Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 08:10

Dat is zeker een reactie :') maar goed dat ze nu van je wifi af is

Wij hebben nieuwe buren, hele aardige mensen, maar onze andere buurvrouw had geklaagd over het geluid van hun hond overdag. Nou, nu horen wij het amper, en een paar keer blaffen gaan we niet meteen over klagen. Het is een hond, die blaffen nu eenmaal af en toe.
Nu hebben de buren die geklaagd hebben een baby in huis en horen wij haar constant huilen, zullen ze het leuk vinden als wij nu daar over gaan klagen? O:)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 08:11

Polarize schreef:
Dat is zeker een reactie :') maar goed dat ze nu van je wifi af is

Wij hebben nieuwe buren, hele aardige mensen, maar onze andere buurvrouw had geklaagd over het geluid van hun hond overdag. Nou, nu horen wij het amper, en een paar keer blaffen gaan we niet meteen over klagen. Het is een hond, die blaffen nu eenmaal af en toe.
Nu hebben de buren die geklaagd hebben een baby in huis en horen wij haar constant huilen, zullen ze het leuk vinden als wij nu daar over gaan klagen? O:)

Doe het! Niks erger dan een jankende baby.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 08:15

Foaly schreef:
Gmail en Youtube zijn wel aan elkaar gekoppeld dacht ik, dus het kan best dat ze door dat gmail adres nu is ingelogd bij Youtube. Maar die reactie is wel uh, bijzonder ja :+

Dat zei ik d'r ook al. Maar ik heb haar daar niet ingelogd, al denkt zij daar anders over :)) Ik heb de app verder niet geopend, zij zit er echter uren op om mr. Frank visser te bingen :') Ik denk dus dat ze ergens op geklikt heeft wat ze niet door had, maar ondertussen denkt ze dat ik het op afstand doe.
Dus ik zei al dat als ze dat niet wilde, ze gewoon weer kon uitloggen.

_San87_ schreef:
Haha, is dit serieus :)). Bizar joh.

Helaas wel :')
Eergisteren kreeg ik al "He wat heb jij gedaan? Dit moet je snel weer rechtzetten aub".
Ik had geen idee waar ze het over had. Ik zou overal staan met foto's van 6 jaar terug, en ze kon nergens meer bij. Bleek dat ze aan Google mijn naam had gevraagd (dus die maakte de zoekopdracht op Google ervan, ipv mij te zoeken in haar contacten). Tsja, dan kom je sites tegen met mij erop en foto's die ik gemaakt heb. Maar dat kon niet, want ze had geen internet. Ik (weer) uitgelegd hoe dat werkte en dat ze op mijn wifi zit, en dus internet heeft op d'r telefoon
Dat ze nergens meer bij kon was omdat ze apps had gedownload (volgens haar niet, maar instagram en een of ander "magic SMS" app staan er niet ineens op. Die heeft ze moeten downloaden := ) en het hele startscherm was overhoop hadgehaald. Alle snelkoppelingen weg (ook echt verborgen, ik moest ze weer activeren zegmaar) en haar dochter was als achtergrond op het startscherm. Maar dat was allemaal mijn schuld :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 08:17

Mijn god wat een gedoe _O-.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 08:19

Ooooh wat een verhaal die buurvrouw, die is toch op d'r hoofd gevallen ofzo.. _/-\o_

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 08:34

Nou dan heb je ook spijt dat je die aan een smartphone geholpen hebt zeg.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 08:42

Ach, wat is zij in de war zeg. Zielig. Nou ja, ze stelt zelf al voor om het voortaan aan buurman te vragen. Dat is mooi.
Weet jij of er op enige manier hulp is voor haar?

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 09:02

rien10 schreef:
Ach, wat is zij in de war zeg. Zielig. Nou ja, ze stelt zelf al voor om het voortaan aan buurman te vragen. Dat is mooi.

Niet dat die haar wil helpen, we zijn haar op dit moment liever kwijt dan rijk. Schreeuwen, drugsgebruik, om 6 uur smorgens ruzie maken op straat, etc. Haar directe buurman denkt eraan de woningbouw aan te schrijven zodat we iig documentatie erover hebben, en mijn directe buren (waar ze op doelt in haar bericht) hebben ook niks met d'r behalve overlast.
Er is vast hulp voor haar, maar die wil ze absoluut niet. Hebben we al eens besproken toen ze met (mentale) medische klachten zat. Ze is verder gewoon helder momenteel, maar als dingen niet gaan zoals ze wil krijg je dit -O-
En ondanks dat ik met alle liefde klaar sta voor mijn (oudere) buren, zal ik toch echt ook voor m'n eigen gezondheid afstand nemen, dus hulp om haar heen neemt alleen maar verder af. Ik heb eerder kopzorgen gehad om haar en wat ze doet.
Heel sneu, maar hulp van instanties accepteert ze niet, ze is wantrouwig naar alles en iedereen, en de twee mensen die in haar directe omgeving waren die ze toeliet, werkt ze er uit met dit gedrag.

Suzanne F. schreef:

Ik kan ook niet zeggen dat ik de kerel op de buurt dankbaar ben dat hij haar aan een smartphone heeft geholpen _O-

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 09:07

Tigress schreef:
rien10 schreef:

Niet dat die haar wil helpen, we zijn haar op dit moment liever kwijt dan rijk. Schreeuwen, drugsgebruik, om 6 uur smorgens ruzie maken op straat, etc. Haar directe buurman denkt eraan de woningbouw aan te schrijven zodat we iig documentatie erover hebben, en mijn directe buren (waar ze op doelt in haar bericht) hebben ook niks met d'r behalve overlast.
Er is vast hulp voor haar, maar die wil ze absoluut niet. Hebben we al eens besproken toen ze met (mentale) medische klachten zat. Ze is verder gewoon helder momenteel, maar als dingen niet gaan zoals ze wil krijg je dit -O-
En ondanks dat ik met alle liefde klaar sta voor mijn (oudere) buren, zal ik toch echt ook voor m'n eigen gezondheid afstand nemen, dus hulp om haar heen neemt alleen maar verder af. Ik heb eerder kopzorgen gehad om haar en wat ze doet.
Heel sneu, maar hulp van instanties accepteert ze niet, ze is wantrouwig naar alles en iedereen, en de twee mensen die in haar directe omgeving waren die ze toeliet, werkt ze er uit met dit gedrag.

Suzanne F. schreef:

Ik kan ook niet zeggen dat ik de kerel op de buurt dankbaar ben dat hij haar aan een smartphone heeft geholpen _O-

Awhja die is letterlijk psychische ziek als je dit zo leest. Helaas met zo achterdocht kun je niks goed.
Je zult maar zo leven pfff maar geen gevaar voor zichzelf of omgeving dus ze kunnen niks. Doet mij denken aan die documentaire verward.
Dossier opbouw is een top idee. Het kan echt escaleren als ze iets voor waarheid aannemen.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 09:25

Wel heel vriendelijk, WIFI delen :=
Maar goed, zou mij allemaal niet lekker zitten. Gelukkig vraagt ze de buurman.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 09:25

Ik voel mij zo eenzaam

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 09:30

Lau schreef:
Ik voel mij zo eenzaam

De pup van Fjordjes lenen? Dan hoeft Fjordjes niet steeds haar bed uit en heb jij gezelschap ;)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 09:43

Vannacht plots ineens heel beroerd en het gevoel alsof ik flauw ging vallen. Daarna als een blok geslapen.

Voel mij nu nog een beetje vreemd. Het lijkt wat uit mijn nek te komen. Die voelt stijf en een beetje pijnlijk. Voelde ik direct toen ik wakker werd.

En de warmte in huis wordt nu ook wel een beetje heftig.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 09:46

Wat ik wel mooi vind van die gekke buuf is dat ze schrijft dat jij nog zieker bent dan zij, en dat ze dus wel erkent dat ze het zelf ook niet helemaal op orde heeft :))

Helaas zet mijn mega koppijn gewoon door vandaag.... eerst maar twee paracetamol genomen. Maar ze moeten nog gaan werken...

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 10:04

Ik wil volgend jaar mei een weekje naar Londen en ging alvast kosten voor hotel + treinreis opzoeken. Conclusie: laat ook maar _O-

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 10:07

Dat het zo vies warm/klam is in huis, nu maar boven op zolder het raam open gezet
en daar net achter/half onder vandaan een ventilator gezet zo dat de frisse lucht naar mijn kamer geblazen word.
(Op mijn kamer staat ook nog een raam open)

En het geluk is nu ook dat het regent.. _/-\o_

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 10:16

Straks naar de verjaardag van m’n neefje. Geen zin in, verjaardagen zijn daar nooit zo gezellig en het is 1,5u rijden enkeltje. M’n moeder rijdt mee dus ik kan ook niet roken :'). Spijt dat ik heb toegezegd

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 10:19

imaudy schreef:
Lau schreef:
Ik voel mij zo eenzaam

De pup van Fjordjes lenen? Dan hoeft Fjordjes niet steeds haar bed uit en heb jij gezelschap ;)

Haha dat is wel een goede :')

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 10:24

_San87_ schreef:
fjordjes schreef:
Wakker geworden vanwege m'n pup, ja beestje kan er niks aan doen. Maar dat die wederhelft altijd maar doorslaapt en ik er altijd uit moet vind ik nog het ergste!

No offence, maar jij wilde toch weer een pup :o ?

Hij net zo goed

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 10:46

Ik lag heerlijk uit te slapen.. Hele nacht bloedheet gehad, dus ventilator naast m'n bed, dakraam boven m'n bed helemaal open.

Word ik net ineens wakker omdat iemand een emmer water door mn dakraam gooide!

Zo voelde het iig :') Wat een storm hier. Onweer, echt keihard regenen..

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 11:06

fjordjes schreef:
_San87_ schreef:

No offence, maar jij wilde toch weer een pup :o ?

Hij net zo goed

Wees blij dat het een pup is en geen kind

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 11:10

Oh ja want erger dan een kind kan een mens het niet hebben? :+

Maar een kind is idd veel erger om te hebben dan een pup.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 11:26

Ik ben mega zenuwachtig voor onderzoeken in het ziekenhuis morgen (gastro (nog nooit gehad) en colonscopie). En zie zo op tegen de “voorbereiding”. Word lange dag vandaag, en moet morgen dan om 5:00 op ook.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 11:30

Foaly schreef:
Ik wil volgend jaar mei een weekje naar Londen en ging alvast kosten voor hotel + treinreis opzoeken. Conclusie: laat ook maar _O-

Die conclusie trekken wij - ongeacht welke variant van 'er even tussenuit' - ook steeds. Na zoveel jaar geen vakantie heb ik er inmiddels ook echt geen zin meer in, omdat het alleen maar duurder wordt en ik niet zit te wachten op de zoveelste teleurstelling dat het om die reden niet door kan gaan.

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 11:31

Sanniejtjuh schreef:
Ik ben mega zenuwachtig voor onderzoeken in het ziekenhuis morgen (gastro (nog nooit gehad) en colonscopie). En zie zo op tegen de “voorbereiding”. Word lange dag vandaag, en moet morgen dan om 5:00 op ook.

Sterkte met de voorbereidingen en de onderzoeken.