Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:Cruise control?
Shanna schreef:Terwijl ik in de wachtkamer bij de huisarts de een na de ander de vingers nat zie maken om bladzijden om te slaan vraag ik me af; hoe risico-vol is dat nou eigenlijk? De kans dat jij je vinger met speeksel ergens neerplant en daarbij mogelijk ziekteverwekkers verspreid via het papier aan de volgende die het zelfde doet? Of overleven de meeste ziektekiemen niet zo lang buiten een lichaam?
Froukje schreef:Wat geef je dorpsgenoten als afscheidscadeautje als ze vertrekken naar Canada?
Eten en drinken zal niet mee mogen het vliegtuig in, bloemen hebben ze ook weinig aan en de container met spullen is al weg..
Froukje schreef:Wat geef je dorpsgenoten als afscheidscadeautje als ze vertrekken naar Canada?
Eten en drinken zal niet mee mogen het vliegtuig in, bloemen hebben ze ook weinig aan en de container met spullen is al weg..
CalipsoLover schreef:ik heb een verkoopcontract gedownload van sporthorses.nl voor de verkoop van een paard, maar hier staat zowel het logo van sporthorses op als dat van een advocatenbureau. Nu heb ik deze gekopieerd en aangepast met onze gegevens, maar mag ik het logo van dat advocatenbureau er zomaar laten op staan?
Anoniem schreef:https://www.ad.nl/binnenland/wonderkind ... ~ab32c9b6/
Hebben wij eigenlijk meer van dit soort bekende "wonderkinderen"?
Whale schreef:Anoniem schreef:https://www.ad.nl/binnenland/wonderkind ... ~ab32c9b6/
Hebben wij eigenlijk meer van dit soort bekende "wonderkinderen"?
Bedoel je in Nederland of de hele wereld?
oomens schreef:CalipsoLover schreef:ik heb een verkoopcontract gedownload van sporthorses.nl voor de verkoop van een paard, maar hier staat zowel het logo van sporthorses op als dat van een advocatenbureau. Nu heb ik deze gekopieerd en aangepast met onze gegevens, maar mag ik het logo van dat advocatenbureau er zomaar laten op staan?
Heb je het contract gedownload met toestemming van degenen die het hebben opgesteld? Dan zullen die er ook wel bij hebben vermeld onder welke voorwaarden het gebruikt mag worden.