Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 15:20

Meestal begint het idd met heeey alles goed oid. maar ook gesprekken over hamburgers, koelkasten, gelijk vragen 'wil je gymen' komen voorbij.

Spannend Neverland, veel plezier!!

Wat lief Marlinde!!

Heb Tinder trouwens maar weer geinstalleerd, welgeteld 1 week zonder volgehouden..het is een soort verslaving :roll:

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 15:29

Neverland schreef:
Hihi ik ben 1,68 en mijn 'vriend' is 1,79. Ik vind het wel prima zo. Met iemand daten die kleiner is kan ik echt niet (een keer gedaan). Dan voel ik me net zijn moeder :')

Vanavond blijf ik voor het eerst slapen... Vind het best wel spannend! Gaan we wel of niet gymmen, dat is de vraag :+

Niet druk om maken. Het gebeurt of het gebeurt niet.
Verder veel plezier *\o/*

Anoniem

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 15:30

Veel plezier neverland :-)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 15:46

Ik zie btw wel eens kerels voorbijkomen met een kind dat ik denk.....ummm dat er uberhaupt een vrouw is die het daarop kan!!!!! Ben ik de enige die zo denkt...? O:) O:) O:) O:)

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 15:56

Veel plezier!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 16:44

Zondagavond een eerste tinder date gehad, dat was toch een beetje een miskleun.. Ergerde me groen en geel aan de hete aardappel in z'n keel. Hij was in tegenstelling tot ons sms verkeer echt totaal niet grappig dus ik heb de aloude smoes maar gebruikt dat ik weg moest.
Mijn god, wat een verschrikking. Hij heeft nu ook niks meer gestuurd dus volgens mij was het wederzijds :+

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 17:12

Ik begin nooit het gesprek op Tinder en met swipen ben ik heel kritisch. Wil gewoon iemand hebben waarvan ik denk 'wauw'! En laat Tinder daar nu net een goede App voor zijn.
Ik heb nu echt een heel leuk, knap, spontaan en lange Tinderman aan de haak geslagen. <3 Hij is nog niet volledig binnen gehengeld, maar denk dat dit echt wat wordt. :j Ikzelf ben 1.86 meter en hij 1.93, perfect dus!

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 20:27

Yeahh ik blijf vannacht ook lekker spontaan bij mijn match slapen (weet nog steeds niet hoe ik hem hier moet noemen :') ) Vind het zo chill om wakker te worden naast iemand die je echt leuk vind!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 20:29

Ik noem mijn gasten altijd 'frummels' als ik niet zeker weet hoe ik ze moet noemen :') Vind scharrel gelijk zo on-serieus klinken, maar daten is ook weer zo'n heftige term :))

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 20:33

Hahaha precies dat ja :') :') Nou, ik blijf vannacht dus bij mijn frummel slapen. :+

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 21:04

Haha die lengte verschillen vallen allemaal best mee.
Heb het bij deze nog niet gevraagd maar wat ik zo op foto's kan inschatten red ie de 1.70 nog niet, ik ben 1.80 :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 21:14

Renee1991 schreef:
Zondagavond een eerste tinder date gehad, dat was toch een beetje een miskleun.. Ergerde me groen en geel aan de hete aardappel in z'n keel. Hij was in tegenstelling tot ons sms verkeer echt totaal niet grappig dus ik heb de aloude smoes maar gebruikt dat ik weg moest.
Mijn god, wat een verschrikking. Hij heeft nu ook niks meer gestuurd dus volgens mij was het wederzijds :+

Haha dat is zo'n domper! Zeker als het op de app dan wel klikt en in het echt totaal niet....

Wat betreft gesprek beginnen: ligt er een beetje aan hoe ik me voel. Het gebeurt maar zelden dat ik een gesprek begin en het gebeurt ook maar zelden dat iemand mijn aandacht krijgt of kan vasthouden. Daarom weet ik niet of Tinder wel zo geschikt is voor mij :')

Ik heb mijn Tinderdate voorlopig gedag gewenst. Face-to-face contact was erg leuk, maar via de app hadden we de ene discussie na de andere. Ik had al aangegeven dat ik niet wil discussiëren via app en als hij een gevoelig onderwerp wil bespreken, hij beter kan bellen of langs kan komen. Dat doet hij niet dus dan ben ik er snel klaar mee.

Heb wel iets anders in het verschiet (zo heb je niks, zo heb je alles :') ). Een jongen die ik er stiekem al leuk uit vond zien, kwam van het weekend voor me koken. Aankomend weekend gaan we wat drinken. Heb er zin in! Ik ken deze jongen ook uit het 'echte leven' dus geen Tinderman :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 21:51

Ach ja. Morgen weer nieuwe ronden nieuwe kansen. Weer een date maar met iemand anders :')

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 22:00

haha ik heb zojuist voor Vrijdagavond een drankjes date gepland :') ik heb even snel geteld in mijn hoofd, heb nu dit jaar al 8 kerels gedate :') en nee niet met alle gezoend en al helemaal niet met alle gegymd hoor!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 22:23

En al zou je dat wel hebben gedaan, so what? :D Gewoon lekker genieten, zolang je er maar allebei achter staat!

Mijn boyfriend is ziek. Ik noem het 'mannengriep' :') Ah, ik ben echt niet in de wieg gelegd voor relaties vrees ik :=

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 22:35

Herkenbaar wat ik lees! Buurjongen I don't know.....zie het donderdag wel. Vrees dat ik nú al klaar ben met Tinder mannen en daten terwijl ik nog niet gedate heb :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 23:25

Ach de keuze is reuze! Ik heb er weer een leuke avond opzitten :o

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 07:41

Oh mannnn <3 <3

Gister een tweede date gehad (zondag was de eerste) bij hem thuis. Hij ging voor mij koken en pff...
Hij is echt wel heel erg leuk!

En dan denk ik; WTF! Wat zag ik in die vliegbasis man, buiten dat hij groot en sterk was?
How blind was I!?

Deze zit ook bij defensie, maar is daar helemaal niet zo 'arrogant' over enzo.
Dit zou zomaar eens meer kunnen worden O:)

Ik kon gister ook echt NIET wegkomen.. Op gegeven moment die auto opengetrokken en gegaan, want anders stond ik daar nu nog.

Ik lees allemaal over leuke dates!
Frummels _O- Dat is wel een leuke term eigenlijk!

Renee, ja zulke dates heb je ook, kan soms zo tegenvallen!

Ik heb sinds 14 februari (toen het uitging met mijn ex) met 5 mannen afgesproken, waarvan met twee ook een tweede keer.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 09:56

Emmaa_ schreef:
Ik noem mijn gasten altijd 'frummels' als ik niet zeker weet hoe ik ze moet noemen :') Vind scharrel gelijk zo on-serieus klinken, maar daten is ook weer zo'n heftige term :))

Kwarrels! Kwalitatieve scharrels :')

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 10:15

Gefeliciteerd Zonnetje!

Ik heb vier verschillende mannen gedate de afgelopen weken.
Beetje dilemma, heb volgende week een date en we zouden naar mijn favoriet restaurant gaan (tapas :9 ).
Alleen daar ben ik met drie verschillende dates al heen geweest en de eigenaren kennen mij ook...
Dus misschien een beetje awkward als ik daar met mijn nieuwe date heen ga :')

Ik heb meer bijnamen voor mijn 'dates' :=

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 10:20

Darah3 schreef:
Gefeliciteerd Zonnetje!

Ik heb vier verschillende mannen gedate de afgelopen weken.
Beetje dilemma, heb volgende week een date en we zouden naar mijn favoriet restaurant gaan (tapas :9 ).
Alleen daar ben ik met drie verschillende dates al heen geweest en de eigenaren kennen mij ook...
Dus misschien een beetje awkward als ik daar met mijn nieuwe date heen ga :')

Ik heb meer bijnamen voor mijn 'dates' :=

hahaha wel ideaal, 4x bij je favoriete restaurant eten! Misschien deze keer alleen niet? }>

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 10:36

Wat leuk Nancy!! Geen contact ook meer met die andere dude?

Zonnetje gefeliciteerd!

Haha Darah ik zou idd toch ff een andere tent uitzoeken, wordt idd beetje ongemakkelijk misschien.

Toch wel weer paar leuke mannen gevonden, volgende week zelfs weer een date!

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 11:06

Zonnetje81 schreef:
Ik zie btw wel eens kerels voorbijkomen met een kind dat ik denk.....ummm dat er uberhaupt een vrouw is die het daarop kan!!!!! Ben ik de enige die zo denkt...? O:) O:) O:) O:)

Er zijn ook heeele onaantrekkelijke vrouwen he :')

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 11:21

Pfoe allemaal die dates, bij mij heeft het wel beetje tijd nodig, mannen die direct vragen; zullen we iets gaan drinken moeten toch even wachten.
Wil eerst weten dat het geen engerd is die me iets aan wil doen :')
Heb dan alleen geen moeite met thuis afspreken aangezien ik diegene dan toch al iets beter ken (naar mijn idee).
En ik ben kieskeurig en wil alleen met de echte leuke afspreken, waarom ik ze like?
Geen idee, uit verveling denk k, vind het altijd fijn om iemand te hebben waar ik mee kan praten :')

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 11:32

Ik was ook heel kieskeurig, had mijn vriend ook bijna weggeswiped maar vond z'n omschrijving wel leuk. Ben blij dat ik hem toch heb geliked <3
Hij was ook mijn tweede (Tinder)date. De eerste heb ik teveel tijd aan verspild, tijdens het appen met hem niet getindert toen. Maar het duurde al weken voordat we afspraken en die tweede date was ie nogal terughoudend over. Als je dan een poedersuiker gebruikt om niet te hoeven, dan niet he :evaw: