Thanks Tazzey, ja dat was het ook. Echt een dag met een gouden randje. Hier binnen trouwens 20 graden. Wie is er jaloers?
Siers83
Geplaatst: Gisteren, 19:02
Texel is inmiddels al bewolkt zelfs. Temperatuur ook gezakt, is nu rond de 22. Beetje wind, prima te doen
Binnen in huis is nu 26, warm dus. Kan ook niet echt iets open zetten want hebben een kat die nog niet naar buiten mag
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: Gisteren, 19:04
Suzanne F. schreef:
Thanks Tazzey, ja dat was het ook. Echt een dag met een gouden randje. Hier binnen trouwens 20 graden. Wie is er jaloers?
Jij zit met een dikke trui aan? Hier 25 graden binnen. Onze papegaai had vanochtend gebadderd en die heb ik buiten in het zonnetje gezet. Toen was hij binnen een kwartier weer droog Hij vond het jammer dat ie weer naar binnen moest
Ik ben jaloers! Hier binnen 23.5 graden beneden met airco en boven 27 graden pfft.
cursebreaker
Geplaatst: Gisteren, 19:23
Hier is het momenteel nog 31 (voelt als 32) buiten temp. Binnen 22,5.
Heb nu tijdens het koken de airco even uit omdat anders het vuur van gasfornuis niet goed verdeeld onder de pannen door de koude luchtstroom, en dat merk ik wel #peentjeszweten. Dus dalijk meteen die airco weer aan
Supervixen
Geplaatst: Gisteren, 19:34
Selina schreef:
Supervixen schreef:
22 graden?? Jaloers! Hier is het 33.
Binnen???
Nee buiten. Bij mij in huis staat de airco aan. Nu nog steeds 31 graden buiten. Net even gewandeld, niet te doen zeg.