Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 21:09

Nyaleti schreef:
De fysio. Brutale kerel :x

Zat in de wachtkamer met m'n telefoon. Had gezeik via app dus toen ik opstond om binnen te gaan, ontsnapte er perongeluk een diep geïrriteerde zucht.
"Oh sorry was niet naar jou hoor, maar gedoe blabla" zegt ie doodleuk: Dat snap ik niet, je hebt momenteel geen werk en toch heb je gedoe?

Wat? Alsof ik zonder werk geen leven heb? Geen gedoe kan hebben? Pardon? Ga ff een eind. Zo misselijke opmerking, viel echt verkeerd idk.

(Ook niet echt goed als je gedoe via app, direct linkt aan je werk. Zegt genoeg over zijn werkomstandigheden := )

Hork....

Ik ben erg goed in paniek vogel spelen.

Nu alleen nog redbull toevoegen en ik kan vliegen denk ik. :j

Ik word zo moe van mezelf. -O-

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 23:06

Gister teveel borrelnootjes gegeten.....
Nu problemen ervan _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 23:23

Ik heb aangegeven dat ik dit weekend niet bij een vriend wil blijven slapen en hij blijft proberen me over te halen. Waarom kan nee nou nooit gewoon nee zijn?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 23:25

[***] schreef:
Ik heb aangegeven dat ik dit weekend niet bij een vriend wil blijven slapen en hij blijft proberen me over te halen. Waarom kan nee nou nooit gewoon nee zijn?

Gewoon negeren dan maar?
Of in elk geval zijn pogingen je over te halen. Begin over totaal iets anders indien je hem niet volledig wilt negeren.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 23:59

De kat waar ik op pas heb ik vandaag niet voorbij zien komen. Ik neem aan dat ze wel even is geweest toen ik weg was hoor maar ik wil zo'n beest gewoon in levende lijve even zien zodat ik zie dat het goed gaat :')

En dat ik ook gok ik de corona buikgriep versie te pakken heb... jeetje wat is mijn maag van slag. Hopelijk morgen over of gewoon de buikgriep wat enorm rondgaat. Zo lastig dat 1 positief test en de rest bijzondere klachten heeft maar de testen die niet oppakken omdat het virus niet zoveel aanwezig is in de keel en neus.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 02:25

Ik heb al weken last van een dove pink en halve ringvinger. Daar ben ik al mee naar de huisarts geweest, maar dat moest ik even afwachten, want kon vanzelf over gaan en anders moest ik naar de neuroloog en die doen toch niets als het niet ernstig is.
Maar nu heb ik ook pijn in de schouder aan die kant en mijn nek en het straalt uit naar mijn bovenrug en borst. Dus ik denk dat ik weer terug kan… >;)

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 02:51

Dochter vandaag (nou ja gisteren) om 16.30 uur nog beter verklaard door de arts na 2 nachten in het ziekenhuis en een fijne vakantie gewenst. Heeft ze nu diaree en weer terug koorts. (Ze was al 5 dagen koorts vrij, de hele tijd in het ziekenhuis heeft ze geen koorts gehad) Ik weet het niet meer hoor, ik wil naar huis |(
Volgend jaar toch maar weer een camping in Nederland, dit wil ik echt nooit meer.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 03:47

De meest waardeloze nachtmerrie sinds jaren gehad.
Wat een waardeloze kul droom. ;(
Ik was zo bang...

Wat verschrikkelijk Wyoming.Sterkte

Domdiedom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 03:50

Dat dierenmishandeling gewoon mag op facebook.

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 05:29

Dat ik gisteravond na een korte nacht en middagje beachclub om half 10 al ging slapen, omdat ik zo moe was. En nu alweer sinds 4:15 wakker lig.. Ik ben moe, laat me slapen...

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 05:56

Hier ook amper geslapen.. echt elk uur gezien en vanaf 04:00 al klaarwakker. Dit gaat een vreselijk lange dag worden. ^)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 07:01

Niobe schreef:
Ik heb al weken last van een dove pink en halve ringvinger. Daar ben ik al mee naar de huisarts geweest, maar dat moest ik even afwachten, want kon vanzelf over gaan en anders moest ik naar de neuroloog en die doen toch niets als het niet ernstig is.
Maar nu heb ik ook pijn in de schouder aan die kant en mijn nek en het straalt uit naar mijn bovenrug en borst. Dus ik denk dat ik weer terug kan… >;)

Zeker doen. Liever een keer teveel. Aangeven dat je je nu toch wel zorgen begint te maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 07:17

[***] schreef:

Is dat diezelfde die zich al enkele weken opdringt? Zo ja, dan toch maar eens afvragen in hoeverre je daar vriendschap mee wilt.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 07:27

Nou dat ja, waarom blijf je jezelf in deze situaties brengen? Hij begrijpt geen 'nee', prima dan is het klaar. Overal blokkeren, verwijderen en klaar.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 09:10

Idd en altijd zorgen dat je nergens met hem alleen bent..
Iemand die zo over je grenzen heen gaat is geen vriend

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 09:17

wyoming schreef:
Dochter vandaag (nou ja gisteren) om 16.30 uur nog beter verklaard door de arts na 2 nachten in het ziekenhuis en een fijne vakantie gewenst. Heeft ze nu diaree en weer terug koorts. (Ze was al 5 dagen koorts vrij, de hele tijd in het ziekenhuis heeft ze geen koorts gehad) Ik weet het niet meer hoor, ik wil naar huis |(
Volgend jaar toch maar weer een camping in Nederland, dit wil ik echt nooit meer.

Heel veel sterkte Wyoming, wat een enorme zorgen :knuffel:

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 09:33

Wachten, ik haat wachten. :+

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 09:36

Sinds gisteren weer aan het werk na 3 weken vakantie, dat is al een ergernis :') Maar nu zijn veel belangrijke collega's op vakantie en heb ik niks te doen omdat ik moet wachten op een nieuwe inzet -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 09:52

Beperkt zijn in de beweging van mijn nek en rug.

En benauwd drukkend weer. App zeg geen regen en onweer, maar mijn weerstation wel. Tel daarbij hoge luchtvochtigheid en jongste kat druk.

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 10:04

dat er gisteren 2 hoofdstellen gesneuveld zijn.

Het hoofdstel van April was al 18 jaar oud en was nog van mijn vorige paard geweest. Van dit hoofdstel hield het pinnetje van de gesp van de neusriem het ineens voor gezien. Hij stak uit en ik wilde hem goed doen en ineens had ik een losse neusriem...

En van mijn andere paard Jan is zijn nieuwe hoofdstel gesneuveld omdat mijn man niet oplette....
Hij was aan het afzadelen, wilde even het zadel wegleggen. Tegelijk had Jan het op het gras voorzien en gaat op zijn teugel staan en trekt zo zijn neusriem en bakstuk aan gort. (Was een anatomische)

Dus dat word 2 nieuwe hoofdstellen.
(En ondertussen een goede tuigmaker zoeken, want wil kijken of beide nog te maken zijn voor een beetje schappelijke prijs)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 10:36

Sabbientje schreef:
dat er gisteren 2 hoofdstellen gesneuveld zijn.

Het hoofdstel van April was al 18 jaar oud en was nog van mijn vorige paard geweest. Van dit hoofdstel hield het pinnetje van de gesp van de neusriem het ineens voor gezien. Hij stak uit en ik wilde hem goed doen en ineens had ik een losse neusriem...

En van mijn andere paard Jan is zijn nieuwe hoofdstel gesneuveld omdat mijn man niet oplette....
Hij was aan het afzadelen, wilde even het zadel wegleggen. Tegelijk had Jan het op het gras voorzien en gaat op zijn teugel staan en trekt zo zijn neusriem en bakstuk aan gort. (Was een anatomische)

Dus dat word 2 nieuwe hoofdstellen.
(En ondertussen een goede tuigmaker zoeken, want wil kijken of beide nog te maken zijn voor een beetje schappelijke prijs)

Je kan ook de onderdelen vervangen heb ik ook gedaan met het hoofdstel van mijn jonge paard. Gaat nu weer mee als nieuw

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 10:58

Niobe schreef:

Heel herkenbaar helaas, ik hoop voor je dat je niet hetzelfde hebt als ik. Bij mij vermoeden ze ulnaropathie, ik heb deze week ook een MRI gehad om te onderzoeken of het vanuit mijn nek komt (nekhernia bijvoorbeeld). Blijf niet te lang aanmodderen, voor je het weet ben je maanden verder en nog altijd geen klap verder. Ik loop hier inmiddels een jaar mee, een diagnose heb ik nog steeds niet en ik sta nog steeds op wachtlijsten voor onderzoeken, bespreken van onderzoeken, revalidatie etc.
Veel liefs en sterkte...

Voor mij helpt warm houden tegen de pijn, ik heb een dekentje eroverheen of een sleeve. Een koude windvlaag, wind van een ventilator of airco zijn pijnlijk tegen die arm. Geen idee of dat bij jou hetzelfde is natuurlijk, maar die tip wou ik je graag mee geven misschien is het het proberen waard of temperatuur voor jou verschil maakt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 11:27

Moestuin schreef:
[***] schreef:

Is dat diezelfde die zich al enkele weken opdringt? Zo ja, dan toch maar eens afvragen in hoeverre je daar vriendschap mee wilt.

Nee, die gedraagt zich erg netjes op het moment. Dit is een andere vriend.

Captain schreef:
Nou dat ja, waarom blijf je jezelf in deze situaties brengen? Hij begrijpt geen 'nee', prima dan is het klaar. Overal blokkeren, verwijderen en klaar.

Het gaat om totaal iemand anders. Als ik mezelf niet in dit soort situaties moet brengen niet ik blijkbaar geen vriendschappen meer hebben dan?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 11:31

Toch kan het wel goed zijn om jezelf eens kritisch te bekijken als je dit soort mensen aantrekt. Het kan een keer gebeuren, maar als het vaker gebeurt en met verschillende mensen ben je dan duidelijk genoeg in je communicatie? Of mss toch te bang om een ander te kwetsen? Dit bedoel ik overigens niet vervelend, maar mss helpt het juist. Want ik kan me voorstellen dat het vervelend is als mensen over je grenzen gaan

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 11:36

Dat is lastig te zeggen Sushi. Het belangrijkste is wel; zorg éérst goed voor jezelf. Houd je daarom echt standvastig bij je standpunt, als dat betekent dat een vriend het voor gezien houdt dan is het geen echte vriend. Denk daar aub goed aan.