Argh irritant zeg die kauwgomklappers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ghostattack schreef:Ik sta in de chaos op Bijlmer ArenA. Er lopen hier mensen in korte jurkjes en slippers zonder jas terwijl de gevoelstemperatuur hier 8 graden isAlles heeft vertraging, de metro's rijden niet en het perron staat zo enorm volgestampt met mensen.
HelpIk wou graag nog op tijd thuis komen
Ghostattack schreef:Ik sta in de chaos op Bijlmer ArenA. Er lopen hier mensen in korte jurkjes en slippers zonder jas terwijl de gevoelstemperatuur hier 8 graden isAlles heeft vertraging, de metro's rijden niet en het perron staat zo enorm volgestampt met mensen.
HelpIk wou graag nog op tijd thuis komen
NinaCharlie schreef:Richting Schiphol was het ook drama ivm brandmelding in de Schipholtunnel.
oomens schreef:NinaCharlie schreef:Richting Schiphol was het ook drama ivm brandmelding in de Schipholtunnel.
Is er in die tunnel ook wel eens écht een brand? Het lijkt of daar om de haverklap valse brandmeldingen zijn. Kan iemand niet gewoon even de studentenhuismethode toepassen en de bewuste rookmelder met een bezemsteel het zwijgen opleggen?
Emmaa_ schreef:Met die tunnel is het vervelend maar op zich best logisch. Je wilt goed controleren of er niet echt iets aan de hand is voordat je de boel weer vrijgeeft.. Heel vervelend voor reizigers maar lijkt me nog vervelender als er iets fout gaat omdat er een rookmelding genegeerd wordt.