Dingen die je je af vraagt deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

0091

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 07:36

Wat doet dit knopje in de auto?

Afbeelding

Jolliegirl

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 09:06

Cruise control?

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 09:24

Snelheidsbegrenzer?

0091

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 12:41

Nee dat is het beide niet..

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 12:43

Mini? :D Als je die ingedrukt houdt wordt de display van snelheidsmeter e.d. helderder. Als je hem eenmalig indrukt wordt hij juist minder helder.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 13:08

Jolliegirl schreef:
Cruise control?

Lijkt mij ook, het knopje waarmee je de trappen van de cruise controle vergroot of verkleint...
Als je 'm indruk komt hij naar voren en dan kan je er aan draaien.

Althans, zo eentje heb ik... en dan kan ik de auto met een andere knop op CC zetten en daar zitten dan nog een omhoog en omlaag op zodat ik zonder gas sneller of langzamer kan. En dat gaat dan bij mij per 2,5 km/h..

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 13:25

Knopje voor de helderheid idd. :j

0091

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 21:18

Captain schreef:
Mini? :D Als je die ingedrukt houdt wordt de display van snelheidsmeter e.d. helderder. Als je hem eenmalig indrukt wordt hij juist minder helder.

Ja dit is hem!! Thnx. Viel me niet op met daglicht

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 21:36

Voor de schietstoel :+

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 12:08

Britta31 schreef:
Voor de schietstoel :+

Weet ie dan ook wanneer je in een tunnel rijd?

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 15:39

hoe groot zijn de basic oven pizza’s van bijv de jumbo? kan het online niet vinden d

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 16:32

Terwijl ik in de wachtkamer bij de huisarts de een na de ander de vingers nat zie maken om bladzijden om te slaan vraag ik me af; hoe risico-vol is dat nou eigenlijk? De kans dat jij je vinger met speeksel ergens neerplant en daarbij mogelijk ziekteverwekkers verspreid via het papier aan de volgende die het zelfde doet? Of overleven de meeste ziektekiemen niet zo lang buiten een lichaam?

Locanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 23:53

Shanna schreef:
Terwijl ik in de wachtkamer bij de huisarts de een na de ander de vingers nat zie maken om bladzijden om te slaan vraag ik me af; hoe risico-vol is dat nou eigenlijk? De kans dat jij je vinger met speeksel ergens neerplant en daarbij mogelijk ziekteverwekkers verspreid via het papier aan de volgende die het zelfde doet? Of overleven de meeste ziektekiemen niet zo lang buiten een lichaam?

Ongeveer net zo groot als dat een bevangen paard die z'n hoefafdruk in het zand zet, de bevangenheid doorgeeft aan een ander paard. Gelukkig maar, en fijn dat je zelf wel adequaat medische hulp zoekt.

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 00:27

Waarbij hoefbevangenheid niet overdraagbaar is en en allerhande ziektes veroorzaakt door virussen en bacteriën wel.
Dus hoewel de kans op overdracht in de geschetste situatie ook nul zou kunnen zijn, zijn beide scenario’s niet vergelijkbaar.

Ik vond het nog best aannemelijk dat een en ander zo verspreid word :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 00:28

Gelukkig zijn beiden wel met goede medische hulp te behandelen. En ga je er alleen maar dood aan als je verzuimt te behandelen. :j

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 20:33

Wat geef je dorpsgenoten als afscheidscadeautje als ze vertrekken naar Canada?

Eten en drinken zal niet mee mogen het vliegtuig in, bloemen hebben ze ook weinig aan en de container met spullen is al weg..

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 21:38

Froukje schreef:

Eten en drinken zal niet mee mogen het vliegtuig in, bloemen hebben ze ook weinig aan en de container met spullen is al weg..

Persoonlijke kaart met geld erin? De geld waarde die je anders in een cadeautje zou stoppen. Kaart kan toch wel mee in handbagage neem ik aan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 21:48

Froukje schreef:

Nu een dikke knuffel en over een paar weken een pakket daar bezorgd met Hollands lekkers?

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 13:11

ik heb een verkoopcontract gedownload van sporthorses.nl voor de verkoop van een paard, maar hier staat zowel het logo van sporthorses op als dat van een advocatenbureau. Nu heb ik deze gekopieerd en aangepast met onze gegevens, maar mag ik het logo van dat advocatenbureau er zomaar laten op staan?

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 14:31

CalipsoLover schreef:
ik heb een verkoopcontract gedownload van sporthorses.nl voor de verkoop van een paard, maar hier staat zowel het logo van sporthorses op als dat van een advocatenbureau. Nu heb ik deze gekopieerd en aangepast met onze gegevens, maar mag ik het logo van dat advocatenbureau er zomaar laten op staan?

Heb je het contract gedownload met toestemming van degenen die het hebben opgesteld? Dan zullen die er ook wel bij hebben vermeld onder welke voorwaarden het gebruikt mag worden.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 14:34

Froukje schreef:

Als mijn relatie met de personen alleen 'dorpsgenoten' is, zou ik ze niets geven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 15:16

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 19:08

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 19:36

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 19:54

oomens schreef:
CalipsoLover schreef:

Heb je het contract gedownload met toestemming van degenen die het hebben opgesteld? Dan zullen die er ook wel bij hebben vermeld onder welke voorwaarden het gebruikt mag worden.

'Diegenen' is sporthorses.nl, officiele website voor het kopen en verkopen van paarden. Die hebben zulke contracten gewoon als PDF downloadbaar op hun website staan. Verder staat daar geen uitleg over wat wel/niet mag met zo'n contract die zij aanbieden. Is ook gewoon gratis.