Xeuke naam, originexe spexxing.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FrNo schreef:Van een collega ooit gehoord dat ze haar vroeger als kind ook op de camping aan een tuigje hadden. Ze liep anders telkens naar het (diepe) zwembad.
lor1_1984 schreef:Ik zat gisteren het laatste seizoen van steenrijk straatarm terug te kijken en er zat een gezin tussen dat al ik weet niet hoe lang in de schulden zat, woonden in een klein poedersuiker en hadden 5 (of waren het er meer?) kinderen die verspreid over 2 best kleine kamers sliepen en zijzelf op een uitklapbank in de woonkamer want te weinig slaapkamers.
oomens schreef:'Lion with an X' klinkt als [ Afbeelding ]
Schuur_ schreef:En het volgende artikel van het Nieuwsblad. Ik proef een zomerthema denk ik
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220804_96140663
Over beach bars die adult only zijn hier aan de kust. Titel is 'Ik leed duizenden euro's schade door kinderen'. De uitbaters zouden veel lof krijgen voor hun concept.
Niets zo vervelend als op het terras zitten waar kinderen lopen te schreeuwen, spelen of de tafels afschuimen. Zeker in zo een strandbar heb je van die ouders die zichzelf op het terras parkeren voor de dag en de kinderen maar laten gebeuren op het strand. En dan de hele tijd op en af rennen naar mama en papa langs jouw tafeltje af>
idinn schreef:Wat een keus, een derde kind of scheidenEen vriendin van mij (najah ondertussen niet echt meer) wil ook perse een derde. Maar eigenlijk ook scheiden. Haar lichaam is nog compleet kapot van de jongste die al bijna 3 is.. of 4.. geen idee. Ow en ze klaagt altijd over geldgebrek. Nu twijfelt ze of ze haar kind wel op zwemles doet voor het B diploma. Want dat is te duur. Ja nee een 3e erbij, dat is gratis?
Roodvos schreef:Schuur_ schreef:En het volgende artikel van het Nieuwsblad. Ik proef een zomerthema denk ik
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220804_96140663
Over beach bars die adult only zijn hier aan de kust. Titel is 'Ik leed duizenden euro's schade door kinderen'. De uitbaters zouden veel lof krijgen voor hun concept.
Niets zo vervelend als op het terras zitten waar kinderen lopen te schreeuwen, spelen of de tafels afschuimen. Zeker in zo een strandbar heb je van die ouders die zichzelf op het terras parkeren voor de dag en de kinderen maar laten gebeuren op het strand. En dan de hele tijd op en af rennen naar mama en papa langs jouw tafeltje af>
Ja, dit snap ik wel. Laatst (in dit topic? of een andere?) een bokker die met haar partner uit eten ging. Gereserveerd en alles. Tafel ernaast kind had zo'n kabaal dat ze elkaar niet konden verstaan, die zijn ergens anders gaan eten. Als je dat als uitbater 1-2x per dag gebeurt dan lijkt dat niet veel maar dan loopt het wel snel op ja.
Laurora schreef:Iemand hier ervaring met period tracker apps of zelf je cyclus bijhouden?
Door ziekte moet ik onmiddellijk stoppen met hormonale anticonceptie en met mijn fobiebrein wil ik wel graag een beetje extra zekerheid.