Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
marley93 schreef:2.3 Mineralen, sporenelementen en vitaminen
Bij de voedernormen voor de genoemde nutriënten gaat het in alle gevallen om de hoeveelheden die aan het dier via het rantsoen als zodanig dienen te worden verstrekt.
Mijn interpretatie hiervan: Hierbij gaat het altijd om de hoeveelheden die een dier per dag in het rantsoen krijgt toegediend.
Captain schreef:Beware of the Boktbrigade.
'Waarom fokken als de asielen vol zitten.' Gaat een van de eerste 5 reacties zijn, en vervolgens komen daar 3 pagina's discussies over.
Gefeliciteerd met drachtige poezel!
Moestuin schreef:Mijn schoonmoeder uit de hel. Nu is ze toch echt veel en veel te ver gegaan. Ons huwelijk is maar een papiertje dat we gaan tekenen, daar moet zelfs de bomma niet bij zijn want dat stel toch niets voor. Ik pas niet in de familie etc.
culaccino schreef:marley93 schreef:2.3 Mineralen, sporenelementen en vitaminen
Bij de voedernormen voor de genoemde nutriënten gaat het in alle gevallen om de hoeveelheden die aan het dier via het rantsoen als zodanig dienen te worden verstrekt.
Mijn interpretatie hiervan: Hierbij gaat het altijd om de hoeveelheden die een dier per dag in het rantsoen krijgt toegediend.
Ja, dat denk ik ook. Ik lees:
Voedernormen = de hoeveelheid mineralen, sporenelementen en vitaminen die het dier per dag via het voer zou moeten krijgen.
Moestuin schreef:Nee ze moest mij van dag 1 niet. Ze heeft dit altijd heel vals duidelijk gemaakt als mijn vriend er niet bij was. Opmerkingen zoals: Eet maar (mijn dochter) Hier krijg je tenminste wel deftig eten. Of toen wij zeiden dat wij waren verloofd: Nergens voor nodig, dat heeft toch geen nut. Trouw maar gewoon niet. Of toen ik zei dat ik thuis ging bevallen deed ik weer moeilijk en zette ik mijn kind haar leven op het spel etc. Maar nu had ze pech. Nu belde mij en ik zat in de auto, dus op speaker. Dat ik marginaal ben, dat ik niet in de familie pas, dat onze trouw niets voor stelt, dat het maar een papiertje is etc. Ze had enkel pech dat vriend naast mij zat en hij alles eens zelf heeft gehoord.
RoosDeG schreef:Mijn ergenis van vandaag, dat ik de auto heb vol getankt. Doei 120 euro![]()
Is dat ik nu weer minimaal 2 weken kan rijden zonder te hoeven tanken