Wat een leuke verhalen over al die fases.
Hier ups en downs gehad. Dacht dat ik wel weer toe was aan daten. Contact met een jongen gehad en het was wel gezellig, maar meer als dat voelde het niet aan mijn kant. Ondertussen was hij na 1 date (ja echt beetje hopeloos) helemaal tot over zijn oren verliefd. Hij had nog nooit een relatie gehad en de relatie waar ik uit kwam heeft mij behoorlijk beschadigd. Kreeg hier elke keer "begrip" voor maar dat uitte zich vooral in onbegrip. (voorbeeld: dipje, druk in mijn hoofd en hij "scheeuwd" om aandacht. Aangegeven dat ik ruimte voor mijzelf nodig had en even met rust gelaten wilde worden. Na nog geen dag had ik al weer +25 berichtjes met of ik mijn hoofd al weer op orde had).
Anyway, lang verhaal kort: deze jongen gaf mij een vreselijk benauwd gevoel. Alsof zijn hele bestaan alleen nog maar om mij ging. Verschillende paniek aanvallen weer gehad en toen het hele gebeuren afgewezen en hem na tekst en uitleg op zo beetje alles geblokkeerd. Kennelijk kon hij mij nog wel via whatsapp bereiken en kreeg ik ineens een hele app waarin een hele liefdes verklaring inclusief dingen als "ookal heb jij de handdoek in de ring gegooid, dat heb ik nog niet en ik ga voor je vechten" bla bla bla.
Weer 2 paniek aanvallen verder....