[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 18:37

Dinniej schreef:
Haha, ik denk dat veel mensen wel zo'n fase hebben gehad. Ik in ieder geval wel. :j

Ik heb juist een tegenovergestelde fase gehad. Ik was echt über kak. :') Alleen maar blousjes/polo's met uiteraard de kraag omhoog. :)) En uiteraard oilily sjaaltjes en tassen. Ooh en laat ik de bootschoenen niet vergeten. :D

Dinniej

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 18:39

Haha, ook dat kan. xD
Ik bedoelde ook eigenlijk dat ik denk dat iedereen rond z'n puberteit wel een beetje één richting op gaat.. Ik ging nogal richting de skater/goth, maar een goede vriendin van mij was juist weer heel erg gabber toen. :')

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 18:42

Haha, dat denk ik inderdaad ook hoor! Gelukkig krijgen de meeste ook weer een heldere ingeving. :')

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 18:45

Haha inderdaad, al blijven er af en toe mensen in hangen. :+
Er zijn ook nog steeds mensen die mij heel alternatief vinden enzo, maar vergeleken met vroeger valt dat best wel mee. (aan de andere kant vind ik dat ook wel weer het leuke aan de mode van nu, je kunt er heerlijk je ei in kwijt want er zijn een heleboel punky/stoere/alternatiefachtige dingetjes die toch in de mode zijn :D ).

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 18:48

Als je, jezelf er maar prettig bij voelt toch! :D

Er zullen vast ook mensen zijn die mij nog steeds een beetje tegen het 'kak' aan gekleed vinden. Maar ook ik vind dat wel meevallen. En daarnaast vind ik hetgeen wat ik draag gewoon leuk. Dus de mening van anderen scheelt me daarin vrij weinig eigenlijk. :') ( En dat terwijl ik normaal heel veel waarde hecht aan de mening van anderen. :+ )

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 18:51

Ik ben ook van heel erg kak (vind ik vreselijk nu) naar eindelijk wat ik zelf mooi vond gegaan: skater-stoer-feminine (velen zouden het hipster noemen vrees ik := ). Maar pas toen ik uit huis naar de universiteit ging, want toen kon ik opeens lekker mezelf zijn.

Inderdaad, de mening van anderen is opeens veel minder belangrijk voor me geworden. Gelukkig maar!

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 19:12

Ik ben dan de gene die altijd de middag weg heeft gekozen, maar wel een hele saaie middenweg. :') Droeg altijd comfi kleren.

Iemand nog interesse in dit laatste jurkje in maat M? Moet hem echt kwijt .. Heeft mooie strik en rits op achterzijde.

Afbeelding

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 19:14

_lisaah schreef:
halloo,

nog een combinatie vraagje...
hoe combineren jullie een panty of maillot? (zo schrijf je dat toch? :+ )
want ik voel me altijd een beetje ordinair in zo'n zwart stoffen rokje,
maar ik vind het wel super gaaf met een panty of maillot en dan een paar sneakers of laarsjes.

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 19:15

Haha grappig! Ik was echt uber gothic, vind de jurken nog steeds erg mooi om te zien hoor.. zal die van mij dan ook nooit weggooien. :D
Nu heb ik gewoon een eigen stijltje, en dat kan erg variëren, ligt maar net aan mijn mood. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 20:06

Ik ben gewoon erg simpel gekleed vaak, maar niet heel erg meisjesachtig :n.

Ik was vroeger echt zo emoooooooooo meisje :))

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 20:58

Ik weet niet of het mag anders excuus en verwijder me reactie!

Maar ik heb een zomerjasje van Airforce. Nooit gedragen, zwart, maat S. Voor interesse mag je pb sturen!

Rachel_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 22:28

_Sannee schreef:
Ik ben dan de gene die altijd de middag weg heeft gekozen, maar wel een hele saaie middenweg. :') Droeg altijd comfi kleren.

Iemand nog interesse in dit laatste jurkje in maat M? Moet hem echt kwijt .. Heeft mooie strik en rits op achterzijde.

[ Afbeelding ]

Wat wil je er voor hebben Sanne? :)

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 22:58

SannevdM schreef:
Dinniej schreef:
Haha, ik denk dat veel mensen wel zo'n fase hebben gehad. Ik in ieder geval wel. :j

Ik heb juist een tegenovergestelde fase gehad. Ik was echt über kak. :') Alleen maar blousjes/polo's met uiteraard de kraag omhoog. :)) En uiteraard oilily sjaaltjes en tassen. Ooh en laat ik de bootschoenen niet vergeten. :D

Oh die fase heb ik ook gehad! Voelde me echt heel wat in mijn polo's :')

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 09:23

SannevdM schreef:
Als je, jezelf er maar prettig bij voelt toch! :D

Er zullen vast ook mensen zijn die mij nog steeds een beetje tegen het 'kak' aan gekleed vinden. Maar ook ik vind dat wel meevallen. En daarnaast vind ik hetgeen wat ik draag gewoon leuk. Dus de mening van anderen scheelt me daarin vrij weinig eigenlijk. :') ( En dat terwijl ik normaal heel veel waarde hecht aan de mening van anderen. :+ )

Heb ik ook :j

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 09:53

ik heb nog nooit zo'n fase gehad :oo
laatst op mn school zeiden ze ook al van volgens mij heeft iedereen zo'n fase gehad maar ik durfde dat vroeger denk ik gewoon niet haha :+

kon het niet laten heb de h&m online leeggeroofd :oo

Caelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 15:54

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 18:41

Vandaag de H&M catalogus binnen gekregen. Ben verliefd op het witte sweatshirt met tijgerhoofdjes erop. Zaterdag kijken of ze hem hier in Roosendaal in de winkel hebben hangen en anders bestellen.

En mn bankrekening is al zo leeg :(

Ik heb trouwens mijn superdry jas binnen en hij is heeeeel fijn! Aanrader.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-13 18:43

Ik zag ook de postbode lopen, hoorde een harde klap op de mat en dacht 'Nee toch, het zal toch niet weer een H&M catalogus zijn' :')

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 18:50

Meiden, hulp nodig hier.

Waar koop je (online) echt gave/stoere/gekke sokken? Vriendje is bijna jarig en weet niet wat ie wil. Nu zeurt ie altijd dat ie zijn sokken kwijt is en iedereen ze steelt, dus daar ga ik nu een s(t)okje voor steken :D :+

Happy socks heb ik al gevonden, maar verder ben ik een beetje lost. Jullie tips? :)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-13 18:52

Haha, grappig Daisy! Zo hebben mijn vriendje en ik ook altijd discussie van wie de sokken nu zijn. Ik zie overduidelijk verschil, maar hij zegt dat de maat niet uit maakt (maatje 37 tegenover maatje 45). Toen heb ik sokken met bloemetjes gekocht aan de bovenkant. Meneer pakte weer mijn sokken en wat baalde ie toen ie op het voetbalveld erachter kwam dat er allemaal bloemetjes op zaten :')

Maar ik heb eigenlijk totaal geen tips. Zouden ze bij een Zeeman of Wibra geen gekke sokken hebben?

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 18:54

DaisyDarling schreef:
Meiden, hulp nodig hier.

Waar koop je (online) echt gave/stoere/gekke sokken? Vriendje is bijna jarig en weet niet wat ie wil. Nu zeurt ie altijd dat ie zijn sokken kwijt is en iedereen ze steelt, dus daar ga ik nu een s(t)okje voor steken :D :+

Happy socks heb ik al gevonden, maar verder ben ik een beetje lost. Jullie tips? :)

Kijk eens op Etsy! Daar kun je de meest originele sokken vinden. :D

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 18:57

Davinia_ schreef:
Haha, grappig Daisy! Zo hebben mijn vriendje en ik ook altijd discussie van wie de sokken nu zijn. Ik zie overduidelijk verschil, maar hij zegt dat de maat niet uit maakt (maatje 37 tegenover maatje 45). Toen heb ik sokken met bloemetjes gekocht aan de bovenkant. Meneer pakte weer mijn sokken en wat baalde ie toen ie op het voetbalveld erachter kwam dat er allemaal bloemetjes op zaten :')

Maar ik heb eigenlijk totaal geen tips. Zouden ze bij een Zeeman of Wibra geen gekke sokken hebben?

Dat gebeurt hier dus ook. Grijpt ie een paar zwarte sokken dat ergens ligt, zit ie dus met precies diezelfde maten in mijn sokjes. Kan ik dus elke week nieuwe sokken halen, omdat ie ze ook doodleuk meeneemt. Gelukkig draag ik alleen maar zwarte van de action :')

Ik wil eigenlijk wel een beetje redelijk kwaliteit :j, iemand ervaring met hun kledingkwaliteit? Ik kom daar echt nooit.

@Saar; is dit de goede site? http://www.etsy.com/nl/ Vind het een beetje een on-hippe site vormgeving, dus vandaar :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 18:58

Ik vind happy socks inderdaad de leukste, dat zou ik doen :)). die hebben ook fijne kwaliteit :)
anders heel flauw hello kitty sokken van de h&m doen bijvoorbeeld? Als hij toch jouw maat al pakt altijd.. :')

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 19:01

DaisyDarling schreef:
Davinia_ schreef:

Dat gebeurt hier dus ook. Grijpt ie een paar zwarte sokken dat ergens ligt, zit ie dus met precies diezelfde maten in mijn sokjes. Kan ik dus elke week nieuwe sokken halen, omdat ie ze ook doodleuk meeneemt. Gelukkig draag ik alleen maar zwarte van de action :')

Ik wil eigenlijk wel een beetje redelijk kwaliteit :j, iemand ervaring met hun kledingkwaliteit? Ik kom daar echt nooit.

@Saar; is dit de goede site? http://www.etsy.com/nl/ Vind het een beetje een on-hippe site vormgeving, dus vandaar :+

Jup! Mensen bieden hier zelfgemaakte producten aan (soort ebay voor handmade), dus gegarandeerd dat je vriend originele sokken heeft!

Anouk94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 19:03

Primark! Alle kleurtjes, soorten en maten! Met grappige printjes, dierenoortjes erop, wollig of juist niet, van alles :)