Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Captain schreef:He gatsie, nee zwanger zijn en bevallen lijkt me echt een hel. Dat zou ik niet voor iemand anders doen. Het zou mooi zijn als mensen wat vaker accepteren dat iets niet gaat (bijv kinderen krijgen) ipv dat er een hele medische molen ingegaan wordt.
Niobe schreef:Ja, je zou dat kunnen simuleren door draagmoeder te worden voor iemand, maar dat is ook weer zo wat hè
Palmera schreef:Ik wil niet zwanger zijn, ook niet voor een ander.
En bv eicellen afstaan: ik vind die (hormoon)behandelingen die de donateur moet doorstaan een aanslag op een gezond lichaam. Ik ga mezelf niet kapot maken voor de wens van een ander
HopeMyDay schreef:Niobe schreef:Ja, je zou dat kunnen simuleren door draagmoeder te worden voor iemand, maar dat is ook weer zo wat hè
Hier heb ik ook wel eens over nagedacht maar er komt heel erg veel bij kijken.. Maar als ik voor mijn sterilisatie nog iemand heel blij kan maken die ik het ook echt gun, waarom niet?
Edit: eiceltransplantatie niet.. Ik bedoel echt draagmoeder voor een stel wat zelf geen kinderen kan krijgen.
Captain schreef:He gatsie, nee zwanger zijn en bevallen lijkt me echt een hel. Dat zou ik niet voor iemand anders doen. Het zou mooi zijn als mensen wat vaker accepteren dat iets niet gaat (bijv kinderen krijgen) ipv dat er een hele medische molen ingegaan wordt.