Lienek schreef:Gina jij bent zoo knap. Je gaat knallen !
thxxNayomie schreef:Veel plezier Gina!
Thxx!!
Resistance schreef:Oeeeh spannend!Waarvoor?
Just for fun
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik vind je houding daar iets heel natuurlijks hebben en vooral ook heel stoer; powervrouw!
had jaar geleden nooit gelooft dat zulke fotografen tfp met mij wouden schieten (en nog tevreden zouden zijn ook hahahaha)
ben er zooo blij mee
Geen idee of ik er echt "werk" van wil maken en "echt model" wil worden, maar ik vind het in ieder geval heerlijk om voor de camera te staan
Mag dat ook?
Kan uiteraard een paar foto's laten zien dan

Vind het enorm gaaf voor haar.

Anoniem schreef:Al een tijdje stille meelezer, mag ik mij ook melden?
Veel shoots gedaan voor portofolio opbouw, en inmiddels ook een aantal betaalde shootsGeen idee of ik er echt "werk" van wil maken en "echt model" wil worden, maar ik vind het in ieder geval heerlijk om voor de camera te staan
Mag dat ook?
Kan uiteraard een paar foto's laten zien dan

Maar goed, ze heeft gewoon een super goede look en alles staat haar bijna volgens mij. Echt bizar! 
Heb je wat voorbeelden van de fotos waar je voor geposeerd hebt? Ben erg benieuwd!
) is dit beeld uiteindelijk geworden, ook van die DBA examens maar wel echt super tof om twee verschillende dagen met twee verschillende looks te hebben gestaan! 
(wat gebruiken jullie als online portofolio trouwens?)
morgen wordt hij afgemaakt en heb al 2 fotograven die graag willen shooten da, dus weer zin in