rien10 schreef:Ach, wat is zij in de war zeg. Zielig. Nou ja, ze stelt zelf al voor om het voortaan aan buurman te vragen. Dat is mooi.
Weet jij of er op enige manier hulp is voor haar?
Niet dat die haar wil helpen, we zijn haar op dit moment liever kwijt dan rijk. Schreeuwen, drugsgebruik, om 6 uur smorgens ruzie maken op straat, etc. Haar directe buurman denkt eraan de woningbouw aan te schrijven zodat we iig documentatie erover hebben, en mijn directe buren (waar ze op doelt in haar bericht) hebben ook niks met d'r behalve overlast.
Er is vast hulp voor haar, maar die wil ze absoluut niet. Hebben we al eens besproken toen ze met (mentale) medische klachten zat. Ze is verder gewoon helder momenteel, maar als dingen niet gaan zoals ze wil krijg je dit
En ondanks dat ik met alle liefde klaar sta voor mijn (oudere) buren, zal ik toch echt ook voor m'n eigen gezondheid afstand nemen, dus hulp om haar heen neemt alleen maar verder af. Ik heb eerder kopzorgen gehad om haar en wat ze doet.
Heel sneu, maar hulp van instanties accepteert ze niet, ze is wantrouwig naar alles en iedereen, en de twee mensen die in haar directe omgeving waren die ze toeliet, werkt ze er uit met dit gedrag.
Suzanne F. schreef:Nou dan heb je ook spijt dat je die aan een smartphone geholpen hebt zeg.
Ik kan ook niet zeggen dat ik de kerel op de buurt dankbaar ben dat hij haar aan een smartphone heeft geholpen