Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 19:47

De fitboy die ik had wilde liever naar de sportschool dan met mij op de bank toastjes eten en films + series kijken. ;(

Maar hij had wel een lekker lijf.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 20:37

[***] schreef:
De fitboy die ik had wilde liever naar de sportschool dan met mij op de bank toastjes eten en films + series kijken. ;(

Maar hij had wel een lekker lijf.

Ja dit! Ik vind sporten leuk maar bij m'n ex was het een way of life. Ik ben nog nooit zo strak geweest als toen maar ook doodongelukkig.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 21:28

MarjanB schreef:
BaileyMix schreef:
Ik heb vanavond een date maar ik kom er net achter dat hij niet drinkt i.v.m. intensief sporten |( Nu wil ik niet meer.

Je hebt wel een toepasselijke naam :D

Iedere gek z’n gebrek toch?

Maar Sheridan's is toch lekkerder :+

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 21:28

Ik had exact hetzelfde met de jongen waar ik mee aan het daten was.. Dat sporten was zooo obsessief…

Moet zeggen dat ik wel leuke gesprekken voer! Beetje vragen wat mensen doen, gezamelijke interesses zoeken.

In mn bio staat; all inclusive vakantie of roadtrip? Daar komen leuke gesprekken uit! :D

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 21:36

Ik heb echt 10x liever iemand die niet drinkt dan iemand die elke week in de kroeg hangt met z'n bierbuik :+ Maar er zit ook nog wat tussenin hè, niet drinken is niet meteen obsessieve fitboy.

Fly_high

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 21:48

Ik vind het juist heerlijk, samen sporten :D liever een sportieve niet-drinker dan iemand die elke week gaat stappen ofzo.

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 23:52

Mijn 'afspraak' is net weg. Ik voel me er niet zo goed bij, maar dat zal aan mij liggen hoor..
Ik krijg daar toch altijd stress van.. en het idee dat een man je gebruikt voor een ding. Maar dat ligt aan mij.. >;)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 00:34

_Mir schreef:
Mijn 'afspraak' is net weg. Ik voel me er niet zo goed bij, maar dat zal aan mij liggen hoor..
Ik krijg daar toch altijd stress van.. en het idee dat een man je gebruikt voor een ding. Maar dat ligt aan mij.. >;)

Hopelijk niet te vervelend :(:)

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 06:29

_Mir schreef:

Dat klinkt niet zo fijn.. geen dingen gedaan waar je niet achter staat , toch ?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 09:11

_Mir schreef:

Als je je daar niet goed bij voelt dan moet je het niet meer doen.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 10:17

Ik heb nu eerder een obsessieve drinker. Hij drinkt elke dag bier :\

_Mir schreef:

Ai! Hoe deed ie?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 10:35

Oh elke dag zou voor mij ook een rode vlag zijn.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 10:44

Oh, rustaagh. Ik hou niet van sporters. Zeker niet van mensen die zó intensief sporten dat ze puur daarom niet drinken.

En ik hou van wijn, en samen lekkere wijnen proeven :+

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 10:46

Goof schreef:
Geweldig juist.
En het zegt niets over zijn persoonlijkheid, wel wat over jouw oppervlakkige oordeel.

Maar goed, ik heb mijn man op tinder uitgekozen op zijn baard, dus ik mag niets zeggen over 'oppervlakkig'...

Wat lief dat je even binnen komt vallen en me meteen oppervlakkig noemt zonder te weten waar het daadwerkelijk om draaide <3

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 10:48

Oh, en trouwens, hij had uiteindelijk de date een uur van te voren afgezegd :x Benen al geschoten, make up en haar in point. Dan maar met een vriendin en de hond het terras op gegaan, haha.

En nu zo brunchen met de bezette man, even spuien over stomme dates haha :*

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 11:14

Mijn vriend sport regelmatig zelfs 2x per dag, maar godzijdank geen way of life. Hij geniet ook van drankjes, lekker eten en kan ook gewoon gruwelijk lui zijn. Ik houd wel van die combinatie.
Zonder sporten zou hij waarschijnlijk vastgroeien, zonder snoepen was hij te fitboy geworden voor mij, perfecte combi zo. :')

BaileyMix schreef:
Oh, en trouwens, hij had uiteindelijk de date een uur van te voren afgezegd :x Benen al geschoten, make up en haar in point. Dan maar met een vriendin en de hond het terras op gegaan, haha.

Lijer. Ik heb zo'n hekel aan last minute afzeggers. :x

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 11:15

BaileyMix schreef:

Snap niet waarom je al die moeite al had gedaan aangezien jezelf de date al niet wilde...

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 11:53

Zo ik kom me na maanden meelezen ook melden :+
Niet vrijgezel, maar sinds een paar maanden kijken wij of een open relatie wat voor ons is.

Maar jeetje, soms vraag ik me wel af waar ik aan begonnen ben :P Veel mannen die andere profielfoto's plaatsen of hele oude, liegen over leeftijd en ga zo maar door.
Ik snap niet waarom je zoiets zou doen, het komt toch altijd uit en dan is het sowieso einde oefening.

Gelukkig inmiddels 2 hele lieve en leuke extra vriendjes *\o/*
Dus ik zal jullie vanaf nu ook meenemen in de avontuurtjes en alles wat er bij komt kijken :P

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 11:56

maitestar23 schreef:
Dus ik zal jullie vanaf nu ook meenemen in de avontuurtjes en alles wat er bij komt kijken :P

Oeh leuk! ik ben zeer nieuwsgierig :o

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 11:56

Hier zondag weer een date. Nieuwe van Breeze. Niet helemaal mijn type en iemand die ik normaal de andere kant op zou swipen maar hij heeft iets dus we gaan het zien. Eerst maar eens kijken of die daadwerkelijk door gaat :+

@Mir: je kan altijd nee zeggen en nooit iets doen waar jij je niet goed bij voelt!

@BaileyMix: Wat balen! Haat dat, dat je al helemaal klaar bent om te gaan en ze dan afzeggen >.<

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 11:57

Ik heb mijn datingapps verwijderd. Ik ben echt gek op deze man aan het worden. Het is heel spannend, maar het voelt tegelijkertijd ook zo fijn en goed.

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 12:11

Jester_ schreef:
Ik vind friends with benefits en iets casuals beetje hetzelfde. Fwb is niet alleen maar seks en weer gaan. Daar horen naar mijn idee ook gezellige dingen bij, wat je met vrienden ook zou kunnen doen. Maar dan zonder relatie dus

Voor mij zou FWB zelfs een diepere betekenis hebben dan casual. Zoals de naam het al zegt komt er ook vriendschap bij kijken, leuke dingen samen doen maar bijv. ook je troubles bij iemand kwijt kunnen. Iets casuals zou voor mij meer alleen de sex zijn denk ik.

Elin_ schreef:
Wat voor gesprekken voeren jullie via Tinder? Ik vind het allemaal vrij simpel en gesprekken vallen snel dood :'), maar om na 1.5 zin iets af te spreken met iemand dan weet je totaal niet of het wat is (ter vermaak).

Als je met hangen en wurgen in je eentje een gesprek op gang probeert te houden dan weet je genoeg over de ander denk ik. Als hij totaal geen interesse toont en geen vragen stelt lijkt het mij niet iemand waar je mee wil afspreken.
Alhoewel sommigen echt niet goed zijn in online gesprekken, maar dan merk je toch vaak wel iets aan interesse.

_Mir schreef:
Het was heel gezellig.
Hij stelt me ook voor aan zn vrienden. En valt me op hij al beetje in de "wij" vorm praat. Maar goed.. jullie kunnen vast raden waar de date geëindigd is.. :')

Nu moet ik wel zeggen dat dit ongeveer is na 6 keer afspreken, dus wel redelijk denk ik ? Hij belt ook af en toe, er lijkt genoeg interesse, maar ik kijk het nog even voorzichtig aan.

Na hoe veel dates gemiddeld gaan jullie eigenlijk een stapje verder?

Wat is er gebeurd tussen het bovenste berichtje en je nieuwste?
Ontzettend jammer dat je dat gevoel er aan over houdt.... Gaat het hem echt ook om 1 ding of is dat meer jouw gevoel?

_Mir schreef:

Peelie schreef:
Ik heb mijn datingapps verwijderd. Ik ben echt gek op deze man aan het worden. Het is heel spannend, maar het voelt tegelijkertijd ook zo fijn en goed.

Wat ontzettend fijn!

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 13:19

Peelie schreef:
Superleuk om te lezen! *\o/*

AmyJamess schreef:
Heel benieuwd waarom je dat vind :+
Ik sport zelf ook graag, dus een fitboy heeft bij mij al snel de voorkeur :o
Omdat ik de 'fit lifestyle' een beetje vermoeiend vind om mee om te gaan. En dat zeg ik met de ervaring van zelf een fitboy (wat een poedersuiker trouwens) te zijn geweest. Het is voor mij een té obsessieve manier van omgaan met je lijf en toen ik er zelf heel erg mee bezig was had ik het beste lijf van m'n leven maar ik werd er geen leuker persoon van. Ik sport nog steeds 10 uur in de week (9 uur gewichten, 1 uur yin yoga) maar ben niet meer obsessief met slaap, macro's en voeding bezig en ben niet meer chagrijnig als ik eens een dag of 2 in de sportschool moet overslaan. Ik heb wel meer body nu maar ben veel gelukkiger en het voelt alsof ik meer leef. :)

Anyway, ik ga me ook maar weer voorbereiden om met frisse tegenzin te gaan swipen. Vorig weekend heeft m'n ene FWB 'opgezegd' omdat er iets opbloeit tussen haar en een andere vriend. Leuk, gun ik haar al ga ik de vriendschap wel missen. En dit weekend ga ik zelf tegen m'n andere FWB zeggen dat ik niet meer af wil spreken. Niet voor seks maar ook niet voor alle andere leuke dingen die we deden. Het voelt klaar en geeft niet meer het plezier wat het eerst deed. Ik baal er ook wel van dat ik opdraai voor 90% van de kosten van alles maar dat terzijde.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 13:21

Peelie schreef:

Wat leuk! Ik ga duimen voor je!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 13:51

Ik ben mijn tinderdate duiken aan het leren :D