Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 18:06

Jolien87 schreef:
RoosTinker schreef:
Ik heb 6 tompoezen gemaakt maar ik weet niet of ze de avond gaan halen O:)

Ik heb dat met caramel shortcake. Ik had het eigenlijk gemaakt om op het werk te trakteren maar vriendlief en ik vinden ze zelf zo lekker dat ik maar een andere traktatie heb bedacht. :')

En ik heb net een halve tiramisuvlaai gehaald - voor mij alleen :')

Het 'mag' van mezelf omdat ik onlangs jarig was en ik niks heb gekregen O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 18:08

Bloodymary schreef:
Net zo irritant als van die mensen die de hele dag van zichzelf roepen dat ze ADHD hebben. En ondertussen de hele dag op de bank liggen.

Want mensen met ADHD kunnen niet moe zijn? := ADHD is echt niet alleen fysieke drukte. Het uit zich bij kinderen vaak op die manier omdat ze de overmatige energie in hun hoofd niet kunnen gebruiken. Bij volwassenen uit ADHD zich vaak juist in dromerigheid, te veel nadenken etc. Ik kan helemaal gesloopt zijn van 1 uur college als ik geen medicatie heb genomen, omdat ik 10 keer zo veel energie gebruik om me te kunnen concentreren als een ander. Dus ja, soms als ik van half 9 tot half 1 college heb gehad lig ik de rest van de dag op de bank :=

Eske_B

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 18:12

Ik heb ADHD en slik concerta, toch blijft er wat onrust in m'n lichaam en friemel ik meestal met een elastiekje of beweeg m'm voet/tenen... onrust is in me, niet lichamelijk, dus ja ik kan best de hele dag op de bank liggen. En verder wat Emmaa zegt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 18:51

Confession van mij: ik vind dit een ontzettend leuk topic, maar erger me werkelijk groen en geel aan dat oftopic gezever waar al een paar keer een mod-opmerking over geweest is.
|o

Confession 2: ik heb een afspraak staan bij de stoppen met roken poli en ik weet eigenlijk niet of ik dat wel wil.
:?

confession 3: een goede vriendin van mij weet niet dat ik een tijd gerommeld heb met de aanstaande man van haar beste vriendin.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 18:55

Emmaa_ schreef:
Bloodymary schreef:
Net zo irritant als van die mensen die de hele dag van zichzelf roepen dat ze ADHD hebben. En ondertussen de hele dag op de bank liggen.

Want mensen met ADHD kunnen niet moe zijn? := ADHD is echt niet alleen fysieke drukte. Het uit zich bij kinderen vaak op die manier omdat ze de overmatige energie in hun hoofd niet kunnen gebruiken. Bij volwassenen uit ADHD zich vaak juist in dromerigheid, te veel nadenken etc. Ik kan helemaal gesloopt zijn van 1 uur college als ik geen medicatie heb genomen, omdat ik 10 keer zo veel energie gebruik om me te kunnen concentreren als een ander. Dus ja, soms als ik van half 9 tot half 1 college heb gehad lig ik de rest van de dag op de bank :=

Precies... Mensen vinden mij vaak vermoeiend. Wees blij dat je mij niet bent denk ik dan, ik word ook moe van mezelf. :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 20:28

Ik heb ADHD en ik kan mij heel erg herkennen de bovenstaande berichten (vind het overigens ook fijn dat jullie dit ook hebben, dacht altijd dat er iets mis met mijzelf was omdat mijn hoofd altijd zo moe is :') )

Maar... (confession) Ik kan mij kapot ergeren aan al die ouders die hun kinderen niet opvoeden omdat ze ADHD hebben(soms wel en soms ook niet, maar deze mensen gebruiken dit dan als excuus), en aan al die instanties die daar in mee gaan en de kinderen dan maar volstoppen met pillen.
Met opvoeding kan je gewoon al een hele hoop oplossen, bij mijn broertje is pas rond zijn 15 ADHD geconstateerd en bij mij zelfs pas rond mijn 23ste... En alleen omdat we tegen problemen op school aan liepen... Dit heeft grotendeels te maken met onze opvoeding.

Ja ik ben mij er bewust van dat je ook ADHD in ergere of mindere mate kan hebben... maar de meeste kinderen worden ook gewoon niet meer opgevoed...

Confession: Soms ben je met een klant aan het praten en dan zie je een naam die gewoon heel grappig is.
Wij kunnen daar dan echt wel met de afdeling geintjes over maken... Zeker als die betreffende klant een beetje vervelend was :o

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 21:12

Confession; ik vergeet heel vaak de namen van mensen, ik heb pas nadat ik bijna een jaar op mijn stal stond de namen leren kennen.

En ik weet van sommige nog steeds niet hoe ze heten of ik vergeet het telkens weer. Het voelt zo stom om het telkens te vragen :')

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 21:16

mingming schreef:
Confession; ik vergeet heel vaak de namen van mensen, ik heb pas nadat ik bijna een jaar op mijn stal stond de namen leren kennen.

En ik weet van sommige nog steeds niet hoe ze heten of ik vergeet het telkens weer. Het voelt zo stom om het telkens te vragen :')

Ik ook hoor. Ik heb inmiddels ook zoveel stallen gezien en om de een of andere reden hebben paardenmensen vaak dezelfde soort namen [ik ken geloof ik minstens vijf Sandra's en Michelle's bijvoorbeeld] dus ik heb het bij mijn huidige stal [40+ paarden met soms meerdere eigenaren] maar opgegeven. Ik ken alleen de namen van de eigenaren van paarden die dicht bij de mijne staan omdat je die nog wel eens spreekt, maar verder? Pfff... nope.

Daarentegen ken ik over het algemeen wel de meeste paardennamen op stal, dus als je het paard noemt dan weet ik meestal wel vaag welk persoon erbij hoort :')

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 21:17

vanspeijk schreef:
mingming schreef:

Ik ook hoor. Ik heb inmiddels ook zoveel stallen gezien en om de een of andere reden hebben paardenmensen vaak dezelfde soort namen [ik ken geloof ik minstens vijf Sandra's en Michelle's bijvoorbeeld] dus ik heb het bij mijn huidige stal [40+ paarden met soms meerdere eigenaren] maar opgegeven. Ik ken alleen de namen van de eigenaren van paarden die dicht bij de mijne staan omdat je die nog wel eens spreekt, maar verder? Pfff... nope.

Daarentegen ken ik over het algemeen wel de meeste paardennamen op stal, dus als je het paard noemt dan weet ik meestal wel vaag welk persoon erbij hoort :')

Lotgenoot.

Ik vergeet het trouwens ook altijd als ik film kijk. Al die mensen zijn blond of bruin harig in zo'n film :') Mijn moeder haat het om film met mij te kijken, want om de 5 minuten vraag ik: 'wie was dat ook alweer?'

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 21:19

Ik heb net een smeuïge chocoladecake uit het bakje weg zitten schransen. Ohmygod wat lekker fout! :(

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 21:51

mingming schreef:

Dit heb ik ook. Ik schaam me er echt voor maar het lukt me echt niet om namen snel te onthouden.
En dan ben ik nog juf ook.. (gelukkig hebben mijn leerlingen naambordjes op hun tafel)

Edit: Dit geldt ook voor titels van films, artiesten, bekende mensen en liedjes. Daarintegen kan ik liedjes weer super snel mee- en nazingen.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 22:08

Ik vind het heerlijk om kansloze mensen op tv te zien, voel ik mij zo heerlijk normaal door :')

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 22:13

Ik kijk een documentaire over het bestaan zeemeerminnen en ik begin nu serieus te twijfelen over het bestaan van deze wezens :').

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 22:38

Ik ben goed in namen onthouden. In 9/10 gevallen ken ik hun voor- en achternaam vanbuiten := Maar het is eigenlijk best vervelend, want ik heb het nergens voor nodig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 22:44

Hier ook. Vind dat zo vreemd van mezelf.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 22:51

Ik ben echt een pannekoek. Ben gister betast door een vrouwelijke taxi-chauffeur en durf er geen aangifte van te doen want tsja.. Misschien overreageer ik wel gewoon. En bovendien ben ik in een land waar ik de taal niet spreek.. Dus ik hou het maar op dat ze me probeerde te overvallen en op zoek was naar mijn portemonnee (doe ik niet bij me had).. Ik ga dus echt nooit meer alleen met de taxi :( En ik nam nog wel de taxi omdat ik anders in het donker door het park heen moest...

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 22:55

Cubone schreef:
Ik ben echt een pannekoek. Ben gister betast door een vrouwelijke taxi-chauffeur en durf er geen aangifte van te doen want tsja.. Misschien overreageer ik wel gewoon. En bovendien ben ik in een land waar ik de taal niet spreek.. Dus ik hou het maar op dat ze me probeerde te overvallen en op zoek was naar mijn portemonnee (doe ik niet bij me had).. Ik ga dus echt nooit meer alleen met de taxi :( En ik nam nog wel de taxi omdat ik anders in het donker door het park heen moest...

Jee heftig zeg :(:) Aangifte doen is altijd goed, maar ik snap het als je dat niet durft. Al helemaal niet als je in een ander land bent... Heb je hier al met een vertrouwenspersoon over gepraat?

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 22:57

guusje_h schreef:
Cubone schreef:

Jee heftig zeg :(:) Aangifte doen is altijd goed, maar ik snap het als je dat niet durft. Al helemaal niet als je in een ander land bent... Heb je hier al met een vertrouwenspersoon over gepraat?

Ik vertelde vanmiddag aan een collega wat er was gebeurd, maar ach. Hij heeft afgelopen weekend een wapen op z'n kop gehad en dat is ook niet meer dan normaal :o Ik zit in een gezellig land.

Het land is geweldig, maar de mensen...

Ontopic: Ik vind niks zo lekker als lekker lang en uitgebreid het toilet te bevuilen in de baas zijn tijd O:)

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 23:11

Ik kijk een dubbeltje op z'n kant. Ik kan hier zo van genieten. Moesten ze huurachterstand betalen. Zegt ze zo oh dat kan Mn broer wel betalen zonder het eerst aan hem te vragen. Heel veel rescpect voor mensen die met weinig rond kunnen komen. Maar die mensen die dan al weinig hebben en dan dom met geld om gaan en dan heel boos worden. Daar kan ik best van genieten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 23:13

Confession , mijn kitten wou steeds likken in mijn gezicht en nu mag hij soms voor het douchen mijn wang slikken :o . Alleen als ik zeker weet dat hij niks geks gedaan heeft

Franciee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 01:35

Ik woon sinds 2 maanden op kamers en ik wil echt ieder weekend naar huis omdat ik het bij mijn gezin zijn zo fijn vind... En ik voel me er echt een kleuter door :(

Ik schaam me best wel erg voor mijn huid op dit moment. Er zitten rond mijn kin een aantal grote plekken/puisten, ik doe er van alles aan maar ze gaan niet weg. Het ziet er zo lelijk uit!

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 01:43

Ieder jaar staan mijn ouders op 4 november om klokslag middernacht aan mijn bed om me te feliciteren met m'n verjaardag. Dit jaar raar genoeg niet, en hoewel ik al 18 word vind ik het echt zwaar ****** dat ze het niet doen. Word er echt verdrietig van, hoe kinderachtig het ook is.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 01:47

gefeliciteerd, en denk maar dat we allemaal naast je bed staan :)

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 01:51

Hahaha thanks en thanks. Moest het ff kwijt en waar beter daarvoor dan hier haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 01:53

Gefeliciteerd :)

Confession , ik had voorgenomen elke dag voor 1 uur op bed te gaan , zit nog lekker met laptop op bank :+