Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 20:41

Wat was dat voor advertentie dan?

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 10:45

Je kan natuurlijk altijd steekwoorden neerzetten ipv een link zoals ik deed met de bonsaivissen en een vriendin. Dan maak je mensen ook niet nieuwsgierig en kunnen ze zelf bepalen of ze het willen opzoeken. ;)

Of is dat ook niet toegestaan?

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 11:05

Die van de Bonsai vissen ging zelfs rond op facebook haha

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 14:32

Weet iemand of het het waard is om betaald je zadel op marktplaats te verkopen? Ik heb een best wel duur en mooi zadel die ik graag wil verkopen, maar ik weet niet of dat op Marktplaats nou beter verkoopt, gezien er al zoveel zadels op staan... Op FB verkoopt het niet echt, daar kan ik alleen maar prut op zetten en dan is het zo weg, maar zadels...

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 14:42

Ik heb m'n meeste zadels allemaal via MP verkocht. Dus wat mij betreft is het die € 2.50 wel waard.

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 15:30

Voor die 2,50 zou ik het dan wel doen ja

Gister hebben mijn dochters op een anatomica zadel gezeten en zijn helemaal verliefd geworden. Welke sites zijn er op fb voor zadels?

Bamii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 21:00

Tijdje terug poste is nog dat niemand dekjes leek te willen verkopen maar vandaag heb ik dan mijn nieuwe dekje ontvagen, Br event oudroze. Mailcontact was een beetje oppervlakkig en nadat ik het geld had overgemaakt kreeg ik geen reactie meer maar gelukkig is het goed gegaan. :D

Yom, misschien gewoon op tweedehands paardenspullen? Of er ook paginas zijn met alleen zadels weet ik niet.

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 16:38

of mensen die van die plastic tassen ( jumbo , kruidvat etcetra ) die je gratis krijgt in de winkel op mp te koop zetten. ik zag laast een advertentie met 50 plastic tassen voor maar 7.50 exclusief verzendkosten....
;(

Wolkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 16:45

Plastic tassen zijn bij de Jumbo echt niet gratis hoor...
En bij veel andere winkels ook niet.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 16:46

Wolkje schreef:
Plastic tassen zijn bij de Jumbo echt niet gratis hoor...
En bij veel andere winkels ook niet.

Je was me voor!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 17:42

Maar, waarom zou je dat willen? :')

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 18:29

Bin steeds meer winkels moet je ervoor betalen, en er zijn er denk ik genoeg die ze wel willen overnemen met het oogpunt op het milieu
Kijk ik zelf zou ze nooit 2ehands kopen haha

Hier vandaag weer een paar goede verkopen, lekker snel geregeld.
Maar ook weer mensen die denken dat ze een grote partij ruitersport voor een 1/3 van de prijs kunnen kopen 8)7

Wolkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 19:12

Giolli schreef:
Maar, waarom zou je dat willen? :')

Om je plastic-tassen-verzameling uit te breiden? :)*
Je weet maar nooit, misschien zit nét dat ene zeldzame exemplaar erbij?

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 20:13

ik wil een regendeken en een vliegendeken (mt 155) op MP gaan zetten. Maar hoe schoon moeten ze zijn voor verkoop? Ik bedoel, je krijgt er niet de hoofdprijs voor dus om ze nou eerst bij een winkel af te geven voor de deken was service a 15 euro vind ik ook zoiets

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 20:22

Gewoon een keer in de wasmachine gooien, meer niet.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 20:24

Gewoon even de slang erop zetten, eventueel ff een borstel erover en klaar

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 20:26

kunnen die gewoon in de wasmachine ja?

dan ga ik dat maar eens even doen, dan kunnen ze mooi op MP. Mijn dochters zijn eens aan het kijken wat ze niet meer nodig hebben en dat kan allemaal op MP

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 20:33

Wanneer je ze in de wasmachine doet heb je wel de kans dat de regendeken niet meer waterdicht is.

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 21:42

de regendeken is echt amper gebruikt, dus die doe ik dan maar niet. Dan gaat de vliegendeken alleen er in

manon_goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 22:09

Haha! Er staat een gezocht advertentie op mp. Iemand zoekt twee geholpen fretten, met kooi/toebehoren en je moet ze komen brengen en ze moeten over een goede conditie beschikken. Maar ze moeten wel gratis zijn :j

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 22:36

Tja dat is gewoon voor een duppie op de eerste rij willen zitten.
Pfffff ik hou niet van dat soort mensen.

Hier was iemand aan het bieden op een set oprij bokken (we hadden er 2 sets op staan). Prima akkoord gegaan met z'n bod, maar hoorde er niets meer van.
Iemand anders reageerde er ook op en die kwam ze een uurtje later al ophalen. Dus advertentie aangepast dat er nog maar 1 setje oprij bokken beschikbaar waren.
En ja hoor daar kwam de eerst bieder in de lucht (5 dgn nadat ik akkoord was gegaan met z'n bod).
Hij was blij dat ik akkoord ging ermee maar of het ook voor bedrag X mocht. Want hij moest het laten verzenden. Tja niet mijn probleem, staat erbij dat de verzendkosten op 12.20 kwamen.

Nu ging het niet om een groot bedrag waarmee hij bedrag naar beneden haalde, maar het gaat mij om het principe.

Maar hij koos eieren voor z'n geld toen hij werd overboden en maakte het direct over. Binnen 5 minuten stond het al op mijn rekening.

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 01:00

Ik had een verfspuit vrijdagavond op internet gezet. Begint er zaterdag toch een lastig ventje te berichten, helemaal geen intresse, maar succes met mijn vraagprijs er voor krijgen want daar en daar kon je hem voor een paar euro meer kopen en hij bleeeeef maar berichtjes sturen en dat als de bon aanwezig was ik hem maar gewoon moest terug brengen naar de winkel etc.
Werd echt helemaal gek van die vent.
Zondagochtend een berichtje van een ander : voor de vraagprijs kom ik hem vandaag nog ophalen. En ja hoor, daar was hij vanmiddag!
Zit nog steeds te denken om die lastige vent een berichtje te sturen dat zijn succes wensen vast geholpen heeft :')

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 01:06

AvWShots schreef:
Ik had een verfspuit vrijdagavond op internet gezet. Begint er zaterdag toch een lastig ventje te berichten, helemaal geen intresse, maar succes met mijn vraagprijs er voor krijgen want daar en daar kon je hem voor een paar euro meer kopen en hij bleeeeef maar berichtjes sturen en dat als de bon aanwezig was ik hem maar gewoon moest terug brengen naar de winkel etc.
Werd echt helemaal gek van die vent.
Zondagochtend een berichtje van een ander : voor de vraagprijs kom ik hem vandaag nog ophalen. En ja hoor, daar was hij vanmiddag!
Zit nog steeds te denken om die lastige vent een berichtje te sturen dat zijn succes wensen vast geholpen heeft :')

Gewoon doen en er vooral bij zeggen dat het zonder hem echt niet gelukt was :')

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 09:11

ja, ik had hem ook zeker bedankt! lachuhhhh

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 10:26

Heb contact gehad met een meisje over UGG'S en ik heb netjes het geld overgemaakt naar der. Was vorige week maandag al.

Ze zou het toen donderdag verzenden, vervolgens lukte dat niet want ze moest plots werken. Toen zou haar moeder het vrijdag verzenden.

Ik heb al 3 keer om de code gevraagd, maar er is wel elke keer iets. Nu heeft ze haar moeder nog niet gezien en die heeft de code? (Dan denk ik van iedereen heeft tegenwoordig whatsapp en/of email)

Ze beweert ook dat er op maandag geen pakketpost word geleverd. Terwijl er op de website van Post NL staat dat ze dat wel doen :p

Waarom kunnen mensen niet gewoon eerlijk zijn pffff. Heb maar gezegd dat als ik het woensdag nog niet heb, dat ik me geld terug wil. Vind 1,5 week wachten toch lang genoeg! :o