Ben uit verveling en omdat ik zoveel te vertellen heb maar alvast begonnen aan een brief aan Alex Des te meer heeft-ie straks lekker te lezen, lijkt me. Morgenochtend ben ik weer benieuwd naar m'n mailbox...
Haha was een nieuwschierig grapje. :p maar ik hoop dat hij het leuk vind! Heb je het met de hand geschreven ?
djuulsie
Geplaatst: 27-12-13 09:13
Nee, nog niet. Heb t nu op mn telefoon getypt, ga het straks schrijven voor hem ben benieuwd hoeveel kantjes t gaat worden
Amethyst_
Geplaatst: 27-12-13 10:08
Das wel een goeie eigenlijk; typen en daarna uitschrijven.. Ik weet vaak niet zo goed wat ik nu weer moet schrijven.. En typen doe ik makkelijker.. Ideeeeee
En je kan je fouten makkelijker verbeteren. Als ik gelijk ging schrijven, werd het krassen dus nu doe ik het zo
Rianne11_42
Geplaatst: 27-12-13 11:02
Jeeeeuj, ik heb post! Niet van Alex helaas, maar wel van John, da's ook een leuke penpal Brief van vier kantjes. Hij was heel eerlijk en open over zijn tijd vóór de gevangenis. Verslaafd aan heroine en meth, later weer sober en toen weer drinken en pilletjes... En nu al 2 jaar nuchter en clean en dat wil hij heel graag zo houden. Brief is op 16 dec geschreven, toen had-ie nog geen kerstkaarten ontvangen. Hij zou me schrijven zodra hij er één ontvangt (en hij is nog in de veronderstelling dat ie er alleen eentje van mij krijgt )
Vandaag werk ik thuis, met vriendlief tegenover me En ondertussen kan ik dan mooi een brief tikken.
Cool Rianne! Toch leuk dat ze open zijn tegen een vreemde (want dat ben je in principe nu nog).
Ik hoop ook op post vanmiddag
shilady
Geplaatst: 27-12-13 14:13
Ze worden pas echt open als je op bezoek bent en de guards op een grote afstand staan heb me toch weer dingen gehoord die je niet op de televisie te horen zal krijgen... Maar wel leuk om te weten dat ze me vertrouwen met zulke informatie..
Ik hoop allemaal mee voor post voor jullie!! Helemaal nu ik weet hoe leuk het is om iets te krijgen!
shilady dus nog goed naar je zin in Amerika! Je bent nu bij David toch?
pimaude, ik heet Ymke, maar dat is voor daar natuurlijk een rare naam en hij weet ook niet hoe hij het uit moet spreken wat het natuurlijk nog raarder maakt Moest er wel om lachen!
Ja, wie je bent, wat je doet voor werk. Ik heb geschreven over mijn huis, bruiloft en paard. En gevraagd wat zijn interesses zijn en waar hij over zou willen schrijven
shilady: Geeeen ideeeee!! Nog steeeeds geen reactie! Als ik maandag niets heb dan ga ik er een brief achteraan schrijven.. :/ Targaryn: haha, nee dat lijkt me lastig uitspreken op zijn amerikaans! :p
Rianna.. heb je dan ook niet dat gekke gevoel als je schrijft: dear john? Ik heb net 2 weken terug die film gezien, haha! Nu heb ik een 'eigen' dear john. helaas niet zo knap als channing tatum, pfoei!
djuulsie
Geplaatst: 27-12-13 20:06
No one beats Channing Tatum
maar idd, ik had het met mn kerstkaarten ook. 2x zelfs, dear John... Hahaha volgens mij jullie beider Johns
Laatst bijgewerkt door djuulsie op 27-12-13 20:14, in het totaal 1 keer bewerkt