tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 22:28

Ik heb er 1,5 jaar over gedaan om een interessant genoeg persoon te ontmoeten, vervolgens heeft het 3 jaar geduurd voor we het tegen elkaar toegaven en nu, nog bijna 2 jaar later worden de eerste stapjes richting een relatie gezet. :+
Ik ben dus bijna 6,5 jaar vrijgezel nu en ik heb tot vorig jaar ergens ook echt nodig gehad om weer aan een relatie toe te gaan zijn. :)
Maar in eerdere relaties kon ik veel makkelijker zijn, daar zat het gevoel vaak minder diep of liep de relatie om wat voor reden al langer niet lekker waardoor je er ahw al naartoe werkte/rekening mee hield.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 19:57

Wat een leuke verhalen over al die fases. :')

Hier ups en downs gehad. Dacht dat ik wel weer toe was aan daten. Contact met een jongen gehad en het was wel gezellig, maar meer als dat voelde het niet aan mijn kant. Ondertussen was hij na 1 date (ja echt beetje hopeloos) helemaal tot over zijn oren verliefd. Hij had nog nooit een relatie gehad en de relatie waar ik uit kwam heeft mij behoorlijk beschadigd. Kreeg hier elke keer "begrip" voor maar dat uitte zich vooral in onbegrip. (voorbeeld: dipje, druk in mijn hoofd en hij "scheeuwd" om aandacht. Aangegeven dat ik ruimte voor mijzelf nodig had en even met rust gelaten wilde worden. Na nog geen dag had ik al weer +25 berichtjes met of ik mijn hoofd al weer op orde had).

Anyway, lang verhaal kort: deze jongen gaf mij een vreselijk benauwd gevoel. Alsof zijn hele bestaan alleen nog maar om mij ging. Verschillende paniek aanvallen weer gehad en toen het hele gebeuren afgewezen en hem na tekst en uitleg op zo beetje alles geblokkeerd. Kennelijk kon hij mij nog wel via whatsapp bereiken en kreeg ik ineens een hele app waarin een hele liefdes verklaring inclusief dingen als "ookal heb jij de handdoek in de ring gegooid, dat heb ik nog niet en ik ga voor je vechten" bla bla bla.

Weer 2 paniek aanvallen verder....

StableDoor

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 20:11

Wtf is er mis met sommige mensen?! Gewoon op alle platformen inclusief whatsapp blokkeren!

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 21:59

Pffft..... Biggest turn off ever.....

Nee is nee, dude.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 22:27

Praat me er niet van, ben blij dat ik nu al een poos dramavrij ben.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 23:00

miss_lizje schreef:
Wat een leuke verhalen over al die fases. :')

Hier ups en downs gehad. Dacht dat ik wel weer toe was aan daten. Contact met een jongen gehad en het was wel gezellig, maar meer als dat voelde het niet aan mijn kant. Ondertussen was hij na 1 date (ja echt beetje hopeloos) helemaal tot over zijn oren verliefd. Hij had nog nooit een relatie gehad en de relatie waar ik uit kwam heeft mij behoorlijk beschadigd. Kreeg hier elke keer "begrip" voor maar dat uitte zich vooral in onbegrip. (voorbeeld: dipje, druk in mijn hoofd en hij "scheeuwd" om aandacht. Aangegeven dat ik ruimte voor mijzelf nodig had en even met rust gelaten wilde worden. Na nog geen dag had ik al weer +25 berichtjes met of ik mijn hoofd al weer op orde had).

Anyway, lang verhaal kort: deze jongen gaf mij een vreselijk benauwd gevoel. Alsof zijn hele bestaan alleen nog maar om mij ging. Verschillende paniek aanvallen weer gehad en toen het hele gebeuren afgewezen en hem na tekst en uitleg op zo beetje alles geblokkeerd. Kennelijk kon hij mij nog wel via whatsapp bereiken en kreeg ik ineens een hele app waarin een hele liefdes verklaring inclusief dingen als "ookal heb jij de handdoek in de ring gegooid, dat heb ik nog niet en ik ga voor je vechten" bla bla bla.

Weer 2 paniek aanvallen verder....

Toen ik dit las heb ik je leeftijd gecheckt (geen belediging) op je profiel, maar je bent 26 en ik neem aan hij ook rond die leeftijd. WoW hij gedraagt zich als een tiener, je zou meer verwachten van iemand van die leeftijd . Sluit mij aan bij de rest. Als praten geen optie is, dan houdt het snel pp

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 23:19

Als goed is, is hij nu overal geblokkeerd.
Hij was een jaartje ouder, maar nog geen relatie gehad (bleef maar vragen of het oké was dat hij "het" nog niet gedaan had) en gewoon tot over zijn oren verliefd na 1 date.
Na die ene date ik binnen 2 dagen 8 vriendschapsverzoeken had van zijn familie. Hij wilde te graag en te hard zonder er bij stil te staan hoe beschadigd ik ben en wat voor impact dingen op mij hebben. Zijn visie van een psycholoog was ook "een paar koffie praatjes en klaar".

Iemand die zo denkt en daarbij continu grenzen over gaat.. been there, done that. Thanks but no thanks.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 23:23

Wauw :')

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 23:25

Ook bij een niet-beschadigd persoon gaat dit vééééél te ver.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 23:46

Ja, echt. Als iemand bij mij zo loopt te drammen ben ik heel snel uitgecheckt. Onvoorstelbaar.

Dat is niet een rode vlag, maar een hele serie.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 01:12

Wow, dat gaat verder dan simpel claimgedrag. Dit is erg ongezond. Snap wel dat hij nog nooit een relatie heeft gehad als ik het zo hoor.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 09:42

Omg nee :') Wat erg, heb het ook eens gehad met een jongen die ik na 1 date (wel veel gesmst en gebeld) toch niet zo leuk bleek te vinden. Het klikte via telefoon enorm maar in het echt niet. Zulke gevallen zijn het ergst. Bij wegblijven is de enige optie dan

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 09:45

CalipsoLover schreef:
Omg nee :') Wat erg, heb het ook eens gehad met een jongen die ik na 1 date (wel veel gesmst en gebeld) toch niet zo leuk bleek te vinden. Het klikte via telefoon enorm maar in het echt niet. Zulke gevallen zijn het ergst. Bij wegblijven is de enige optie dan

Ja hier ook.
Vorig jaar oktober ofzo 2 dates gehad.
Jongen was tot over zijn oren verliefd. Maar enorm verstikkend. Dus ik heb hem laten weten dat ik niet het zelfde voelde.
Hij heeft nog 5 x een poging gedaan afgelopen half jaar.
Zelfs een maand terug nog een poging.
Echt. Wat voor plaat heb je dan voor je hoofd.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 09:49

daantjuhhh schreef:
CalipsoLover schreef:

Ja hier ook.
Vorig jaar oktober ofzo 2 dates gehad.
Jongen was tot over zijn oren verliefd. Maar enorm verstikkend. Dus ik heb hem laten weten dat ik niet het zelfde voelde.
Hij heeft nog 5 x een poging gedaan afgelopen half jaar.
Zelfs een maand terug nog een poging.
Echt. Wat voor plaat heb je dan voor je hoofd.

Ik heb hem gelukkig nooit meer gehoord! Onlangs wel nog tegengekomen en wow dat was ongemakkelijk, ik wou gewoon zo snel mogelijk weg (winkel waar hij werkte). Later bleek hij ook echt enorm tegen mij gelogen te hebben over basic dingetjes, hoorde ik later van een vriendin. Zoooo blij dat ik daar niet mee door ben gegaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 13:34

Ohneeee wat erg zo iemand. :') Hoop dat ie er niet achter komt waar je woont ofzo, ligt ie opeens voor je deur met een bos bloemen... :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 02:45

Lekker tijdstip en een beetje (veel) alcohol... maar ik kan me hier na 3 jaar ook melden, sinds vanavond. Heb een zware tijd voor de boeg.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 04:31

Ik lig nu pas in bed en ben helemaal kapot... hij had met 1 collega ongepast contact gehad. Heb hem dat vergeven. Maar binnen een maand deed hij het weer met een andere collega. Waar ik naast zat... “ik kijk een film” “ja alleen ja”. :r :r

En op datzelfde moment mij afwijzen voor intimiteit. Ben er ziek van.

Na 3 jaar... ging met hem oud worden, samenwonen en mijn leven delen.

Mijn tranen zijn op.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 06:57

Jeetje dat is echt heel erg.. Weet niet goed wat te zeggen behalve dan dat ik je heel veel sterkte wil wensen voor de komende tijd! Kan wel aankomen met je verdient beter en blij dat je er nu achter komt enzovoorts maar daar heb je niks aan.

Wat een klote streek..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 07:39

MarlindeRooz schreef:
Ik lig nu pas in bed en ben helemaal kapot... hij had met 1 collega ongepast contact gehad. Heb hem dat vergeven. Maar binnen een maand deed hij het weer met een andere collega. Waar ik naast zat... “ik kijk een film” “ja alleen ja”. :r :r

Mijn tranen zijn op.

Nouuuu wat een ongelooflijke küthond, ik hoop dat hij een ontstoken plasbuis krijgt en alleen nog pus kan piesen.

Je verdient echt beter, wát een onderkruipsel. Veel sterkte, dikke knuffel en je komt hier sterker uit!!!

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 07:53

Oh Marlinde, zo erg . Dat het op die manier stopt is echt vreselijk.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 07:57

Heel veel sterkte, dit is echt zo waardeloos klote..

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 08:33

MarlindeRooz schreef:

Mijn tranen zijn op.

Zo die is hard aangekomen :(:)

Ik ben ook na 3 jaar weer alleen, en dat doet ongelofelijk veel zeer en het is niet te bevatten, het is vreselijk om elke keer afgewezen te worden en teleurgesteld eigenlijk.

Ze was niet meer gelukkig en na 2 weken kan ik er pas normaal over praten zonder in huilen uit te barsten..

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 08:38

In huilen uitbarsten mag best hoor lieverd :(:) heel normaal na zulke dingen. Oh knuffies voor jullie, wat ontzettend naar zeg :(:)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 08:44

Oh jeetje, sterkte beiden!
Marlinde, als je binnenkort even behoefte hebt om een kop koffie samen te drinken, laat het vooral weten. :(:)

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 08:50

Heel veel sterkte Marlinde! :(:)
Wat ontzettend naar zeg!
Edit: Jij kon laatst toch een andere studio krijgen waar je vriend niet blij mee was?
Niet afgezegd vanwege hem hoop ik?

En jij ook heel veel sterkte TheJokerr! :(:)