Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
WenK schreef:foxy80 schreef:Maar zo kom je ook onverwachts pareltjes tegen.
Ik ben volop bezig kledingkast van zoonlief erop te zetten. Pfoe wat een werk!
Mocht je wat in 86/92 hebben, stuur maar een linkje. Dat zijn de maten waar ik nu naar kijk (hij zit net in 80).
tita schreef:Ik heb mijn geschil “gewonnen” krijg alle geld terug incl verzenden.
Heb nu wel mijn eerste 1-ster binnen
AmyJamess schreef:Ik vind al die subcatogorien best irritant. Hee vaak heb ik geen idee waar onder ik een kleding stuk moet plaatsen. Soms passen ze ondere meerderen.
Nu wil ik mijn oude winterjas verkopen. Maar geen idee waar die onder hoort. Waarom is er niet gewoon een simpele catogorie 'winterjassen'
Moestuin schreef:tita schreef:Ik heb mijn geschil “gewonnen” krijg alle geld terug incl verzenden.
Heb nu wel mijn eerste 1-ster binnen
Huh wat gek? Ik kon de verkoopster niet beoordelen nadat ik het geld terug had. Zij mij ook niet. Spijtig, was mij 1 ster waard geweest om even de waarheid over haar neer te zetten.
Tallie1979 schreef:Ik had gisteren de pest erin. Ik heb voor iemand een aantal producten gereserveerd (partij in 1 koop) Ze zou ze kopen.
Nou prima joh. Als jij het zeker weet. Nog een hele bak foto’s doorgestuurd op haar verzoek. Ik nog gevraagd, weet je zeker? Ja, ze wist het zeker.
Loopt de reservering af, zegt ze ineens dat ze maar een paar items uit de partij wil. Ja, dat was niet afgesproken! En ik ben duidelijk geweest dat de partij in zijn geheel ging.
Heb ik 5 dagen voor Jan met de korte achternaam zitten reserveren.![]()
Dat doe ik dus niet meer. Je koopt het meteen maar, anders is het jammer.
JoT schreef:Dat je überhaupt iets verkoopt met gaten en vlekken![]()
Maar goed, dit is dus wel een strategie om te overwegen, eerst kopen en dan vragen. Voelt toch verkeerd ergens, daar moet ik me even overheen zetten. Ik ben echt zo'n tutje wat dat betreft