Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Heel leuk!
eenitraM schreef:Pakketje van 77 online shop ofzo. Wat hier is genoemd van de week. 60 euro inclusief verzendkosten. Heb de hele sale geplunderd. Alleen de only broek pas ik niet. Maar de slangenprint broek vind ik er gaaf en zit prachtig om de billen ^^
[ [url=m/0buGgA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/X49Uz8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XSEqfT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dus morgen even in de winkel kijken of een maatje groter me toevallig wel past, dan neem ik m mee. Vind leren broeken zo tof, maar ze moeten wel goed zitten. Had ook nog een jurkje dat niet aansluit, een broek die te kort is, een bh die te smal is en een off shoulder shirt waar ik over twijfel
Nog meer mensen met goede ervaringen daarmee?
Maar nu paste zij erin en heb ik er 10 euro aan verdiend en een blije moeder
Maar als je dus een high waist jeans zoekt zou ik die shaping jeans aanraden! Van dat shaping effect merk ik weinig met mijn botterige lichaam maar hij sluit mooi aan!
. Jammer van de rest!
Lang niet gereageerd hier.
en mijn H&M pakketje was er ook al binnen 4 dagen, vanmiddag even ophalen van het Kiala punt 
zit echt heerlijke stretch in en zakt gewoon niet af
http://www.zara.com/nl/nl/dames/jeans/jeans-body-curve-fit-c271007p2866111.html
ga ik ook maar eens rondneuzen.
Heb de Adidas Supershell x Pharrell gehaald 

Word helemaal gek van al die jaloersmakende snapchats
Supertoffe sneakers Roos, zijn die van Pharrel nou 2 verschillende kleuren?
elkee schreef:Die nikes zijn apart zeg Roos! Ik vind ze verder niet zo mooi maar die openingen zijn echt leuk!
Heb je extensions laten zetten? Je haar is zo vol en perfect
maar als ik ze krul wordt het echt een hele volle bos hahaha. Emmaa_ schreef:Roos d'r haar is altijd perfect, net als haar make-upWord helemaal gek van al die jaloersmakende snapchats

en vriendin vroeg idd ook al of ze twee kleuren hadden. Maar de foto is wat onhandig gemaakt