Mkango schreef:nicole_floor schreef:Wc papier wat op markplaats wordt aangeboden...
Gat in de markt.
Markt voor je gat!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeMolenhoek schreef:Ineke2 schreef:
Mijn mening is nog steeds het zelfde als die hiervoor. Echter is dat sociaal gezien niet de geaccepteerde mening dus ik hou mij verder maar stil hierover, alleen hier moest ik even op reageren.
Dat hamsteren vind ik dus ook echt belachelijk en nergens voor nodig.
Ik hoorde hier in de apotheek dat de rijst en eieren al op zijn bij 1 supermarkt... echt waar zijn “ wij” mee bezig zeg...
Mijn vriend staat nu in de winkel. Meer als de helft leeg. Geen pasta, geen rijst. Mensen gaan met 3/4 karren naar buiten. Ze gaan ons echt niet laten verhongeren.
Mkango schreef:Wat mij dan weer verbaast is dat mensen zo vastzitten in “wat hoort” dat ze van het keukenpapier en de tissues afblijven.
Ergernis van een andere orde: ik heb vette buikpijn, voel me slap, en ik weet niet wat ik met m’n leven wil. Is er iemand hier die ervaring heeft met een loopbaanadviseur of carrièrecoach of zo?
Loeky01 schreef:AylaL schreef:[ [url=m/JhXiD6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Lkclxd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo ziet het er bij ons uit.
Ik zou ergens wel heel blij zijn als ik nu vakkenvuller zou zijn. FIFO hoeft niet meer want dat is al gebeurt
MarJon schreef:Lara, wat voor pijnstilling heb je nodig? En ik meen dat je in Groningen woonde toch? Of ben je verhuisd? Groningen is niet zo ver, dus dan kun je ook altijd hier aankloppen als wij het nog hebben.
laraxXxemma schreef:MarJon schreef:Lara, wat voor pijnstilling heb je nodig? En ik meen dat je in Groningen woonde toch? Of ben je verhuisd? Groningen is niet zo ver, dus dan kun je ook altijd hier aankloppen als wij het nog hebben.
Aah super liefJeetje heb je goed onthouden. Nee ik woon inmiddels heel ergens anders, stuk verder weg