Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Legoblokje
Berichten: 2201
Geregistreerd: 24-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 19:29

Dat ik geen leuke kleding kan vinden, alles is op het moment net niks :')

Amandavd
Berichten: 12110
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 19:44

Benthhh schreef:
Valt me hier echt op dat er zoveel mensen met een (grote) ergenis richting hun vriend/man zijn, hoe dan?

Als ik me zo zou ergeren als sommigen, was ik allang single geweest.


Je moet het wel in perspectief zien, je ziet hier alleen het geklaag/de ergernissen, dat zegt niks over de tientallen keren dat het wel goed zit/gaat. Bovendien weet je de achtergrond niet, dus je kan daar eigenlijk niet over oordelen.

Malbec
Berichten: 1956
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 19:56

Amandavd schreef:
Benthhh schreef:
Valt me hier echt op dat er zoveel mensen met een (grote) ergenis richting hun vriend/man zijn, hoe dan?

Als ik me zo zou ergeren als sommigen, was ik allang single geweest.


Je moet het wel in perspectief zien, je ziet hier alleen het geklaag/de ergernissen, dat zegt niks over de tientallen keren dat het wel goed zit/gaat. Bovendien weet je de achtergrond niet, dus je kan daar eigenlijk niet over oordelen.


Ja da’s ook wel zo inderdaad.

Amandavd
Berichten: 12110
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 20:04

Mijn situatie, vriendlief is geopereerd, moet nu 6 weken thuis herstellen. Ik zit werkloos thuis en ben daarnaast lichtelijk overspannen, dus wij zitten 24/7 op elkaars lip, hij mag heel veel dingen niet doen, dus alles valt op mij, huishouden, zorg voor hem, zorg voor alle huisdieren etc. Dus er zijn iets meer ergernissen dan normaal en wij communiceren niet altijd duidelijk met elkaar en dan is het fijn als je ergens kan ventileren.

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 23:47

Dat ik zo'n chaotisch weekend heb gehad... Morgen zou ik even een dagje rustig aan kunnen doen maar helaas er staat nog een huishouding van 2 dagen achterstand op mij te wachten. >;)

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 00:05

Dat het weekend zo snel voorbij is

Malbec
Berichten: 1956
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 00:56

Amandavd schreef:
Mijn situatie, vriendlief is geopereerd, moet nu 6 weken thuis herstellen. Ik zit werkloos thuis en ben daarnaast lichtelijk overspannen, dus wij zitten 24/7 op elkaars lip, hij mag heel veel dingen niet doen, dus alles valt op mij, huishouden, zorg voor hem, zorg voor alle huisdieren etc. Dus er zijn iets meer ergernissen dan normaal en wij communiceren niet altijd duidelijk met elkaar en dan is het fijn als je ergens kan ventileren.


Ah ja dat is pittig. Zit bijna in net zo’n situatie, geopereerd aan kruisband maar ik irriteer vooral mezelf met raar gaan denken door tijd teveel enz. :Y)

Dus ik snap de irritatie enz. Excuzes :o

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 06:20

Dat baby de voorbije dagen sliep als een roosje, behalve deze nacht. Als de wekker om 4.50 gaat omdat ik moet werken :Z

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 06:37

DeMolenhoek schreef:
Dat baby de voorbije dagen sliep als een roosje, behalve deze nacht. Als de wekker om 4.50 gaat omdat ik moet werken :Z

Hi5 alleen niet werken maar wel een k*t nacht

Lau

Berichten: 16681
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 08:27

Dat ik pas om 6 uir ging slapen en ik nu stik chagrijnig ben omdat ik op koet staan. Ik de hele dag in het atelier moet werken met machines en ik twijfel of dat een goed plan is.

marley93

Berichten: 6049
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 08:42

Dat ik een trein eerder pak omdat die altijd rustiger is.
Behalve vandaag dus. En dan staat er ook nog iemand in die ontzettend naar wiet ruikt. :r

Lestrange01

Berichten: 2828
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 08:58

Aan dat mijn pws genootjes niet blijven om nog even aan het pws te werken. Ik hoop echt dat ze tijdens de beoordelen een lager cijfer krijgen dan ik

Skinfaxi

Berichten: 245
Geregistreerd: 11-05-14
Woonplaats: Aan de Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 09:02

Lestrange01 schreef:
Aan dat mijn pws genootjes niet blijven om nog even aan het pws te werken. Ik hoop echt dat ze tijdens de beoordelen een lager cijfer krijgen dan ik


Moeten jullie ook een logboek maken van wanneer je hoeveel uur aan een bepaald deel hebt gewerkt? Kun je ze er daarin toch mooi bij lappen? :Y)

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 09:31

zooo hetzelfde hier hoor. twee meiden die geen flikker uitvoeren. en elke keer als k vraag wat ze hebben gedaan ‘informatie opgesocht’ ja wat moet je met die info als je t nergens opslaat of niet in de presentatie zet?! morgen hebben we n tussen uur en als ze dan niet willen werken ga k naar die docent hoor

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 10:12

Iemand die op weggeef hoek baby kleertjes vraagt. Ze hebben geen geld denk ach wat sneu mijn kind past ook nog in die maat maar heeft zoveel ik kan wel wat afstaan. Stuur je foto nee sorry is onze kleur niet. Serieus? Nog eisen als je niks hebt?? Brrr

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 10:27

Vervelende droom over een persoon die mij erg geraakt heeft.

xDenies

Berichten: 13507
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 11:17

Aan mezelf. Ik doe in de woonkamer de gordijnen open en denk huh, ik zie mn auto niet. Ik doe de voordeur open en inderdaad het hele plekje is leeg!

Als een gek ren ik naar boven mn broertje roepend. Die is thuis van nachtdienst :') Hij schrikt zich rot en springt uit zn bed. 'Waar is mn auto!' Schreeuw ik in paniek.

Ik kijk uit zijn raam en zie de auto naast het normale plekje staan. Waar ik hem immers gister zelf geparkeerd heb :') Ik ben met grote schaamte weer weggelopen en zei nog iets van slaaplekker.

Ohmygod. Ik zit nog na te shaken. Had de tranen in mn ogen staan. Zucht.

Jorex

Berichten: 10011
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 12:53

Dat mijn enkel meteen weer pijn doet als ik hem even twee tellen van mijn stoel afhaal. Ik wil die voet gewoon omlaag kunnen doen. En het wordt ook steeds erger ipv beter, ik haat dit zo. |o

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 14:09

Dat ik zowaar zonder hoofdpijn opstond, vervolgens de bouwvakkers beginnen te zagen, en ik nu niet meer normaal kan functioneren. Ugh.

AnnevM

Berichten: 925
Geregistreerd: 12-06-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 14:18

Dat er staat dat mijn pakketje van DHL geleverd is en er zelfs een handtekening gezet is, maar ik niks heb ontvangen. DHL die mij doorverwijst naar de winkel waar ik heb besteld en dat telefoonnummer van de winkel vervolgens aangeeft dat de klantenservice gesloten is terwijl ik binnen de openingstijden bel _-:(

iirrssjjee

Berichten: 5958
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 14:20

Dat ik meer dan een maand geleden een product heb teruggestuurd. Bedrijf heeft nog niks binnen, maar is ook niet ban plan om te betalen al is het maar een deel.... Word hier echt moe van....

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 15:38

Dat mijn konijn sinds gisteren niets gegeten heeft. -O-

xDenies

Berichten: 13507
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 17:38

xEmpire schreef:
Dat mijn konijn sinds gisteren niets gegeten heeft. -O-


Gebit en ontlasting controleren :)

LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 17:46

Ziggo -:(- {:)-:(

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 18:03

Mijn fiets