Rare mensen op marktplaats deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 21:51

bcd94 schreef:
Ik had vandaag iemand die een bod deed van 0.05 cent op iets waarvan mijn vraagprijs 15 euro is :evaw:

Misschien bedoelde ‘ie €500 maar staan de nullen aan de verkeerde kant O:)

MizzMontana

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 06:46

Bedankt voor jullie reacties over gelijk oversteken. Ik heb bij de koper aangegeven dat ik er geen gebruik van wil maken omdat het verzenden dan volledig voor mijn risico is. Heb haar laten weten dat ik wel aangetekend wil verzenden, dan is het verzekerd. Maar ik geloof dat ik nu geblokkeerd ben...
berichten worden niet meer gelezen in elk geval en extra foto’s die ik heb gemaakt worden niet naar haar verstuurd.

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 14:12

Vandaag een afspraak om iets op te halen Tussen half 9 en half 10.
Maandag zo afgesproken en ook dat ik bericht zou sturen als ik verte k. Krijg ik dinsdag een bericht ben je al onderweg. Ik zeg nee we hebben woensdag afgesproken.
Ohja dat is waar.

Vandaag kom ik, niemand aanwezig := of iedergeval niemand deed open. Had netjes bericht gedaan van te voren en ik kwam op de afgesproken tijd.
Kreeg ruim uur later bericht ze had zich verslapen. Of ik nog een keer kon langskomen.

Nou nee hoor, nu hoeft het niet meer (was iets simpels wat genoeg op internet staat) dan ga ik liever naar iemand die zich wel aan de afspraak houd. Ik reed er toch 24 km voor !

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 14:32

Stel je voor dat ze het als compensatie langs komt brengen. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 15:40

Hier een goede ervaring, had op iemand gereageerd die een regendeken zocht.
Nu vertelde ze dat ze meerdere malen was opgelicht en of ze het op kon halen, ja tuurlijk.
Maar bleek dat ze er anderhalf uur voor moest rijden, heeft ze toch gedaan en gelijk ook wat andere dingen gekocht, heb er een mooi prijsje van gemaakt :)
Heel gezellig nog tijdje staan kletsen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 15:50

Ik heb iemand die wilt ál mijn gegevens. Telefoonnummer, adres, volledige naam. Zodat hij zekerheid heeft dat ik wel echt ga verzenden. Ik wacht wel op een andere koper. Als ik alles openbaar wil hebben kan ik dat zelf wel doen. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 18:08

Wauw ik had er de afgelopen dagen een.
Dacht zeker dat ik de heel dag thuis ben. Ik werk en heb overdag geen tijd om mijn mail te lezen.
En ineens is het mauwen "hoef het niet meer heb geen zin om dagen op antwoord te wachten"
Zucht.

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 21:57

Hier ook weer een mooie deal. Maandag een berichtje over een artikel dat al redelijk lang online staat, om vandaag op te halen. Afspraak gemaakt, die vrouw was mooi op tijd, heeft betaald en was weer weg.
Zo mag het altijd gaan *\o/*

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 22:03

Morgen komt er iemand - als het goed is - een kast ophalen. Hij staat ondertussen behoorlijk in de weg en alle onzin berichten met ‘voor €10 kom ik ‘m nu ophalen’ ben ik wel een beetje klaar mee ondertussen. Weg met dat ding :Y)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 22:17

Heb nu iemand “ Ik kan het donderdag ophalen”
Diegene weet dat IK niet in de plaats woon waar ze het artikel wil komen halen. ( familie van mij woont in die plaats) dus ik had al eerder gezegd dat het prima was om daar af te spreken, maar dat ze ruim van te voren moest laten weten wanneer ze zou komen omdat ik er dus niet woon...

Dan word ik wel een beetje moe als mensen alleen zeggen “ Ik kan het donderdag halen” en als ik vraag om hoelaat dan? Niet meer reageren. Al langer dan 24 uur niet. -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 22:25

Heb op 4 Breyer paarden geboden ben benieuwd.

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 04:04

Van de week een bod op mp van 10 euro voor de €70 waar het voor stond. Netjes bericht gestuurd dat ik het te laag vond. Meneer vraagt wat ik er minimaal voor wil en zeg dat ik wel akkoord wil gaan met €50. Meneer begon direct dat ik het dan maar uitzoek want hij kwam dat ding wel direct halen voor 10 euro en meer was het toch niet waard. Nogmaals gezegd voor €50 is hij voor u. Nou succes dan want je verkoopt hem toch niet kreeg ik terug. Krijg ik gisteravond een bod van €20. Zelfde meneer.....doeggg daar reageer ik niet meer op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 06:39

Ineke2 schreef:
Heb nu iemand “ Ik kan het donderdag ophalen”
Diegene weet dat IK niet in de plaats woon waar ze het artikel wil komen halen. ( familie van mij woont in die plaats) dus ik had al eerder gezegd dat het prima was om daar af te spreken, maar dat ze ruim van te voren moest laten weten wanneer ze zou komen omdat ik er dus niet woon...

Dan word ik wel een beetje moe als mensen alleen zeggen “ Ik kan het donderdag halen” en als ik vraag om hoelaat dan? Niet meer reageren. Al langer dan 24 uur niet. -O-

Oh ik heb nu iets gelijkaardigs. Iemand die donderdag of vrijdag wat wou komen halen. Is goed. Donderdag kan tussen 13.00 en 17.00 of vrijdag na 13.30. Krijg ik gisterenavond bericht: Ik kom morgen om 18.00.

*zucht*

santie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 13:15

naomiiiii schreef:
Ik heb iemand die wilt ál mijn gegevens. Telefoonnummer, adres, volledige naam. Zodat hij zekerheid heeft dat ik wel echt ga verzenden. Ik wacht wel op een andere koper. Als ik alles openbaar wil hebben kan ik dat zelf wel doen. :+

Dat vind ik een rare reactie, hoezo openbaar? Deze koper wil ook graag wat meer zekerheid, dat is toch niet zo vreemd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 13:35

santie schreef:
naomiiiii schreef:

Dat vind ik een rare reactie, hoezo openbaar? Deze koper wil ook graag wat meer zekerheid, dat is toch niet zo vreemd.

Als ik zou willen dat iemand die ik niet ken mijn telefoonnummer heeft zou ik het wel in mijn advertentie zetten. :) Ik zie niet in wat voor zekerheid het geeft als iemand mijn adres, tel nummer heeft. Als je niemand vertrouwt kun je het op komen halen. Heb ook aangegeven dat ik het niet fijn vind deze gegevens door te sturen en dan nog blijft de persoon drammen dus dan ben ik er wel klaar mee. :+

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 13:42

Ik zou eigelijk ook niet willen betalen zonder gegevens tenzij het echt iets specifieks is waarvoor ik de gok durf te wagen. Een anoniem marktplaatsaccountje voel ik me niet veilig genoeg bij.

Kirrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 13:47

Heb een wedstrijdjasje op mp staan met als vraagprijs 70 euro. Iemand bied 45 dus ik zeg voor 60 euro mag je m hebben.
Ze vroeg nog om wat aan foto’s. Pas het jasje niet meer dus was even zoeken naar een duidelijke foto waar ik het jasje aan had. Was uiteindelijk een rij foto op een pony.
Zegt ze vervolgens ja ik wil m voor 30 euro want hij is te groot en ik moet m dan laten innemen.

Dacht echt hoe kan je van een foto zien dat het jasje te groot is :+

Heb nog gevraagd in welke mate ze te groot bedoelde aangezien ik zelf maar 1,50 ben :')

Geen antwoord meer gekregen :+

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 14:05

Kirrietje schreef:
Heb een wedstrijdjasje op mp staan met als vraagprijs 70 euro. Iemand bied 45 dus ik zeg voor 60 euro mag je m hebben.
Ze vroeg nog om wat aan foto’s. Pas het jasje niet meer dus was even zoeken naar een duidelijke foto waar ik het jasje aan had. Was uiteindelijk een rij foto op een pony.
Zegt ze vervolgens ja ik wil m voor 30 euro want hij is te groot en ik moet m dan laten innemen.

Dacht echt hoe kan je van een foto zien dat het jasje te groot is :+

Heb nog gevraagd in welke mate ze te groot bedoelde aangezien ik zelf maar 1,50 ben :')

Geen antwoord meer gekregen :+

Wat gek!

Ik zou hier dit weekend enkele tweedehands paardenspullen gaan passen bij iemand, maar door corona Helaas afgezegd. Durven jullie het aan om nog spullen te geen bekijken in deze tijd?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 14:18

santie schreef:
naomiiiii schreef:

Ik zou dit ook niet afgeven hoor, voordat je het weet krijg je pakjes waar je niets van af weet, dat is een hele bekende manier van scammen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 14:20

Poekkie schreef:
Ik zou eigelijk ook niet willen betalen zonder gegevens tenzij het echt iets specifieks is waarvoor ik de gok durf te wagen. Een anoniem marktplaatsaccountje voel ik me niet veilig genoeg bij.

Ik heb het echt nog nooit meegemaakt op welke verkoopsite dan ook. :+ Daarnaast heet mijn account gewoon hoe ik heet dus ze kunnen me evt opzoeken, plus ik heb aardig wat revieuws.

Wel heel wat boeken verkocht, die gaan makkelijk zeg. :D

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 14:45

Verkoop je boeken dan per stuk? Of meerdere tegelijk?

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 14:49

Hmm, ik heb een bod gedaan op een kippenhok waar de verkoper mee akkoord ging. Hij heeft zijn tel. nr in zijn advertentie staan en hij wilde dat ik daarheen belde ipv. via bericht communiceren. Toch maar gedaan, klonk vriendelijk. Dus ik heb een adres gekregen en ik mag hem vanmiddag ophalen. Ik ben benieuwd.

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 14:59

Mensen die hun 25+ jarige paard verkopen met als reden: we kopen een nieuw paard en hebben daarom geen plek meer voor hem...dat vind ik best raar, of is dat gek dat ik dat vind? :D

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 15:02

Rosebud schreef:
Mensen die hun 25+ jarige paard verkopen met als reden: we kopen een nieuw paard en hebben daarom geen plek meer voor hem...dat vind ik best raar, of is dat gek dat ik dat vind? :D

Ik vind het vooral sneu voor het paard. :o

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 15:14

cobiie schreef:
Rosebud schreef:

Ik vind het vooral sneu voor het paard. :o

Dat inderdaad -O-