[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Xyris

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 17:16

Je bedoelt waarmaarraar? Die is betrouwbaar hoor, als een bericht achteraf niet blijkt te kloppen melden ze het ook. En bronnen staan er ook bij.

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 01:08

[url][https://www.telegraaf.nl/nieuws/834807808/man-vindt-zus-in-de-vriezer/url]

Ook best luguber, Man vind bayblijkje van zus in vriezer van moeder

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 11:23

Mja en toch kan ik me hier nog een soort van voorstelling van maken..

Als dit kindje zo gewenst was voor die dame, was 't misschien onmogelijk voor haar om afstand te doen van "haar kind"..

Neemt niet weg dst ik 't ook nogal luguber vind.. :))

Maar toch.. :)

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 11:40

Dat van die man vind ik maar een raar verhaal. Ik geloof niet dat je 37 jaar lang niet in de vriezer kijkt 'omdat het niet mag'. Als het hetzelfde verhaal is wat ik net op FB zag.

Wat ik net las tho... Er is verdomme een nucleaire wolk over Europa getrokken twee jaar geleden en wij als bevolking wisten van niks.
https://www.hln.be/wetenschap-planeet/n ... WZ9oboh2tg

Dan ga je je toch afvragen wat ze nog allemaal verbergen...

"Toch was de radioactieve vervuiling in de EU honderd keer hoger dan na de kernramp in Fukushima in 2011." Maar volgens de volksgezondheid was er geen 'schade' of gevaar? Erg vreemd maar weer...

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 13:32

DezeNaam schreef:
Wat ik net las tho... Er is verdomme een nucleaire wolk over Europa getrokken twee jaar geleden en wij als bevolking wisten van niks.
https://www.hln.be/wetenschap-planeet/n ... WZ9oboh2tg

Dan ga je je toch afvragen wat ze nog allemaal verbergen...

"Toch was de radioactieve vervuiling in de EU honderd keer hoger dan na de kernramp in Fukushima in 2011." Maar volgens de volksgezondheid was er geen 'schade' of gevaar? Erg vreemd maar weer...

Om het even in perspectief te zetten, het is niet alsof het nooit in het nieuws is geweest, alleen is het nooit breed uitgemeten geweest in NL media. Waarschijnlijk omdat de concentraties die hier gemeten waren nog veel lager waren (of zelfs onmeetbaar) dan de concentraties in andere landen (die dus ook al relatief gezien ongevaarlijk = laag waren). En uitspraken als “100x hoger dan...” zijn altijd gevaarlijk om in het nieuws te brengen omdat je zeker bij dit soort dingen ook echt naar absolute waardes moet kijken en niet alleen relatieve.

Vind het wel heel luguber dat het complex wat de waarschijnlijke bron van de radioactiviteit is dan lekker in alle toonaarden blijft zwijgen en onderzoekers niet te dichtbij wil laten komen. Dan is het nu misschien vrij onschuldig, maar vraag me bij dit soort gevallen altijd af hoe ver men bereid is om te gaan om z’n eigen hachje te redden. En ik denk dat ik het antwoord op die vraag niet leuk ga vinden -O-

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 14:28

Bij Tjernobyl hebben ze ook heel lang verzwegen hoe hoog het stralingsniveau was en daardoor veel te lang gewacht met evacueren.

Denk dat bedrijven inderdaad behoorlijke risico’s nemen om hun eigen hachje te redden.

Iemand de serie Tsjernobyl gezien? Echt bizar die stralingsziekte en onwetendheid %)

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 14:29

Jep.. Fantastische serie..

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 14:39

Klopt het dat die niet meer op netflix staat?

okdoei

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 14:50

Nant schreef:
Bij Tjernobyl hebben ze ook heel lang verzwegen hoe hoog het stralingsniveau was en daardoor veel te lang gewacht met evacueren.

Denk dat bedrijven inderdaad behoorlijke risico’s nemen om hun eigen hachje te redden.

Iemand de serie Tsjernobyl gezien? Echt bizar die stralingsziekte en onwetendheid %)

ik zag juist toevallig gisteren bij oplichters in het buitenland oid dat er nagenoeg geen straling (meer) is en dat ze vele malen meer straling hadden in het vliegtuig op de terugreis dan in tsjernobyl zelf. ook kwam er in voor dat de helft zo is achter gelaten door dieven en vandalen, dat het helemaal niet zo is als dat het nu wordt weergeven.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 15:25

Jolliegirl schreef:
Klopt het dat die niet meer op netflix staat?

Heeft nooit op Netflix gestaan.. Hbo serie.. Alleen via ziggo te volgen.. :)

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 15:42

Ohh zo

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 17:30

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 18:00

Wij hebben net die serie afgekeken. Echt geniaal en bizar wat daar allemaal aan informatie achter gehouden werd.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 18:17

Best lugubere aflevering van Dr.Phil vanmiddag.

Een jongen werd door twee beste vrienden in een bosje achter huis in elkaar geslagen en verkracht met een stok. Dit alles heeft 45 minuten geduurd. Daarna is zijn hoofd met een steen ingeslagen, want ze wisten niet zeker of hij al dood was.

De jongen is uiteindelijk gevonden, na een aantal dagen vermist te zijn geweest. Zijn vader mocht het lichaam niet zien, zo onaantoonbaar was zijn zoon.

De jongens hebben dit alles met voorbedachte rade gedaan. Zelfs de moeder van een van de jongens was erbij betrokken.

Verschrikkelijk....
Laatst bijgewerkt door Coconut op 31-07-19 18:22, in het totaal 1 keer bewerkt

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 18:20

Holy crap.. Hoe kom je erop?!!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 18:24

Coconut schreef:
Best lugubere aflevering van Dr.Phil vanmiddag.

Een jongen werd door twee beste vrienden in een bosje achter huis in elkaar geslagen en verkracht met een stok. Dit alles heeft 45 minuten geduurd. Daarna is zijn hoofd met een steen ingeslagen, want ze wisten niet zeker of hij al dood was.

De jongen is uiteindelijk gevonden, na een aantal dagen vermist te zijn geweest. Zijn vader mocht het lichaam niet zien, zo onaantoonbaar was zijn zoon.

De jongens hebben dit alles met voorbedachte rade gedaan. Zelfs de moeder van een van de jongens was erbij betrokken.

Verschrikkelijk....

En die moeder geeft ze geen klap voor hun hoofd en levert ze persoonlijk bij een instelling af?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 18:25

nine1987 schreef:

De vraag is hoe kom je ervanaf...

Dit soort gasten moeten ze levenslang opsluiten.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 18:29

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 18:55

beert schreef:
Onder het mom van "bijzonder" (gelukkig niet luguber) kwam ik deze reddingsactie tegen van een paard: https://www.littlethings.com/firefighte ... se-in-well

Beestje heeft het overleefd en is opgeknapt, maar je zou je paard maar zo aantreffen.

eigenaresse door vader pas na een week op hoogte gebracht omdat hij haar niet wilde afleiden van studie... Zo, ik denk dat ik hier dan wel even kabaal over gemaakt zou hebben -O-

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 23:00

Wauw... dat paard z’n been is echt vol overgave in het verband gezet zeg :')

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 23:06

Jolliegirl schreef:
nine1987 schreef:

De vraag is hoe kom je ervanaf...

Dit soort gasten moeten ze levenslang opsluiten.

Ik stem voor spuitje.

xMissMonroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 16:33

Ik zit nu dus die serie ‘killer women’ te kijken op netflix, en ik moet zeggen, seizoen 2 aflevering 2 is heftig... Ik weet niet zeker of ik hier een beschrijving van mag plaatsen. Volgens mij wel maar ik wacht even af wat jullie zeggen. Gaat over een moord op een jongen.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 16:34

Even teruglezen, volgens mij hebben we die laatst besproken

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 17:48

Cookie222 schreef:
Ik zit nu dus die serie ‘killer women’ te kijken op netflix, en ik moet zeggen, seizoen 2 aflevering 2 is heftig... Ik weet niet zeker of ik hier een beschrijving van mag plaatsen. Volgens mij wel maar ik wacht even af wat jullie zeggen. Gaat over een moord op een jongen.

Die moord waarbij ze hem martelen en daarna alles breken en rond het kampvuur zitten waar ze hem op verbranden?

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 22:17

Hebben jullie in die facebookgroep het filmpje gezien van die man in Stuttgart die iemand doodt met een zwaard?
Echt bizar, lijkt bijna nep omdat je je niet kan voorstellen dat dat echt gebeurt...