Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Princess_

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 19:12

Enorme blaren op mijn voeten door mijn nieuwe jodhpurs -O- ik was er net zo blij mee.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 19:23

Een zin in mijn cursus lit die echt met geen mogelijkheid logisch klinkt in mijn oren.

Is er iemand die mee kan kijken? Ik wil m namelijk wel graag goed interpreteren en ik weet niet of ik dat nu heb gedaan...

Hij gaat als volgt:
2.3 Mineralen, sporenelementen en vitaminen
Bij de voedernormen voor de genoemde nutriënten gaat het in alle gevallen om de hoeveelheden die aan het dier via het rantsoen als zodanig dienen te worden verstrekt.

Mijn interpretatie hiervan: Hierbij gaat het altijd om de hoeveelheden die een dier per dag in het rantsoen krijgt toegediend.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 19:34

Dat ik vergat eerst het vlees te bakken, nu moet het apart in een andere pan..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 19:56

Mijn schoonmoeder uit de hel. Nu is ze toch echt veel en veel te ver gegaan. Ons huwelijk is maar een papiertje dat we gaan tekenen, daar moet zelfs de bomma niet bij zijn want dat stel toch niets voor. Ik pas niet in de familie etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 19:57

marley93 schreef:
Bij de voedernormen voor de genoemde nutriënten gaat het in alle gevallen om de hoeveelheden die aan het dier via het rantsoen als zodanig dienen te worden verstrekt.

Mijn interpretatie hiervan: Hierbij gaat het altijd om de hoeveelheden die een dier per dag in het rantsoen krijgt toegediend.

Ja, dat denk ik ook. Ik lees:
Voedernormen = de hoeveelheid mineralen, sporenelementen en vitaminen die het dier per dag via het voer zou moeten krijgen.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 20:00

Captain schreef:
Beware of the Boktbrigade.
'Waarom fokken als de asielen vol zitten.' Gaat een van de eerste 5 reacties zijn, en vervolgens komen daar 3 pagina's discussies over. :Y)

Gefeliciteerd met drachtige poezel! :D

Nee hoor. Er is nu al de volgtopic van een leuke drachtige poes. Gisteren bevallen.

Geen enkel woord over asiel etc.
Dus gewoon doen als je dat leuk vindt.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 20:01

Moestuin schreef:
Mijn schoonmoeder uit de hel. Nu is ze toch echt veel en veel te ver gegaan. Ons huwelijk is maar een papiertje dat we gaan tekenen, daar moet zelfs de bomma niet bij zijn want dat stel toch niets voor. Ik pas niet in de familie etc.

Jemig heftig! En dit gaat er alleen om vanwege dat jullie geen feest erbij organiseren?

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 20:05

Moestuin schreef:

Wat naar! :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 20:08

Nee ze moest mij van dag 1 niet. Ze heeft dit altijd heel vals duidelijk gemaakt als mijn vriend er niet bij was. Opmerkingen zoals: Eet maar (mijn dochter) Hier krijg je tenminste wel deftig eten. Of toen wij zeiden dat wij waren verloofd: Nergens voor nodig, dat heeft toch geen nut. Trouw maar gewoon niet. Of toen ik zei dat ik thuis ging bevallen deed ik weer moeilijk en zette ik mijn kind haar leven op het spel etc. Maar nu had ze pech. Nu belde mij en ik zat in de auto, dus op speaker. Dat ik marginaal ben, dat ik niet in de familie pas, dat onze trouw niets voor stelt, dat het maar een papiertje is etc. Ze had enkel pech dat vriend naast mij zat en hij alles eens zelf heeft gehoord.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 20:17

Wat erg, Moestuin. Maar voor jou wel fijn dat je vriend het ook eens met eigen oren gehoord heeft. Sterkte, dit zijn rotsituaties :(:)

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 20:29

Shaggy09 schreef:
Loodgieter die even 1000 euro rekent voor een verstopt toilet..

Wow, wat een bizar hoog bedrag :$

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 20:34

Mijn oor zit dicht :+

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 20:51

Sanniejtjuh schreef:
Shaggy09 schreef:
Loodgieter die even 1000 euro rekent voor een verstopt toilet..

Wow, wat een bizar hoog bedrag :$

Blijkbaar was het nog duurder, namelijk 1550 euro.

Op zijn zachtst gezegd een naaistreek ja. _-:(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 21:01

Wat ontzettend rot Moestuin!

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 21:21

culaccino schreef:
marley93 schreef:

Ja, dat denk ik ook. Ik lees:
Voedernormen = de hoeveelheid mineralen, sporenelementen en vitaminen die het dier per dag via het voer zou moeten krijgen.

Ja, dan denk ik dat ik het wel begrijp. Meer mensen denken ook iets langs die lijnen.

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 22:17

Mijn ergenis van vandaag, dat ik de auto heb vol getankt. Doei 120 euro :evaw:
Is dat ik nu weer minimaal 2 weken kan rijden zonder te hoeven tanken

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 22:43

Spannend marcella, duim met je mee!

En jemig zeg Moestuin.. hoe reageerde je vriend?

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 00:23

Moestuin schreef:
Nee ze moest mij van dag 1 niet. Ze heeft dit altijd heel vals duidelijk gemaakt als mijn vriend er niet bij was. Opmerkingen zoals: Eet maar (mijn dochter) Hier krijg je tenminste wel deftig eten. Of toen wij zeiden dat wij waren verloofd: Nergens voor nodig, dat heeft toch geen nut. Trouw maar gewoon niet. Of toen ik zei dat ik thuis ging bevallen deed ik weer moeilijk en zette ik mijn kind haar leven op het spel etc. Maar nu had ze pech. Nu belde mij en ik zat in de auto, dus op speaker. Dat ik marginaal ben, dat ik niet in de familie pas, dat onze trouw niets voor stelt, dat het maar een papiertje is etc. Ze had enkel pech dat vriend naast mij zat en hij alles eens zelf heeft gehoord.

-O- dat is gewoon een schoonloeder... Mijn hemel, je kan iemand misschien niet zo aardig vinden maar als je familie bent doe je gewoon niet zo tegen elkaar. Ik ben ook niet bff's met mijn schoonvader, maar hij zou nooit zulke dingen zeggen over mij of ik over hem. En al helemaal niet in het bijzijn van anderen of om elkaar een hak te zetten. Hele dikke knuffel voor jou :knuffel:. Hopelijk weet jouw vriend dit aan te pakken. Want dit zal energie vreten voor jou

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 00:29

Muggen in mn slaapkamer... gisteravond ook al 1 die steeds om mn hoofd heen zoemde, die heeft mn vriend doodgeslagen & nu gewoon weer een andere

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 00:41

RoosDeG schreef:
Mijn ergenis van vandaag, dat ik de auto heb vol getankt. Doei 120 euro :evaw:
Is dat ik nu weer minimaal 2 weken kan rijden zonder te hoeven tanken

Hoe groot is die tank joh? :+

-
Dat ik een paar dagen vrij ben van het werk en nu in m'n hoofd zit te stressen of alles wel duidelijk is voor m'n collega's en of ik alles heb afgewerkt etc etc :Z

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 01:38

De gang van zaken op mijn werk.... Soms vraag ik me echt af waarom ik hier ben :roll:.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 01:57

Weer even zo'n moment dat ik een bepaald persoon heel erg mis :(

Nu komt dat echt omdat ik heel moe ben en zal het na even goed slapen weer over zijn. Maar het voelt nu wel even rot.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 02:20

Een breakdown over iets vervelends wat m'n zus tegen mij zei eerder deze avond. Heb dr toen genegeerd zodat ik niet zou huilen en dan moet het 's nachts alsnog. |o

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 04:20

Gisteren paard in laten slapen. Ben kapot, kan alleen maar huilen. ;(

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 04:48

Captain schreef:
Gisteren paard in laten slapen. Ben kapot, kan alleen maar huilen. ;(

Sterkte