Maar hij had wel een lekker lijf.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:De fitboy die ik had wilde liever naar de sportschool dan met mij op de bank toastjes eten en films + series kijken.![]()
Maar hij had wel een lekker lijf.
_Mir schreef:Mijn 'afspraak' is net weg. Ik voel me er niet zo goed bij, maar dat zal aan mij liggen hoor..
Ik krijg daar toch altijd stress van.. en het idee dat een man je gebruikt voor een ding. Maar dat ligt aan mij..
_Mir schreef:Mijn 'afspraak' is net weg. Ik voel me er niet zo goed bij, maar dat zal aan mij liggen hoor..
Ik krijg daar toch altijd stress van.. en het idee dat een man je gebruikt voor een ding. Maar dat ligt aan mij..
Goof schreef:Geweldig juist.
En het zegt niets over zijn persoonlijkheid, wel wat over jouw oppervlakkige oordeel.
Maar goed, ik heb mijn man op tinder uitgekozen op zijn baard, dus ik mag niets zeggen over 'oppervlakkig'...
BaileyMix schreef:Oh, en trouwens, hij had uiteindelijk de date een uur van te voren afgezegdBenen al geschoten, make up en haar in point. Dan maar met een vriendin en de hond het terras op gegaan, haha.
En nu zo brunchen met de bezette man, even spuien over stomme dates haha
BaileyMix schreef:Oh, en trouwens, hij had uiteindelijk de date een uur van te voren afgezegdBenen al geschoten, make up en haar in point. Dan maar met een vriendin en de hond het terras op gegaan, haha.
En nu zo brunchen met de bezette man, even spuien over stomme dates haha
Jester_ schreef:Ik vind friends with benefits en iets casuals beetje hetzelfde. Fwb is niet alleen maar seks en weer gaan. Daar horen naar mijn idee ook gezellige dingen bij, wat je met vrienden ook zou kunnen doen. Maar dan zonder relatie dus
Elin_ schreef:Wat voor gesprekken voeren jullie via Tinder? Ik vind het allemaal vrij simpel en gesprekken vallen snel dood, maar om na 1.5 zin iets af te spreken met iemand dan weet je totaal niet of het wat is (ter vermaak).
_Mir schreef:Het was heel gezellig.
Hij stelt me ook voor aan zn vrienden. En valt me op hij al beetje in de "wij" vorm praat. Maar goed.. jullie kunnen vast raden waar de date geëindigd is..![]()
Nu moet ik wel zeggen dat dit ongeveer is na 6 keer afspreken, dus wel redelijk denk ik ? Hij belt ook af en toe, er lijkt genoeg interesse, maar ik kijk het nog even voorzichtig aan.
Na hoe veel dates gemiddeld gaan jullie eigenlijk een stapje verder?
Peelie schreef:Ik heb mijn datingapps verwijderd. Ik ben echt gek op deze man aan het worden. Het is heel spannend, maar het voelt tegelijkertijd ook zo fijn en goed.
Peelie schreef:Superleuk om te lezen!Ik heb mijn datingapps verwijderd. Ik ben echt gek op deze man aan het worden. Het is heel spannend, maar het voelt tegelijkertijd ook zo fijn en goed.
AmyJamess schreef:Omdat ik de 'fit lifestyle' een beetje vermoeiend vind om mee om te gaan. En dat zeg ik met de ervaring van zelf een fitboy (wat een poedersuiker trouwens) te zijn geweest. Het is voor mij een té obsessieve manier van omgaan met je lijf en toen ik er zelf heel erg mee bezig was had ik het beste lijf van m'n leven maar ik werd er geen leuker persoon van. Ik sport nog steeds 10 uur in de week (9 uur gewichten, 1 uur yin yoga) maar ben niet meer obsessief met slaap, macro's en voeding bezig en ben niet meer chagrijnig als ik eens een dag of 2 in de sportschool moet overslaan. Ik heb wel meer body nu maar ben veel gelukkiger en het voelt alsof ik meer leef.Heel benieuwd waarom je dat vind![]()
Ik sport zelf ook graag, dus een fitboy heeft bij mij al snel de voorkeur