MarlindeRooz schreef:20 minuten in de wacht. Hallo ik wil een (zakelijke) klant van jullie worden namens drie bedrijven. Dus wil je geld of niet.
Heb je ondertussen iemand gesproken?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bellatrix schreef:MarlindeRooz schreef:20 minuten in de wacht. Hallo ik wil een (zakelijke) klant van jullie worden namens drie bedrijven. Dus wil je geld of niet.
Heb je ondertussen iemand gesproken?
pjer schreef:we hebben sinds afgelopen weekend 2 stalkatten. Ze zitten nu nog even opgesloten in mijn toekomstige werkkamer in de schuur. De dames zijn ontzettend schuw al had ik dat al wel een beetje verwacht en ik was toch niet opzoek naar katten die geaaid willen worden, maar het voelt wel een beetje alsof je al het werk voor de kat zijn k.t doet. Zeker omdat een van de twee nu al voor de tweede dag haar drol precies naast de bak gedeponeerd heeft. En we hebben 2 bakken, en we maken ze 2x per dag schoon dus opzich zou ze gewoon een schoon plekkie moeten kunnen vinden. Overigens wordt de tweede bak nauwelijks gebruikt.
Ik ben geen kattenmens dus het is ook wennen, maar pffff en goor dat ik het vind die bak schoonmaken blegh. Geen probleem met paarden of parkieten poep, maar katten poep is echt next-level.
Nyaleti schreef:Ik loop op m'n tandvlees en niemand lijkt het te begrijpen.
Na 2 jaar thuis zitten is de switch naar 30 uur werken enorm. Ja ik zit maar te zitten op kantoor maar wel in een kippenhok met tig prikkels en (sociale) verwachtingen.
"maar ik werk 30uur en fysiek zwaar"
"Maar ik werk fulltime en loop al jaren op m'n tandvlees"
Ja, dat jullie geen verandering aandurven of absoluut geen grenzen kunnen stellen is niet mijn probleem.
Zo weer weg en vannacht pas thuis, naar iets wat leuk zou moeten zijn maar ik heb alleen maar stress dat ik moet werken morgen.
Van het weekend een super leuk feestje waar ik graag heen wil maar weer geen rust.
Weer een vriendin die vraagt wat te doen, waar ik al 10x nee te heb gezegd dus niet nóg eens wil afzeggen.