Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
friendly schreef:Mijn werkgever die wel zegt: “doe voorzichtig” maar je eigenlijk wel dwingt naar je werk te komen. Dat er geen bussen/treinen rijden is niet erg want er is vast iemand die je kan brengen en met de auto valt t mee. Ik heb geen rijbewijs, woon alleen, ga sowieso niet een ander mogelijk in gevaar brengen zodat ik maar kan werken en lopend/fietsend is ook geen optie imo want het is gewoon onverantwoord om de straat op de gaat zo. Maar nee, met alle geweld moet de winkel open. En er zijn al zat collega's wel. Ja, met de auto.
Caira schreef:friendly schreef:Mijn werkgever die wel zegt: “doe voorzichtig” maar je eigenlijk wel dwingt naar je werk te komen. Dat er geen bussen/treinen rijden is niet erg want er is vast iemand die je kan brengen en met de auto valt t mee. Ik heb geen rijbewijs, woon alleen, ga sowieso niet een ander mogelijk in gevaar brengen zodat ik maar kan werken en lopend/fietsend is ook geen optie imo want het is gewoon onverantwoord om de straat op de gaat zo. Maar nee, met alle geweld moet de winkel open. En er zijn al zat collega's wel. Ja, met de auto.
Ik kreeg een Nl alert om binnen te blijven. Dus belachelijk dit!
Captain schreef:Aan iedereen die klaagt over het weer.
We zitten allemaal in hetzelfde schuitje.
Suliko schreef:Captain schreef:Aan iedereen die klaagt over het weer.
We zitten allemaal in hetzelfde schuitje.
Nederland die altijd volledig in de ban is van het weer. Boven de 25 graden en het is een hittegolf en er komt een heel topic over al het lijden dat hiermee gepaard gaat, maar als het regent dan is het ook niet goed en nu heeft er weer een storm een ontwrichtende impact op ons hele leven.
Zouden we ooit nog herstellen van alles dat het weer ons aan doet?
JustMe8484 schreef:[ [url=m/Rnr53b.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LpQei0.jpg]Afbeelding[/url] ]
We hebben al zoveel kosten. Hoop zo dat de aanhanger er ongeschonden uit komt... we hebben m nodig voor vakantie maar geld is wel een beetje op dus nieuwe zit er niet in...
friendly schreef:Mijn werkgever die wel zegt: “doe voorzichtig” maar je eigenlijk wel dwingt naar je werk te komen. Dat er geen bussen/treinen rijden is niet erg want er is vast iemand die je kan brengen en met de auto valt t mee. Ik heb geen rijbewijs, woon alleen, ga sowieso niet een ander mogelijk in gevaar brengen zodat ik maar kan werken en lopend/fietsend is ook geen optie imo want het is gewoon onverantwoord om de straat op de gaat zo. Maar nee, met alle geweld moet de winkel open. En er zijn al zat collega's wel. Ja, met de auto.