Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moska schreef:Nou, het algoritme van facebook is de weg ook kwijt. Ik zie bijna alleen maar Russische propaganda, Trump voor en tegenstanders, ambassades van landen waar ik helemaal niks mee te maken heb en recepten uit Amerika. Word er kierewiet van om steeds weer alles te verbergen en verwijderen. Overweeg om facebook eraf te gooien, maar ja, er zitten ook leuke kanten aan ( vooral de herinneringenfunctie is favoriet bij mij, je vergeet zo snel de leuke dingen)
Hutcherson schreef:Ergernisdagje.
Mijn tweede afspraak zei vanmorgen vroeg af, waardoor ik voor 1 client 2 uur enkele reis op pad moest.
Ik had helemaal geen klik en we zaten helemaal niet op 1 lijn. Ik kan dus niks voor haar betekenen.
Toen weer twee uur terug naar huis. Hier nog wat administratie gedaan en even wat stressfactoren erbij gepakt die opgelost moeten worden en dat is best even een klus en toen ik de brievenbus opende vond ik een brief van de belastingdienst... Dat ik twee betalingstermijnen heb gemist... Dafaq.. Ik heb niet eens een bevestiging gehad? Normaal vinden alle brieven van de belastingdienst mij feilloos, maar spontaan zo'n bevestiging oid niet?! Juist ja. Morgen maar weer bellen. Zin in.
Citaat:Ontoereikend saldo
Over uw betaling aan DocHorse BV
Er stond niet genoeg geld op uw bankrekening eindigend op ** voor de volgende betaling
Citaat:Het bedrag is om die reden van uw PayPal-saldo afgeschreven, waardoor u ons nu een bedrag verschuldigd bent.
In de komende 4 werkdagen vanaf vandaag, 28 februari 2025, kunnen we contact opnemen met uw bank om het verschuldigde bedrag af te schrijven. Zorg ervoor dat uw rekeningsaldo toereikend is voor deze betaling en voorkom eventuele extra kosten die uw bank in rekening kan brengen.