Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
goldenarrow schreef:Tsja, ik snap wel dat je zou balen als het over jou gaat. Aan de andere kant ben je er ook zelf bij als je maar weinig actief bent in het topic. Dan vind ik dat je ook niet mag klagen eigenlijk...
Dus een minimum activiteit is er sowieso
.
Als diegene daardoor dan niet dezelfde lol eruithaalt en over me zou gaan mopperen zou dat voor mij echt een smet op de feestvreugde zijn want dan zou ik me toch banketstaaf en een beetje afgewezen voelen
.
) dus dan houdt je lootje geen vervelend gevoel aan over
En je verklapt ook niets... Lijkt mij liever en leuker. 

Dankjewel voor de post, Santa! Ik heb nog geen flauw idee wie je bent, maar zodra ik de envelop zag dacht ik "JAAAA ik hoop dat dit SS post is!"
candalisa schreef:Wahahahaha die ga ik onthouden! Wa zeg je?? Ik versta er geen pepernoot van!
Ik zit er ook inmiddels al overheen

(naast het werk) ik wil dus weer veel te veel maar zit beetje in het aard van het beestje
. Mijn hint is half af en mijn pakket ook. Weet alles wat ik wil hebben, maar een deel is er nog niet. Maar alles is ruim op tijd binnen al het goed is.
. Als je dan maar niks door elkaar haalt.
. Kun je er vast een paar afstrepen misschien

candalisa schreef:Ik ben trouwens niet blij met mijn lootje ik heb door degene namelijk een nieuwe verslaving ontwikkeld …. Echt heel slecht maar ow zo lekker
Daan13 schreef:candalisa schreef:Ik ben trouwens niet blij met mijn lootje ik heb door degene namelijk een nieuwe verslaving ontwikkeld …. Echt heel slecht maar ow zo lekker
Wat is er allemaal al voorbij gekomen![]()
Chocolade, borrelhapjes,Pindakaas m&ms,witte chocolademelk, pindarotsjes,oude kaas,fuet.
Je moet ff wat specifieker zijn dan weten wij het ook![]()
![]()
Nu moeten wij alles dus ook gaan proeven
er zit niks tussen wat ik niet lekker vind!