listiglistje schreef:Tik tak, tik tak, nog een dikke 20 jaar te gaanIk kan mezelf helemaal vinden in je plan Berdien![]()
Exept de Gaastrabroek en bootchoenen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lieveli schreef:Ik wil meedoen met 'we zijn er bijna'.
Citaat:Ook toen ik jonger was wist ik al dat ik niet het type 'lekker thuis met de kids' zou wordenJe hand ophouden is er vanaf jongs ook al uitgeslagen dus tja, dat huis en die paarden moeten ergens van betaald worden. Dus dan maar een toffe baan met een aardig inkomen.
Ailill schreef:Trouwens, nu het weer beter begint te worden, optie om eens een meeting te doen?
Gezellig met z'n allen ergens op het terras tinderen en flirten
Berdien schreef:lieveli schreef:Ik wil meedoen met 'we zijn er bijna'.![]()
Maar dat is pas vanaf m'n 80e, voor die tijd trek ik die gezapigheid denk ik niet
![]()
Cer, toffe baan/toffe vent is voor mij niet of/of. Maar ik heb wel altijd zo gepland/gedacht/eraan gewerkt dat ik in ieder geval die toffe baan + tof leven heb, want daar heb ik immers wel zelf invloed op. Toffe vent deels, maar dan moet hij wel net voorbij komen. En dát is dus nog best wel een dingetje
LL, als ik tegen die tijd nog geen gaastrabroekbootschoenenman heb mag jij mee in de camper, deal?
Cer schreef:oh gosh.. ik ben een tinderdate aan het afzeggen.. vind ie niet leuk.
Maar afzeggen is toch niet erg? Dat kan toch gebeuren??
Ik denk dat ik nog beleefd ben door t af te zeggen en niet gewoon niet te gaan...