Alle honden in de familie reageren er ook op, die lopen, afhankelijk van het model, alvast naar de keuken of alvast naar de deur

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prrrr schreef:Uitrekken is de opmaat naar activiteit. Bijna alle huisdieren die ik ken reageren daar op. Als ik wil dat mijn kat van schoot gaat rek ik me ook uit. Dan denkt ze dat ik op ga staan. Hoeft niet zo te zijn, maar ze zoekt dan in elk geval een ander plekje
Alle honden in de familie reageren er ook op, die lopen, afhankelijk van het model, alvast naar de keuken of alvast naar de deur
Sheran schreef:Sorry geen idee, ik draag nooit make-up! Heeft het misschien iets te maken met de samenstelling in combinatie met je huidtype? Dat deze gewoon minder fijn 'intrekt' of hecht dan die andere?
Ik ben op zoek naar tips voor een type/model/merk auto die zoveel mogelijk aan de volgende eisen voldoet:
- tweedehands met minder dan 120 000 km beschikbaar voor een euro of 6000
- betrouwbaar merk
- geen extreem dure onderdelen
- zuinig in het rijden
- Groot genoeg om een keertje mee op vakantie te kunnen met 2 personen of een kastje te vervoeren
Macs schreef:axel_1997 schreef:Mijn school heeft (centrale) ventilatie schachten waarin je comfortabel op je hurken of op je knieën kan zitten. Maar bij de lokalen is het veel te smal. En op drie hoog op (ik schat) 0,5 mm aluminium gaan zitten? Ik pas.
Ik vraag me af waarom jij dit weet![]()
Sheran schreef:Sorry geen idee, ik draag nooit make-up! Heeft het misschien iets te maken met de samenstelling in combinatie met je huidtype? Dat deze gewoon minder fijn 'intrekt' of hecht dan die andere?
Ik ben op zoek naar tips voor een type/model/merk auto die zoveel mogelijk aan de volgende eisen voldoet:
- betrouwbaar merk
- zuinig in het rijden
- Groot genoeg om een keertje mee op vakantie te kunnen met 2 personen of een kastje te vervoeren
- betrouwbaar merk
- zuinig in het rijden
kosseh schreef:Even een vraagje.
Ik rij (bijna) 7 jaar een paard. Echt een top paard, dus ik ben ook echt een blije bijrijder! Mag heel veel. Hij is op een weekendje weg meegeweest naar de Veluwe. Crossen op vreemd terein, duin en strand ritten allemaal prima
Sinds het begin betaal ik het zelfde bedrag €85 per maand voor 2vaste dagen. Al rij ik ook vaak genoeg een extra dag.
Nu zijn al een aantal keer de stallings kosten omhoog gegaan, zelfde voor hoefsmid en het voer.
De eigenaar zou nooit uit haar zelf vragen of ik meer wil gaan bijdragen.
Vanochtend zag ik voorbij komen dat de staling per januari weer omhoog gaat.
En vond ik het niet meer eerlijk dat die extra kosten alleen de eigenaar treffen.
Ik heb de automatische overschrijving veranderd naar €100 per maand.
Hoe kijken jullie daar tegen aan?
Kan het verkeerd worden opgevat? Of zouden jullie het alleen maar fijn vinden.