Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

YamaSaki

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 19:03

Aan een domme oude vrouw op de fiets, die dacht dat omdat ze van rechts kwam ze voorrang had.
Nou grijze dame, kijk eens voor je oversteekt, je komt van een afrit, dus nee geen voorrang, daarnaast, ik was recht doorgaand verkeer, jij sloeg af, nogmaals geen voorrang. Moeilijk hè verkeersregels?! 8)7

Nu kijk ik wel ver voor me uit en is ze er van afgekomen met een flinke toeter van m'n scooter, maar grrrr die oudjes soms :x

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 19:07

Dit :
Afbeelding

En onderweg na de fysio een mevrouw met een dikke auto dacht dat ze voorang had, nouja ze nam hem gewoon...
Ze schrok wel dat ik ook ging rijden

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 20:06

Een van onze hondjes...net een kattenspeeltje gesloopt van onze kat die juist bijna nooit iets leuk vind Y;( Nu maar weer opzoek naar iets anders, want dit speeltje hadden we toevallig gekregen van t asiel.

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 21:08

The_Cat schreef:
Juliette61 schreef:
Een vriendin die een verhaal wil schrijven en volgens mij verwacht dat ik haar plot ga bedenken. Helpen is leuk, maar dit is wel een beetje te! :')

Of een vriendin die vantijd al haar huiswerk opdrachten doorstuurt omwille van geen inspiratie.. JA ik wil wel helpen, maar kga ni uw huiswerk maken, die tijd ligt achter mij :')

Jij snapt me! :') Laatst heb ik er iemand voor laten betalen, dat is wel een tip, hehehehe. :D

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 21:26

Dat mijn vlucht van 14 uur vertraging had, ik er nu al 14 uur in zit en ik moet nog 1 1/2 uur...

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 21:27

Waikiki schreef:
Dat mijn vlucht van 14 uur vertraging had, ik er nu al 14 uur in zit en ik moet nog 1 1/2 uur...

:oo lekker dan! Wat zal je blij zijn als je eindelijk klaar bent zeg!

Aan mensen die 20 keer dingen herhalen en verwachten dat de uitkomst dan anders wordt ofzo :')

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 21:47

Mijn eigen onzekerheid. -O-

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 21:53

Mandarijn schreef:
Mijn eigen onzekerheid. -O-

:(:)

Ierpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 22:15

Mijn professor. "Te lang en te veel tekst" is geen constructieve feedback waar ik iets aan heb. _-:(

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 23:13

Mijn ongeduldigheid. Het heeft me al te vaak bijna mn kop gekost. Zucht met name in de liefde..

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 11:03

Dat ik al 3 uur op het werk zit en nog niets heb kunnen doen, omdat het netwerk eruit ligt. Wereldwijd.
En dat op de drukste dag van de maand.....

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 11:11

Het feit dat ik om 11 een afpraak had met de administratieafdelen van de arts. Ben dingen nodig voor de ziektekosteverzekering.
Had verwacht dat het sneller zou gaan als de normale wachttijd(van minimaal 2 uur met afspraak) dus ik baal flink

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 11:27

Domme meisjes die privé gaan bellen en dan stoer gaan doen +:)+

Edit; Oh en, dat de schoenen die ik heel graag wil, niet meer in mijn maat beschikbaar zijn... :(

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 11:32

Dat ik maand over had aan het eind van mijn geld..

En dat die gozer die afgelopen vrijdag mijn OV heeft gestolen daadwerkelijk heeft geprobeerd te reizen met de trein met mijn kaart. Als ik hem niet geblokkeerd had..

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 11:39

Altijd stom. Zoiets wordt retesnel geblokkeerd dus waarom proberen?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 11:41

friendly schreef:
Altijd stom. Zoiets wordt retesnel geblokkeerd dus waarom proberen?

Precies, ben gelijk naar de balie gegaan, telefoonnummer van OV-chipkaart gevraagd en telefonisch geblokkeerd. Hij heeft gelukkig alleen maar even in en uitgecheckt (even proberen of hij werkte) dus mijn saldo wordt teruggestort binnenkort, maar heb dus wel nu voor mezelf bewijs dat hij echt met de trein wilde. Ik ga zelf nooit met de trein.. en ik heb automatisch opladen. Dus god weet waar die man anders heen was gegaan op mijn kosten.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 11:43

Aan dat ik weet dat ckv vandaag of morgen ongesteld wordt en daar niet echt op zit te wachten.

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 14:47

Aan het privénummer dat me al 3 weken lang 2x per dag stalkt, en nu de laatste week zelfs 3x. Ze laten geen voicemail achter of niets. Als ze bellen met hun nummer en ik ken het niet, bel ik terug. Laten ze een voicemail achter met waarom ze bellen en hun nummer, dan bel ik ook terug. Maar niet zo sneaky-sneaky privé liggen bellen en geen bericht achterlaten.
Ik gok dat het zo'n vervelend call center is en dan wil ik zelfs niet opnemen, maar stop dan ook met bellen. Als ik de 11e keer niet opneem, wat doet je dan denken dat ik het de 12e keer wel zou doen? -:(-

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 15:48

Dat had ik ook! Toen een keer opgenomen. Was het KPN. Terugbelafspraak gemaakt met die kerel, hebben ze nooit meer terug gebeld. :')

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 15:49

Xanthippe schreef:
Aan het privénummer dat me al 3 weken lang 2x per dag stalkt, en nu de laatste week zelfs 3x. Ze laten geen voicemail achter of niets. Als ze bellen met hun nummer en ik ken het niet, bel ik terug. Laten ze een voicemail achter met waarom ze bellen en hun nummer, dan bel ik ook terug. Maar niet zo sneaky-sneaky privé liggen bellen en geen bericht achterlaten.
Ik gok dat het zo'n vervelend call center is en dan wil ik zelfs niet opnemen, maar stop dan ook met bellen. Als ik de 11e keer niet opneem, wat doet je dan denken dat ik het de 12e keer wel zou doen? -:(-

Had er ook zo 2 de laatste weken.... ééntje met prive nr en ééntje met een nummer dat van gsm operator bleek te zijn ( lang leve omgekeerd zoeken :') ) blijven afdrukken, ze zijn nu eindelijk gestopt :D

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 15:52

Ik ben een tijdje lastiggevallen door een incassobureau die claimde dat ik nog een rekening open had staan.. achternaam was echter compleet anders dan de mijne, lekker dat ze mijn nummer hebben opgegeven :+ ff teruggebeld en ze hebben het nummer uit het systeem gehaald.

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 15:56

xPabloBokt schreef:
Ik ben een tijdje lastiggevallen door een incassobureau die claimde dat ik nog een rekening open had staan.. achternaam was echter compleet anders dan de mijne, lekker dat ze mijn nummer hebben opgegeven :+ ff teruggebeld en ze hebben het nummer uit het systeem gehaald.

Als dat zoiets is, zouden ze dan geen voicemail nalaten, zeker niet naar een keer of 35?
Ik zeg het, ik heb geen probleem met terug bellen, zeker niet, maar niet op deze manier (kan ook niet, maar soit).

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 21:48

Dat ik zo dromerig ben, dat ik vergeet te knipperen. Nu doen mijn ogen dus heel erg pijn, heerlijk. :')

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 22:32

Juliette61 schreef:
Dat ik zo dromerig ben, dat ik vergeet te knipperen. Nu doen mijn ogen dus heel erg pijn, heerlijk. :')

Ik vergeet af en toe wel eens te ademen, tijdens het lopen bijvoorbeeld... :o
Ziet er ook echt belachelijk uit voor de mensen om me heen volgensmij :')

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 23:38

Dat liefde toch echt van twee kanten moet komen. Zucht :\