Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hutcherson

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:09

Heb altijd in reclamebedrijf gewerkt dus met professionele kwaliteit maar ben er al jaaaaren uit en zit te kijken naar cricut, silhouette, loklik etc. En mijn strijkijzer heeft een brandplek gemaakt op de trouwblouse van mn man :') gebruik m nooit en als ik m gebruik is t ruzie.

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:14

voor de snijplotter raad ik je aan even goed te kijken naar zaken als:
- kun je je eigen bestanden opslaan / sv's gebruiken? (bij cricut zit je geloof ik aan een abbonnement vast, bij brother niet)
- Is hij later makkelijk door te verkopen (bij brother is dat wat lastig door de licentie/software die je niet op een ander email adres kunt zetten)
- hoe makkelijk kun je accessoires vinden

Zelf heb ik een brother scan n cut en opzich is het een heel mooi ding, maar ik heb er altijd oorlog mee omdat ik hem te weinig gebruik en dan tegen de software aan loop die me beperkt omdat hij idiot-proof is. Ik maak dus zelf svg bestanden en die importeer ik en dan laat ik ze snijden dus ik gebruik de software alleen voor het importeren.

Kwa pers: ik zou in eerste instantie een strijkijzer gebruiken en dan kijken naar een goedkope chinese pers ik heb een 7 in 1 exemplaar van amazon.nl Die doet het prima en was niet duur

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:39

Jolliegirl schreef:
Hutcherson schreef:
Ik wil een snijplotter kopen en een pers voor textiel te bedrukken. Maar zoveel merken en keuzes. Dus ik kom er niet uit en financieel niet helemaal handig. Zucht.

En vanacht niet geslapen.

Plotter is niet duur tweedehands.
En een strijkijzer voldoet ook :))

Als het niet goed blijft zitten is of je flex niet goed..of je temperatuur.

Het zit hier al jaaaaaaren op al mijn shirts...

Mogelijk heb ik ze dan niet heet genoeg gedaan, ik durfde dat nooit zo omdat veel shirts niet zo heet gestreken mogen worden. Sorry hopeloos offtopic dit, maar als je flex folie erop wil strijken, kan je het strijkadvies dat op het label van het shirt staan dan gewoon negeren?

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:44

Flinke keelamandel ontsteking. Aan de antibiotica. Nu gelukkig geen koorts meer maar oh wat voelt dit afschuwelijk :( laatste vrije week van m'n vakantie en dan ziek worden. Bahbah

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:35

Ik negeer dat advies ja, omdat er iets tussen de flex en het strijkijzer gaat.
Maar dit geeft je geen garantie natuurlijk.

Beterschap!!

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:40

Waarom zijn we de eerste week met lessen meteen begonnen met 9-17 ik ben kapot en wil slapen :O
9 tot 17 les betekent om kwart voor 8 van huis af om de trein te halen, en met een beetje geluk ben ik 6 uur thuis, met een beetje pech half 7

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 11 min geleden

Blaasontsteking en een huisarts die geen antibiotica wil geven want urine test was negatief.
Maar ondertussen blijf ik naar wc gaan terwijl het eigenlijk niet mogelijk is met mijn werk, ben alleen maar onderweg.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 6 min geleden

Dat er geen langere sprinters op mijn traject naar school rijden, waardoor het elke keer weer staan is. Met een beetje geluk rijdt er een sprinter met 4 coupé's, maar meestal is het ook nog een korte met maar 3