Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 12:20

Annet_Dottie schreef:
Dat iemand die goud wint op de olympische spelen gaat lopen zeuren over de kwaliteit van het ijs, de schuld geeft aan de Nederlanders en vervolgens nog een keer goud wint. Gun het hem gewoon niet :') :+

Stiekem heb ik hetzelfde gevoel, maar hij is wel echt fantastisch goed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 12:22

Zebrastreep schreef:
Annet_Dottie schreef:
Dat iemand die goud wint op de olympische spelen gaat lopen zeuren over de kwaliteit van het ijs, de schuld geeft aan de Nederlanders en vervolgens nog een keer goud wint. Gun het hem gewoon niet :') :+

En dan ook nog bijna 10 seconden sneller als de beste tijd , een Olympische record en wereldrecord rijden. Het is bijna verdacht zou je zeggen :+

Haha ik ben blij dat jij het zegt want ik vind het echt super verdacht vertrouw die vent voor geen meter eerlijk gezegd, iedereen is helemaal kapot na zo'n race en bij hem geen enkel teken dat ik denk oh jij hebt net even in recordtijd 10 km geschaatst :+

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 12:23

Annet_Dottie schreef:
Haha ik ben blij dat jij het zegt want ik vind het echt super verdacht vertrouw die vent voor geen meter eerlijk gezegd, iedereen is helemaal kapot na zo'n race en bij hem geen enkel teken dat ik denk oh jij hebt net even in recordtijd 10 km geschaatst :+

hij heeft natuurlijk wel 10 seconden korter geschaatst dan de rest :') :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 12:24

Niobe schreef:
Annet_Dottie schreef:

:))

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 12:25

Hij leek niet eens buitenadem. Als ik de trap oploop ben ik al buiten adem :')

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 12:26

Zebrastreep schreef:
Annet_Dottie schreef:

En dan ook nog bijna 10 seconden sneller als de beste tijd , een Olympische record en wereldrecord rijden. Het is bijna verdacht zou je zeggen :+

Red bull geeft je vleugels :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 12:29

Niobe schreef:

Hahaha echt hè :') :+

Zebrastreep schreef:

Hahah anders ik wel _O- kan daar echt niet bij met m'n hoofd hoor dat hij totaal niet buiten adem was/oogt :')

Vind wel dat Patrick Roest het net heel goed verwoord heeft in het interview!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 12:30

Niobe schreef:
Annet_Dottie schreef:

_O- _O-

Ik vind het een ontzettend knappe prestatie, maar het is wel een man met vreemde uitspraken en ik krijg een niet zo prettig gevoel van hem. En inderdaad, hoezo ben jij niet moe na een soort sprint op de 10km?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 12:31

Zebrastreep schreef:

Ik red op het moment nog geen trap op. :')

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 12:31

[***] schreef:
Mijn pup heeft besloten om mijn dure vest wat ik als jas gebruik in de bench te trekken en compleet te verscheuren. Ik heb het gehad, heb afleiding nodig maar nu kan ik ook niet meer naar mijn verzorgpaarden want ik heb geen jas meer die tegen een stootje kan.

GRAAG GEEN COMMENTAAR OVER MIJN PUP, ER WORDT AAN HAAR GEDRAG GEWERKT

Wat vervelend :knuffel: , kan je misschien niet eventjes muziek luisteren, wandelen ofzo?
eventjes je gedachtes weg

netjuh6

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 12:33

Straks WFT basis. Oefentoetsen ruim gehaald toch gespannen stom!

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 12:43

Ik ben alweer mijn nagels aan het bijten ;( Het is voor mij niet een gewoonte, het gebeurt alleen onder hele erge stress.
En mijn nagels zijn totaal verkloot, terwijl ik dit bijna nooit heb, dat ze zo verpest zijn hierdoor.
Gewoon teveel stress en nou begint dat nagelbijten weer ;(

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 12:45

Hij is zo’n duursporter, rent rustig 170 km en komt uit het leger, aan discipline geen gebrek...
het is een rare knakker maar ik heb wel respect voor zijn sportieve loopbaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 12:47

Flying_Angel schreef:
Niobe schreef:

_O- _O-

Ik vind het een ontzettend knappe prestatie, maar het is wel een man met vreemde uitspraken en ik krijg een niet zo prettig gevoel van hem. En inderdaad, hoezo ben jij niet moe na een soort sprint op de 10km?

Nou dit dus.. Vind het ook hartstikke knap maar vind wat er aan vooraf gegaan is niet zo leuk, beetje kinderachtig en onsportief zelfs. Kan er niks aan doen maar dan gun ik hem niet nog een goud :+

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 12:49

Denk niet dat hij daar wakker van ligt :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 12:50

Ik zou ook niet wakker liggen als ik een gouden medaille had gewonnen. Toedels. :')

Ik erger me er meer aan dat we massaal een evenement steunen / kijken wat gehouden wordt in een land waar ze mensen in kampen stoppen om hun geloof.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 12:52

__Sannne schreef:
Denk niet dat hij daar wakker van ligt :')

Dat denk ik ook niet maar dit topic heet toch waar heb je je aan geërgerd? Nou daar ergerde ik me even aan :')

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 13:03

Heb je even?
1. Tegenwind, heb me dood getrapt
2. Daarna nog 8 trappen naar boven toe lopen
3. Mensen die niet normaal kunnen fietsen, hoop toch dat ze een keer een lichte ongeluk krijgen en dan realiseren dat ze fout zitten
4. Heb ik al trappen genoemd? ben kapot, elke werkweek die klote trappen oplopen, en het word niet beter :n
5. Mijn zus pakt telkens mijn dure t shirt, en hangt ze bij haar kleding
6. Special quest lukt niet op pokemon go, die make 5 great throws in a row is echt hel _-:(

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 13:09

MarlindeRooz schreef:
Ik zou ook niet wakker liggen als ik een gouden medaille had gewonnen. Toedels. :')

Ik erger me er meer aan dat we massaal een evenement steunen / kijken wat gehouden wordt in een land waar ze mensen in kampen stoppen om hun geloof.

Nou dit. Zolang mensen die ellende blijven kijken gaat het gewoon door.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 13:11

MarlindeRooz schreef:

Werk nu voor een chinees bedrijf, maar het zijn aparte mensen. En ze vinden ons maar raar. :=

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 13:12

Appeltje_1 schreef:
Ik ben alweer mijn nagels aan het bijten ;( Het is voor mij niet een gewoonte, het gebeurt alleen onder hele erge stress.
En mijn nagels zijn totaal verkloot, terwijl ik dit bijna nooit heb, dat ze zo verpest zijn hierdoor.
Gewoon teveel stress en nou begint dat nagelbijten weer ;(

Ik bijt ook heel erg nagels,
draag je sieraden?
Mijn ketting en ringen loop ik vaker nu mee te "fidgeten" dan mijn nagels eraf te bijten
anders kan je ook bitex er op doen

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 13:13

Ik had oprecht niet eens door dat het begonnen was tot ik de eerste nieuwsartikelen erover zag op facebook.

Maar inderdaad, helemaal mee eens. Vind het echt bizar dat gewoon de ogen zo dichtgeknepen worden. Zelfde vind ik gelden voor het WK Voetbal in Qatar.

@Appeltje is een fidget cube misschien niet iets voor je?
Laatst bijgewerkt door xPabloBokt op 11-02-22 13:14, in het totaal 1 keer bewerkt

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 13:14

School en even heel specifiek 1 docent. Mijn eerste les vandaag begon om half 9, door wat gezeik onderweg met het ov was ik iets te laat. Ik kom dat lokaal in, is de docent er niet. Komt na een half uur een andere docent ons opvangen en een beetje helpen dat we aan de slag kunnen. Vervolgens hebben 2 docenten ons gezegd dat we naar huis kunnen omdat ze onze eigen docent niet te pakken krijgen.

Krijg ik net een appje in de klassenapp dat ze er is en de les van 13.15 gewoon doorgaat. Mens komt 3 uur te laat, laat niets van zich horen en verwacht dan van ons dat wij op haar gaan zitten wachten? Ik zat al in de trein naar huis en ben inmiddels ook thuis.

Ik had al vrij weinig respect voor haar door de manier waarop zij met ons om gaat en dit laat ook weer precies zien waarom. Ik ben echt behoorlijk pissig. Als wij ook maar 5 minuten te laat zijn door een geldige reden hebben wij een probleem, maar je studenten gewoon in de steek laten mag blijkbaar wel >;)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 13:45

Aaaggfggghh mijn hond die net even een lekkere deorolduik heeft genomen.
En ik ben uiteraard niet in staat haar zelf te wassen |o |o

En mn zusje is pas over ca 6 uur thuis |o
Aahhh hond

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 14:04

afspraak ziekenhuis moeten vervroegen omdat pijn niet weggaat