secricible schreef:Herkenbaar Zinn! Ik ook hele dag hoge hakken aan gehad. In de avond over gegaan op mijn dansschoenen en toen kreeg ik pas pijn... Nadeel was dat mijn voeten zo dik waren geworden van de dansschoenen dat toen ook mijn normale pumps niet meer aan gingen dus toen maar verder gegaan op blote voeten.
Ik vind je jurk echt heel bijzonder. Wat ik vooral leuk vind is dat je voor je je jurk kocht allerlei jurken hebt gedeeld waarbij eentje met een hele diepe "halslijn" met daarbij dat je zoiets nooit aan zou doen, maar de halslijn die je nu had vind ik ook wel heel gewaagd!!
ja, toen ik naar platte schoenen ging omdat ik gewoon moe werd, begonnen mijn voeten pas echt pijn te doen. Ik heb gelukkig geen dikke voeten! Maar op blote voeten ha dik ook gerust gedaan, bij ons liep toch den helft van de vrouwen op slippers rond die ik had klaar staan
is echt heel goed gebruik van gemaakt.
En ja, ik had nog al jurk gezien met een diepe halslijn, maar die vrouwen hebben allemaal zo'n mooie boezem, dus ik dacht dat dat voor mij gewoon geen optie was... en aangezien ik zo al amper jurken draag omdat ik die niet kan vullen en dat is lelijk, ging ik ervan uit dat het met een trouwjurk hetzelfde zou zijn. Maar de verkoopster zei zelf dat je eigenlijk liever een kleine boezem wilt hebben voor zo'n uitgesneden halslijn omdat het anders nogal snel sletterig over kan komen ipv gewaagd...Ik heb nog een andere jurk gepast die ook dieper uitgesneden was, maar die vond ik niets. het hangt echt wel heel erg af van het model en de stof etc...