Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Supervixen schreef:Hier inmiddels 27 graden en volle bak zon. Vanmorgen rond 7.15 ben ik begonnen met het lopen van een halve marathon in het dorp hier.
Het eerste uur was het te doen, na anderhalf uur bleef mijn hartslag echt hoog door de warmte en ben ik overgegaan op stukjes wandelen tussendoor. Had geen zin in een hitteberoerte. Paar keer water gedronken bij het waterpunt bij het station. Na 21km was ik totaal doorweekt van het zweet, maar het was wel de hele tijd bewolkt, dat was fijn.
Rond half 10 klaar en toen was het 25 graden en brak de zon goed door.
Elisa2 schreef:Hier ook warme dikke en benauwde lucht, heb om kwart over 8 ook weer alles dicht gedaan. De zon kwam gelukkig pas om 10u en nu gaat deze ookal vaker achter de wolken. Het is buiten denk ik al wel 30 graden.
Tazzey schreef:Dat ziet er lekker uit Berdien!
Purny, ik wil het ook hoor. Ik wil koud poedersuiker weer met regen, wind en het liefst een bui met natte sneeuw. Dan lekker onder een dekentje wegkruipen met een kopje verse thee en een goed boek. Van het idee alleen al word ik erg gelukkig.
Eik schreef:Tazzey schreef:Dat ziet er lekker uit Berdien!
Purny, ik wil het ook hoor. Ik wil koud poedersuiker weer met regen, wind en het liefst een bui met natte sneeuw. Dan lekker onder een dekentje wegkruipen met een kopje verse thee en een goed boek. Van het idee alleen al word ik erg gelukkig.
Natte sneeuw? Liever een dik pak sneeuw van minstens 50 a 60 cm. Heel NL plat voor minstens 3 dagen en genieten van een echt ouderwetse horrorwinter