Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:Meer personeel? Dus de baan aantrekkelijker maken. Meer loon?
_San87_ schreef:prompter schreef:Ik vind ook dat ze behoorlijk betaald moeten worden, maar dan moeten er ook meer verzendkosten betaald worden. Daar zijn de meeste consumenten niet erg happig op.
Postbedrijven zouden ook met iets je minder winst genoegen kunnen nemen, maar ja... Dat gebeurt niet :00.
iirrssjjee schreef:Ik zie net een bericht dat ze aan het kijken zijn naar oplossingen tegen de hoge werkdruk van pakketbezorgers...
Een optie die werd genoemd; boete bij niet thuis. Dat lijkt me wel een hele rare optie.
Hoe vaak zeggen de bezorgers; niet thuis, terwijl je er gewoon was? Bewijs dan maar eens dat je thuis was EN dat de bezorger is geweest (zonder ring deurbel). Of je kiest een dag en tijd uit voor bezorging dat je zeker thuis bent en dat past het bezorgbedrijf zelf aan, wat dan?
Alsof het altijd maar aan de consument ligt
daantjuhhh schreef:iirrssjjee schreef:Ik zie net een bericht dat ze aan het kijken zijn naar oplossingen tegen de hoge werkdruk van pakketbezorgers...
Een optie die werd genoemd; boete bij niet thuis. Dat lijkt me wel een hele rare optie.
Hoe vaak zeggen de bezorgers; niet thuis, terwijl je er gewoon was? Bewijs dan maar eens dat je thuis was EN dat de bezorger is geweest (zonder ring deurbel). Of je kiest een dag en tijd uit voor bezorging dat je zeker thuis bent en dat past het bezorgbedrijf zelf aan, wat dan?
Alsof het altijd maar aan de consument ligt
Zelfs met ring kun je niet bewijzen dat ze niet geweest zijn. Alleen dat ze wel geweest zijn kun je bewijzen.
imaudy schreef:MarlindeRooz schreef:In dit refo dorp zijn ze denk ik vooral bezig met bidden voor die arme afvalligen die carnaval vieren.
Ik zou bijna denken dat je in staphorst woont