bcd94 schreef:Ik had vandaag iemand die een bod deed van 0.05 cent op iets waarvan mijn vraagprijs 15 euro is
Misschien bedoelde ‘ie €500 maar staan de nullen aan de verkeerde kant

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ineke2 schreef:Heb nu iemand “ Ik kan het donderdag ophalen”
Diegene weet dat IK niet in de plaats woon waar ze het artikel wil komen halen. ( familie van mij woont in die plaats) dus ik had al eerder gezegd dat het prima was om daar af te spreken, maar dat ze ruim van te voren moest laten weten wanneer ze zou komen omdat ik er dus niet woon...
Dan word ik wel een beetje moe als mensen alleen zeggen “ Ik kan het donderdag halen” en als ik vraag om hoelaat dan? Niet meer reageren. Al langer dan 24 uur niet.
naomiiiii schreef:Ik heb iemand die wilt ál mijn gegevens. Telefoonnummer, adres, volledige naam. Zodat hij zekerheid heeft dat ik wel echt ga verzenden. Ik wacht wel op een andere koper. Als ik alles openbaar wil hebben kan ik dat zelf wel doen.
santie schreef:naomiiiii schreef:Ik heb iemand die wilt ál mijn gegevens. Telefoonnummer, adres, volledige naam. Zodat hij zekerheid heeft dat ik wel echt ga verzenden. Ik wacht wel op een andere koper. Als ik alles openbaar wil hebben kan ik dat zelf wel doen.
Dat vind ik een rare reactie, hoezo openbaar? Deze koper wil ook graag wat meer zekerheid, dat is toch niet zo vreemd.
Kirrietje schreef:Heb een wedstrijdjasje op mp staan met als vraagprijs 70 euro. Iemand bied 45 dus ik zeg voor 60 euro mag je m hebben.
Ze vroeg nog om wat aan foto’s. Pas het jasje niet meer dus was even zoeken naar een duidelijke foto waar ik het jasje aan had. Was uiteindelijk een rij foto op een pony.
Zegt ze vervolgens ja ik wil m voor 30 euro want hij is te groot en ik moet m dan laten innemen.
Dacht echt hoe kan je van een foto zien dat het jasje te groot is![]()
Heb nog gevraagd in welke mate ze te groot bedoelde aangezien ik zelf maar 1,50 ben![]()
Geen antwoord meer gekregen
santie schreef:naomiiiii schreef:Ik heb iemand die wilt ál mijn gegevens. Telefoonnummer, adres, volledige naam. Zodat hij zekerheid heeft dat ik wel echt ga verzenden. Ik wacht wel op een andere koper. Als ik alles openbaar wil hebben kan ik dat zelf wel doen.
Dat vind ik een rare reactie, hoezo openbaar? Deze koper wil ook graag wat meer zekerheid, dat is toch niet zo vreemd.
Poekkie schreef:Ik zou eigelijk ook niet willen betalen zonder gegevens tenzij het echt iets specifieks is waarvoor ik de gok durf te wagen. Een anoniem marktplaatsaccountje voel ik me niet veilig genoeg bij.