Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-25 11:33

MarlindeRooz schreef:
20 minuten in de wacht. Hallo ik wil een (zakelijke) klant van jullie worden namens drie bedrijven. Dus wil je geld of niet. :+

Heb je ondertussen iemand gesproken?

pjer

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-25 12:01

we hebben sinds afgelopen weekend 2 stalkatten. Ze zitten nu nog even opgesloten in mijn toekomstige werkkamer in de schuur. De dames zijn ontzettend schuw al had ik dat al wel een beetje verwacht en ik was toch niet opzoek naar katten die geaaid willen worden, maar het voelt wel een beetje alsof je al het werk voor de kat zijn k.t doet. Zeker omdat een van de twee nu al voor de tweede dag haar drol precies naast de bak gedeponeerd heeft. En we hebben 2 bakken, en we maken ze 2x per dag schoon dus opzich zou ze gewoon een schoon plekkie moeten kunnen vinden. Overigens wordt de tweede bak nauwelijks gebruikt.
Ik ben geen kattenmens dus het is ook wennen, maar pffff en goor dat ik het vind die bak schoonmaken blegh. Geen probleem met paarden of parkieten poep, maar katten poep is echt next-level.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-25 12:02

Bellatrix schreef:
MarlindeRooz schreef:
20 minuten in de wacht. Hallo ik wil een (zakelijke) klant van jullie worden namens drie bedrijven. Dus wil je geld of niet. :+

Heb je ondertussen iemand gesproken?

Ja maar ze snapte zelf niks van het bedrijf waar ze werkte. :+

Net een ander bedrijf aan de lijn gehad en die komt volgende week langs voor een gesprek. Yay! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-25 12:02

PostNL... Ik krijg een bericht vanuit PostNL zelf dat het pakket tussen 11.15 en 13.45 uur bezorgd wordt met daarbij een live tracking. Als ik daar op klik, dan staat er dat het tussen 15.55 en 17.55 wordt bezorgd. Wat wordt het nu? Ik ben al speciaal thuis gebleven, want ik moet ervoor tekenen, maar dit is goed vervelend.
Ik ga de groothandel, waar ik voor mijn hobbymatige bedrijfje bestel, maar eens een mail sturen met het verzoek om ook voor een andere bezorgoptie te kunnen kiezen. Dit heb ik bij een ander bedrijf ook gedaan en die is uiteindelijk helemaal gestopt met PostNL, vanwege de vele klachten.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-25 12:08

Niet echt een ergenis, daar wil ik mijn energie niet aan verspillen, maar het knaagt wel. Zondag zijn 3 van de 5 ruiters bij een buitenrit gevallen. De manege, waar we de rit hadden geboekt, zou nog contact opnemen met de gevallen ruiters. We zijn al een paar dagen verder :=

Gelukkig had ik een bomproof paard mee, dus ik bleef zitten. Maar we hebben wel de ambu voor 1 van de ruiters gebeld.

Je belt toch 1 van de opvolgende dagen?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-25 12:10

pjer schreef:
we hebben sinds afgelopen weekend 2 stalkatten. Ze zitten nu nog even opgesloten in mijn toekomstige werkkamer in de schuur. De dames zijn ontzettend schuw al had ik dat al wel een beetje verwacht en ik was toch niet opzoek naar katten die geaaid willen worden, maar het voelt wel een beetje alsof je al het werk voor de kat zijn k.t doet. Zeker omdat een van de twee nu al voor de tweede dag haar drol precies naast de bak gedeponeerd heeft. En we hebben 2 bakken, en we maken ze 2x per dag schoon dus opzich zou ze gewoon een schoon plekkie moeten kunnen vinden. Overigens wordt de tweede bak nauwelijks gebruikt.
Ik ben geen kattenmens dus het is ook wennen, maar pffff en goor dat ik het vind die bak schoonmaken blegh. Geen probleem met paarden of parkieten poep, maar katten poep is echt next-level.

Ik heb totaal geen moeite met kattenpoep? Ja, het stinkt als het net gelegd is maar alle poep stinkt dan. :+
Als het droog is schep je het zo uit de bak en ruik je het niet meer.

Marlinde, fijn! :D

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-25 12:12

O lekker Kookaburra, met die persoon wel alles goed gekomen?

Hier ergenis dat ik soms ineens draaierig ben met deze menstruatie ronde.
Vermoeiend is het wel.
Laatst bijgewerkt door xSagan op 04-09-25 12:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-25 12:12

Het ligt aan het grit en aan het voer van de kat hoe erg de poep stinkt. En stresspoep stinkt al helemaal de pan uit, dus als ze er net zijn dan kan dat ook nog een factor zijn :j

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-25 12:38

De ruiter welke is meegenomen door de ambu ken ik niet. Dus geen idee of ik nog hoor hoe het is afgelopen. Maar ze heeft een behoorlijke klapper op het hoofd gemaakt. Wel weer 'bij' toen ik haar aansprak, dus ik hoop dat het gaat om een hersenschudding en niet om nog iets vervelenders.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-25 12:52

Waarom neem je katten als je er niets mee hebt? Als muizenvanger en thats it?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-25 12:59

Ziek in bed :\ ochtend nog gewerkt maar nu echt te beroerd en koortsig. Komt zo slecht uit.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-25 13:01

Beterschap Berdien! :(:)

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-25 13:44

bokt op tilt?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-25 13:45

Ja, eventjes wel. :=

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-25 14:10

MarlindeRooz schreef:
Gisteren 8 uur lang lopen zoeken naar een vermiste hond. Helaas niet gevonden.

Maar ik ben beurs en moe en ik moet zo werken. :=

Normaliter zit ik op deze tijd al in de auto. :o

Al meer nieuws?

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-25 14:36

Ik loop op m'n tandvlees en niemand lijkt het te begrijpen.
Na 2 jaar thuis zitten is de switch naar 30 uur werken enorm. Ja ik zit maar te zitten op kantoor maar wel in een kippenhok met tig prikkels en (sociale) verwachtingen.
"maar ik werk 30uur en fysiek zwaar"
"Maar ik werk fulltime en loop al jaren op m'n tandvlees"
Ja, dat jullie geen verandering aandurven of absoluut geen grenzen kunnen stellen is niet mijn probleem.

Zo weer weg en vannacht pas thuis, naar iets wat leuk zou moeten zijn maar ik heb alleen maar stress dat ik moet werken morgen.
Van het weekend een super leuk feestje waar ik graag heen wil maar weer geen rust.
Weer een vriendin die vraagt wat te doen, waar ik al 10x nee te heb gezegd dus niet nóg eens wil afzeggen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-25 14:38

saskiaojan schreef:
MarlindeRooz schreef:
Gisteren 8 uur lang lopen zoeken naar een vermiste hond. Helaas niet gevonden.

Maar ik ben beurs en moe en ik moet zo werken. :=

Normaliter zit ik op deze tijd al in de auto. :o

Al meer nieuws?

Tot zover ik weet is de hond nog niet gevonden. :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-25 14:41

Nyaleti schreef:
Ik loop op m'n tandvlees en niemand lijkt het te begrijpen.
Na 2 jaar thuis zitten is de switch naar 30 uur werken enorm. Ja ik zit maar te zitten op kantoor maar wel in een kippenhok met tig prikkels en (sociale) verwachtingen.
"maar ik werk 30uur en fysiek zwaar"
"Maar ik werk fulltime en loop al jaren op m'n tandvlees"
Ja, dat jullie geen verandering aandurven of absoluut geen grenzen kunnen stellen is niet mijn probleem.

Zo weer weg en vannacht pas thuis, naar iets wat leuk zou moeten zijn maar ik heb alleen maar stress dat ik moet werken morgen.
Van het weekend een super leuk feestje waar ik graag heen wil maar weer geen rust.
Weer een vriendin die vraagt wat te doen, waar ik al 10x nee te heb gezegd dus niet nóg eens wil afzeggen.

Ik bedoel het niet naar, maar waarom plan je dan je vrije tijd zo vol? Toen ik begon met werken weer heb ik langzaam opgebouwd én heb ik alle privéafspraken afgezegd. Of gezegd ik bepaal pas de dag zelf of ik kan komen.

Je weet dat zo'n omslag zwaar is en dat je even je privéleven een paar weken on hold moet zetten om werk weer te normaliseren. Maar het is ook wel een kwestie van prioriteiten.

Maar ik ga / ging niet naar feestjes, was op tijd thuis en deed in mijn vrije tijd alleen 1 op 1 dingen in prikkelarme omgevingen. Geen drukte. :n

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-25 14:50

Wat naar dat je zulke reacties krijgt. Het is een hele omschakeling...

Ik zou ook proberen om je priveleven toch wat te temperen. En misschien voor een paar uurtjes gaan in het weekend in plaats van het hele feest? Ik zeg maar wat.
Je zou ook evt op je werk kunnen vragen of je nu in het begin een paar keer een halve vrije dag kunt pakken her en der. Als je het niet op je gezondheid wilt gooien dan is het vast wel eens mooi weer ofzoiets :)

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-25 15:50

Aaaaaarghhhh -:(-

Stomme zuigkop van stomme Rowenta wééral kapot!
In juli 2023 deze Rowenta gekocht en ondertussen al de 5de zuigkop die ik mag bestellen (jaaaaa zelf bestellen want klantenservice bij Rowenta trekt op niks) aan 75 euro per kop! -:(-

Het is dat het een dure stofzuiger was en dat hij (als hij werkt 8)7 ) heel goed zuigt of ik had hem al lang in de container gesodemieterd -:(-

En dubbele aaaargh want toen ik hier in pure frustratie wou ventileren, lag ook bokt in de container :=

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-25 15:52

Tancreda4 schreef:
Waarom neem je katten als je er niets mee hebt? Als muizenvanger en thats it?

Niets mis mee toch? Zolang ze een natje, droogje, plek om te schuilen en medische zorg krijgen zou menig kat ervoor tekenen hoor.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-25 15:53

Wat is er mis met Bokt?? Elke keer server errors.

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-25 16:06

Ik ben helemaal gesloopt . Wordt ik gebeld. Ja je dochter mag volgende week starten op de groep . Maar het vervoer is nog niet geregeld ( speciaal onderwijs indicatie groep ) . Dus je moet haar nog wel zelf even brengen tot we dat rond hebben . Are you ffing kidding me !? . Ik leef rond bijstands niveau . Veenendaal is een half uur enkele reis . Dus twee uur reistijd per dag .... Rip bankrekening .

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-25 16:06

Zie topic op BZ, Bart is er mee bezig.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-25 16:12

Hpv + pap2 we gaan weer verder de molen in -O-