Ik heb te weinig pitjes, te weinig pannen, te weinig keukenruimte, te weinig potten, te weinig tijd en te weinig energie

Maar straks staat de kelder wel mooi vol

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moonfight schreef:Ben ik de enige die een haat/liefde relatie heeft met deze tijd van het jaar? Ik ben al 3 dagen bezig met het verwerken, inkoken, zeven en wecken van tomaten. We hadden 5 kratten vol geplukt toen de hittegolf voorbij was en we de kas weer in konden. En we gingen ook de vriezer even organiseren en daar kwam nog eens 30 kilo tomaat uit van eerder dit seizoen.
Ik heb te weinig pitjes, te weinig pannen, te weinig keukenruimte, te weinig potten, te weinig tijd en te weinig energie![]()
JudithO schreef:Moonfight schreef:Ben ik de enige die een haat/liefde relatie heeft met deze tijd van het jaar? Ik ben al 3 dagen bezig met het verwerken, inkoken, zeven en wecken van tomaten. We hadden 5 kratten vol geplukt toen de hittegolf voorbij was en we de kas weer in konden. En we gingen ook de vriezer even organiseren en daar kwam nog eens 30 kilo tomaat uit van eerder dit seizoen.
Ik heb te weinig pitjes, te weinig pannen, te weinig keukenruimte, te weinig potten, te weinig tijd en te weinig energie![]()
Herkenbaar! Dat hadden wij ook altijd met de tomaten, en met de sperziebonen. Die moesten elke 3 dagen geplukt worden en direct verwerkt.
Maar eerlijk is eerlijk, ik vind het oogsten echt fantastisch. Helemaal nu ik tijdelijk geen tuin heb mis ik het gigantisch.