Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FrNo schreef:In Veghel zijn ze pas met wat kruispunten bezig geweest.
Je had drie stroken voor het kruispunt. Linksaf, rechtdoor en rechtsaf.
Gisteren daar gereden en niets aparts gezien.
Vandaag kom ik aanrijden en zie ik aan de stroken op de weg dat de middelste strook voor rechtdoor en linksaf is geworden.
Waarom staan er geen borden bij dat de situatie is veranderd.
Ik bleef dus in het midden rijden om linksaf te slaan. Ik was blij dat de auto links van mij niet zo snel weg was. Want dan daarna kom je op een weg met twee rijstroken. En iedereen schoof vroeger meteen op naar rechts.
Ik verwacht daar nog wel aanrijdingen.
MyWishMax schreef:Met die mist was het inderdaad bizar. Ik hoefde alleen maar Moerkapelle naar Waddinxveen, maar niet normaal hoeveel zonder licht reden.
Ik snap het ook niet, ik doe altijd mijn licht aan, ook overdag. Mensen worden te lui met dke automatische lampen of hebben geen idee dat ze niet automatisch zijn.
Ik erger me aan de dagelijkse file naar de intratuin hier. Opzich niet heel erg, behalve dat mensen echt niet meer kunnen autorijden en ook gewoon de verkeersregels niet meer kennen of gewoon geen fatsoen hebben. In die file gewoon hele kruispunt blokkeren en zelfs als ik met knipperlicht aan sta te wachten blijven mensen gewoon doorrijden het kruispunt op. Ook op de terugweg als ik van rechts kom en voorrang heb proberen mensen gewoon je er niet tussen te laten.
En het is een druk kruispunt met vrachtwagens dus die kunnen vaak niet eens de draai maken omdat die mensen geen 5 seconden kunnen wachten.
En sowieso irritant dat ik nu elke keer in de file sta als ik gewoon naar huis wil. Om maar niks te zeggen over asociale parkeren op plekken waar het niet mag. Niet op het parkeerterrein, maar langs de doorgaande weg
Het is de intratuin maar mensen......
Nielojram schreef:Ik heb een beetje maffe ergernis, omdat het alleen op mij betrekking heeft..
Mensen die hun ruitenwissers aanlaten terwijl het niet, of amper, regent..
Het is niet dat ik bij ze in de auto zit, maar ik zie dat dan voor mij, of in mijn achteruitkijkspiegel, en dan denk ik " Het regent niet" !!! " Waarom"?
Echt een totaal zinloos ergernis, zijn er medestanders in deze...?
NoTwixLeft schreef:Ik ben zelf een ergernis tot morgenmiddag en ik kan het niet zelf oplossen doordat de Franse autofabrikant echt een poedersuiker design qua lamp units heeft bedacht.
M'n linkerachter knipperlicht is kapot, maar je hebt een 4jarige opleiding en de skills van ninja nodig om bij dat lampje te komen....
Kan er zo slecht tegen als ik zoiets simpels niet zelf kan en moet wachten tot er een "lieve man" me komt "redden"
Anne_GTI schreef:NoTwixLeft schreef:Ik ben zelf een ergernis tot morgenmiddag en ik kan het niet zelf oplossen doordat de Franse autofabrikant echt een poedersuiker design qua lamp units heeft bedacht.
M'n linkerachter knipperlicht is kapot, maar je hebt een 4jarige opleiding en de skills van ninja nodig om bij dat lampje te komen....
Kan er zo slecht tegen als ik zoiets simpels niet zelf kan en moet wachten tot er een "lieve man" me komt "redden"
VW beetle moet de hele bumper eraf om een lampje te vervangen... dra-ma...