Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Selina schreef:Is door je neus ademen beter dan door je mond? Ik kan het echt niet, door m'n neus. Loop dan ook altijd heel charmant met m'n mond open
Riddershow schreef:Volgens citroën (de reclame iig) hebben ze ingespeeld op de plekken waar het vaakst schade ontstaat. Dus de zijkant ivm opengegooide deuren, achterhand tpv achterlichten ect. Mij lijkt het alleen maar een vrijbrief voor anderen om met jouw auto niet voorzichtig te zijn.
Riddershow schreef:@kramp in je been: Kramp is vaak een te kort aan ijzer of (dat heb ik tijdens mijn zwangerschap geconcludeerd) magnesium. Ik had vaak kramp en door zo’n magnesium bruistablet kwam ik er vanaf/verminderde dat (zwangerschap he, altijd met zijn kwaaltjes)
Riddershow schreef:@selina, dat had een collega van mij ook. Dat kwam schijnbaar omdat haar neusdoorgang vernauwd/dicht was door (onschuldige) poliepen. Ze kon zelfs niet ruiken. Sins een jaar heeft ze alles weg laten halen en kan ze dus sinds jaaaaaren weer ruiken en fatsoenlijk proeven. Misschien een keer na laten kijken? Want het scheelt een droge mond, snurken, en vast nog andere kwaaltjes als je weer gewoon door je neus kunt ademhalen
F_Orumster schreef:Riddershow schreef:Volgens citroën (de reclame iig) hebben ze ingespeeld op de plekken waar het vaakst schade ontstaat. Dus de zijkant ivm opengegooide deuren, achterhand tpv achterlichten ect. Mij lijkt het alleen maar een vrijbrief voor anderen om met jouw auto niet voorzichtig te zijn.
Heerlijk die paarden vocabulaireik zeg dat ook weleens.
Citaat:Voor welke zorg geldt het eigen risico?
Het eigen risico betaal je voor zorg uit de basisverzekering. Denk dan aan bijvoorbeeld:
Medicijnen
Bloedprikken
Ambulancevervoer
Ziekenhuisopnames
Ziekenhuisoperaties
Fysiotherapie bij een chronische aandoening vanaf de 21ste behandeling
Voor bepaalde zorg uit de basisverzekering geldt het eigen risico niet. Dat lees je in het blokje hiernaast.
Voor zorg uit de aanvullende verzekering betaal je nooit een eigen risico.
Citaat:Voor welke zorg geldt eigen risico niet?
Het eigen risico geldt alleen voor zorg uit de basisverzekering, maar niet voor:
Verzekerden jonger dan 18 jaar
Kosten van de huisarts
Kosten voor verloskundige zorg en kraamzorg
Vergoedingen vanuit de aanvullende verzekering
Tandartskosten voor verzekerden jonger dan 18 jaar
Hulpmiddelen in bruikleen van thuiszorg
Nacontrole levende orgaandonor (nier- of levertransplantatie)
Ketenzorg. Dit is zorg waarbij verschillende zorgaanbieders samenwerken (bijvoorbeeld bij diabetes behandelingen)
Wijkverpleging (in 2015)
Ghostattack schreef:Free2 schreef:Even doorgaande op die Cactus: Wat is precies het nut van die stootkussens?
Niks.. Tenzij er iemand vol tegen je zijkant rijdt, dan heb je waarschijnlijk minder krassen op je autoHet is meer voor de sier denk ik.
Free2 schreef:Even doorgaande op die Cactus: Wat is precies het nut van die stootkussens?
Ghostattack schreef:Ik sta hier nu in een overvolle trein en ik vroeg me ineens af: Wat vinden toeristen die voor het eerst in Nederland komen nou van het OV hier? Zoals met al die vertraging bij de NS etc.
Waarschijnlijk heeft niemand hier antwoord op
Janneke2 schreef:Ghostattack schreef:Ik sta hier nu in een overvolle trein en ik vroeg me ineens af: Wat vinden toeristen die voor het eerst in Nederland komen nou van het OV hier? Zoals met al die vertraging bij de NS etc.
Waarschijnlijk heeft niemand hier antwoord op
In heel erg veel buitenlanden is nauwelijks OV, dus ik denk dat ze reuze luxueus vinden.
(In de US of A bijvoorbeeld heeft de auto-industrie het OV zo ongeveer om zeep geholpen.)