Kidde schreef:Telpeva schreef:Monsieur Cannibale uit de Efteling is gesloten en gaat weg
Volgens mij komt hij terug met een ander thema?Citaat:Aanpassing Monsieur Cannibale en Avonturen Doolhof
Vanaf 6 september 2021 worden Monsieur Cannibale en Avonturen Doolhof aangepast naar de thematisering van de wereld van Sindbad de Zeeman. Deze winter openen ze met nieuwe namen: Sirocco en Archipel. Houd de website in de gaten voor de laatste ontwikkelingen en bouwupdates.
Oh jahoor, maar dat is niet hetzelfde. En ik snap het ook wel, maar het was als kind altijd mijn favoriete attractie. Ook mede dankzij het deuntje, en ik vond (en vind) de vormgeving van die attractie ook gewoon grappig.
Ik word oprecht nog is een keer gek,
en ze luisterde amper wat ik zei tegen haar maar kwam op haar eigen conclusies. Het verklaart nog steeds niet waarom ik het 24/7 heb, elke keer weer andere pijn en andere plekken maar meestal gewoon mijn schouderblad tot en met het midden van je rug. Ze zegt alleen maar deze spieren moet je oprekken blah blah, vorige keer dokter bezoek ging ik ook dood van de rugpijn, de dokter zelf zei überhaupt niks over het rekken van de spieren omdat het echt aan mijn rug lag (heel erg vast zitten uiteindelijk door de fysiotherapeut) zij was degene die het zei en hij zei alleen maar ja het kan misschien helpen, nu praten mijn ouders alleen maar over dat in plaats van wat voor mij echt het beste is
en het stomme is gewoon voor mijn zussen had ze allang gebeld en het doet zo zo erg pijn op sommige momenten