Des te meer heeft-ie straks lekker te lezen, lijkt me. Morgenochtend ben ik weer benieuwd naar m'n mailbox... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Des te meer heeft-ie straks lekker te lezen, lijkt me. Morgenochtend ben ik weer benieuwd naar m'n mailbox...
het is nogal persoonlijk... Is dat erg?
dus nu doe ik het zo
Brief van vier kantjes. Hij was heel eerlijk en open over zijn tijd vóór de gevangenis. Verslaafd aan heroine en meth, later weer sober en toen weer drinken en pilletjes... En nu al 2 jaar nuchter en clean en dat wil hij heel graag zo houden. Brief is op 16 dec geschreven, toen had-ie nog geen kerstkaarten ontvangen. Hij zou me schrijven zodra hij er één ontvangt (en hij is nog in de veronderstelling dat ie er alleen eentje van mij krijgt
)
En ondertussen kan ik dan mooi een brief tikken.
heb me toch weer dingen gehoord die je niet op de televisie te horen zal krijgen... Maar wel leuk om te weten dat ze me vertrouwen met zulke informatie..

Moest er wel om lachen!
Ik heb net 2 weken terug die film gezien, haha! Nu heb ik een 'eigen' dear john. helaas niet zo knap als channing tatum, pfoei!
hahahaha dat is dan wel weird ;p
Hoe bedoel je?