ik heb mijn eerste zakje choco kruidnoten al op samen met mijn ouders haha
dit word de eerste kerst zonder mijn broer , sommige van jullie kunne het misschien nog wel herinneren dat ik vorig jaar vertelde dat mijn broer het een beetje verpesten. hij is in januari weg gegaan en ik heb nu al 9 maanden niks van hem gehoord mijn ouders hebben twee maanden geleden een mail gehad met daarin dat hij helemaal geen contact meer wilt.
en er is niks raars gebeurd nooit hij is niet geslagen niks hij lijkt alleen te veel op mijn vader en dat botste nogal , ik was bang voor hem
maar sinds hij weg is moet ik zeggen dat ik een heeeeellll stuk ben opgelucht en echt een heel stuk volwassener ben geworden
ik moet nu ook beginnen met eigen kerst spullen beetje bij beetje te gaan verzamelen dit omdat ik hoop dat ik binnen nu en 5 jaar ( begeleid wonen gaat niet zo snel hier ) ook uit huis ga maar wel lekker dichtbij mijn ouders
Hier in new york al de eerste kerstdingetjes gespot
maatje987
Geplaatst: 24-09-16 15:21
Hier in nl bij de action ook al , ik denk dat er zelfs bij mij in zoetermeer in het dorp al de kerstverlichting hangt
Anoniem
Geplaatst: 25-09-16 17:22
Onkruid is gewied, als weer meezit deze week de lichtjes in de voortuin . Nog 3 ballonevenementen en dan (gelukkig) winterstop , gister was het heerlijk trouwens .
Moet nog meer spul hebben dan kan ik om de stam van de boompjes een lichtsnoertje doen
De blaadjes beginnen te vallen, de herfst begint eindelijk te komen. Op naar de winter en weg met de muggen
Jolien87
Geplaatst: 26-09-16 09:34
Het begint buiten ook echt al naar herfst te ruiken. Dit wordt onze eerste herfst/winter in ons nieuwe huis dus ik ben in gedachten al druk bezig om de boel te decoreren.
Ik kan niet wachten tot de bladeren van de bomen vallen, lekker op een zonnige ochtend het bos in met paard, bladeren ritselend, en verder stilte... heerlijk!
Leuk zeg Jolien! Voor mij ook voor het eerst dat ik deze periode deels alleen ga doorbrengen. Dat betekent wel dat ik kan bepalen wanneer de kerstboom in huis komt
Oh heerlijk spottedponie! En als je dan terugkomt lekker met warme choco of wen kop thee opwarmen bij de kachel