Stom

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-26 22:52

dierenfan schreef:
Stom is voor mijn puber van nog geen 9 maanden bench rust voor vele weken. Stomme LPC (ED vorm) in 1 elleboog en zodanig heftig dat er schade is en ze ook de ellepijp hebben moeten door zagen. Hij heeft zo zo zoveel pijn (dag 2 nu). Dit gun je geen enkele hond en zeker geen puber
[ Afbeelding ]

Heeeeeel veel beterschap en een spoedig vlot herstel voor Gabber gewenst! Dikke Beterschapsknuffel van mij! :knuffel:

Little_Gift

Re: Stom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-26 22:54

Mijn stom: geknapte kuitspier... Al de 2de keer in 6 maanden in dezelfde kuit door stomweg voorover te bukken en weer omhoog te komen {:)-:(

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-26 06:08

Little_Gift schreef:
Mijn stom: geknapte kuitspier... Al de 2de keer in 6 maanden in dezelfde kuit door stomweg voorover te bukken en weer omhoog te komen {:)-:(

Auwwww dat is ook echt super stom! Beterschap ook.
Gabber kan je knuffel erg waarderen :D als herdershond met enkel functie mooi boy is het vreselijk in een ren te zitten. Je vachtje wordt stukken minder gemasseerd. Nu zit ik zelf ongeveer 3 a 4x per dag een half uur bij hem hoor maar dat is toch anders natuurlijk

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-26 09:34

Gladheid

Ik vind het extra eng sinds ik vorig jaar ben gaan slippen op de snelweg

Nu ook 50 gereden op de snelweg, was nog een ijsbaan.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-26 10:15

dierenfan schreef:
Little_Gift schreef:

Auwwww dat is ook echt super stom! Beterschap ook.
Gabber kan je knuffel erg waarderen :D als herdershond met enkel functie mooi boy is het vreselijk in een ren te zitten. Je vachtje wordt stukken minder gemasseerd. Nu zit ik zelf ongeveer 3 a 4x per dag een half uur bij hem hoor maar dat is toch anders natuurlijk

Thanx!

Ja ik begrijp Gabber helemaal, arme stakker en nog zo jong... Ik wens hem dat vanaf 2026 na zijn herstel, hij een leven lang vrij van ellende mag blijven!

Stom:

Alle mensen die nu internet bombarderen met hun vermiste dieren omdat ze zelf zo nalatig waren van ze niet veilig binnen te houden en er niet bij te blijven! Totaal geen medelijden met die sukkels, des te meer met die arme dieren! Gatverdamme -:(-

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-26 12:36

Sneeuw. Kunnen we niet gewoon teleporteren naar de lente?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-26 17:18

Picopico schreef:

Dit. :j

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-26 21:25

Picopico schreef:

Graag!

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 05:50

Ik vind mijn keuze voor de zeilsport nu een beetje stom. We liggen met de boot op Terschelling maar moeten terug nu het einde van de vakantie in zicht is. Het is verschrikkelijk weer… Zo geen zin om zo op pad te gaan. As we speak gaat het net weer hagelen. Waarom heb ik deze hobby ook alweer gekozen? :')

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 07:28

Mo_86 schreef:
Ik vind mijn keuze voor de zeilsport nu een beetje stom. We liggen met de boot op Terschelling maar moeten terug nu het einde van de vakantie in zicht is. Het is verschrikkelijk weer… Zo geen zin om zo op pad te gaan. As we speak gaat het net weer hagelen. Waarom heb ik deze hobby ook alweer gekozen? :')

Omdat ieder weertype wat heeft? Enne slecht weer bestaat niet, slechte kleding wel zeggen we hier altijd. :D
En dit weer is ook de reden dat onze dames altijd in winterstand gaan en wij naar het zuiden vertrekken.

Dierenfan beterschap met Gabber

Stom, precies op nieuwjaarsdag een bronchitisaanval krijgen en de longen uit mijn lijf hoesten.
Maar gelukkig nieuwjaar allemaal

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 07:39

Wordt dat niet ook getriggerd door het vuurwerk / de slechte luchtkwaliteit door het vuurwerk? Dat sloeg mij wel direct op de luchtwegen. Geen bronchitis voor zover ik weet, wel een paar dagen last van gehad. Gaat nu wel weer beter.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 08:57

Nee, dat zeer zeker niet :) In Benidorm hebben ze een centraal punt voor vuurwerk en is het niet zo gek als in Nederland. Hier heb je een paar mensen die wat afsteken op het strand, maar that’s it.
Nee, waarschijnlijk dankzij de Engelsen die de superflu meegenomen hebben. Ach ja, het is bijna over :) Alleen dat hoesten, je wordt er doodmoe van..

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 12:07

Mensen die 2k26 schrijven ipv 2026

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 12:12

Mo_86 schreef:

Zo herkenbaar maar dan met skiën :')

Net een week geskied, wil je naar huis rijden sochtends heel vroeg, sneeuwt het volle bak en moet je met je slaaphoofd in het donker die sneeuwkettingen weer om en af doen, door de sneeuw naar beneden ploegen tot je op een betere weg bent.
Denk je dat het weer onderweg alleen maar beter kan worden, ligt NL ook vol met sneeuw :')

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 12:16

Selina schreef:

Ja echt dom.
Vind k opzich al stom.
Iets kost 2 k :x

Maar bij een jaartal helemaal.

Doe gewoon, doe je gek genoeg :D

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 12:52

Selina schreef:

Wat :')
Zulke mensen ken ik niet, maar als ik ze tegen zou komen zou ik ze een fijn MMXXVI wensen.

Stom: marktplaats zegt dat je niet je e-mailadres moet geven in de chat maar tegelijkertijd moet de verkoper wel een mailadres opgeven om je aankoop naar pakketpunt te laten sturen.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 12:53

Koper schreef:
Selina schreef:

Wat :')
Zulke mensen ken ik niet, maar als ik ze tegen zou komen zou ik ze een fijn MMXXVI wensen..

:D :D :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 12:57

Ik ken dat ook niet hoor maar misschien ben ik daar te oud voor. :=

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 13:03

Ik voelde mij ook oud toen ik het las, herpakte mij toen en nu ben ik weer gewoon vintage.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 13:04

_O-

Dat kan ook. :D

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 13:55

Selina schreef:

Megastom. Ben het nog niet tegen gekomen trouwens. Ik gebruik k alleen als het over geld gaat.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 13:56

Ah ja ik gebruik hem wel vaker. Al drie keer in de vorige zin. :j

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 14:07

Mijn stom viel toch mee. We zijn om 7 uur heel dik ingepakt op pad gegaan, hebben een heel zware bui over gekregen met veel wind maar daarna prachtig weer gekregen dus we zijn heerlijk aan het zeilen.

De stom is dus nu toch meer het feit dat je enorm op kan zien tegen iets maar dat dat dus helemaal geen zin heeft want het loopt toch altijd anders dan je verwacht :D

Met skiën is dat ook herkenbaar trouwens, als je heel vroeg de weg op moet met matige weersomstandigheden haha.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 14:11

Maar wel realistisch toch, dat je er tegenop zag? Fijn dat 't allemaal goed is gegaan :)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 15:27