Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 17:25

Huisarts die maar de helft van mijn medicijnen heeft voorgeschreven dus daar kon ik weer achteraan. :roll: daar word ik dan maandag over teruggebeld.

Vreselijke hoofdpijn.

En er word niets met een TeM gedaan, vind ik ook redelijk irritant. :+

MyWishMax

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 17:52

Had ik pas ook al een paar keer Captain. Expres aangevinkt dat ik wel reactie wilde en wat gevraagd in tem, maar helemaal niks.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 18:34

Sterkte met je hoofdpijn.

Merlen succes bi de advocaat.

Marlinde is het tarief met €5 per dag per uur verhogen?

Elleboog is ontstoken. Doet zeer. Advies vande fysio, rustig aan doen en maandag terugkomen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 18:37

MarlindeRooz schreef:
Dat ik mijn (honden)oppastarieven niet durf te verhogen. De meeste van mijn oppasbaasjes kunnen het denk ik (weet je natuurlijk nooit) prima betalen maar ik vind met 5 euro verhogen zoveel. Maar ze krijgen er wel veel voor terug vind ik. :o

Alles wordt duurder dus ik zeg gewoon doen! Mijn hoefsmid is ook met 5 euro gestegen eerst dacht ik van jeetje dat wordt nu in totaal weer 10 euro duurder voor 2. Maar toen dacht ik ook ja die man moet ook alles betalen en werkt keihard en betaald veel geld aan benzine en het is ook nog een goede hoefsmid dus het is het wel waard.

Als mensen je een goede oppas vinden zouden ze echt niet wegblijven voor 5 euro verhoging.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 18:47

Ik vind €5 per dag verhogen ook niet veel. Als een dag 8 uur is is dat iets van €0,60 per uur, valt reuze mee.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 18:50

Dat ik in de renovatie gewoon 3,5 week in de puinzooi kom te zitten, zonder toilet en zonder warm water, maar ook zonder wasmachine en droger. Zouden 15 werkdagen zijn maar door Pasen heb ik nog een weekend en 2 dagen extra. En alles moet uit de keuken en badkamer dus echt leefruimte blijft er ook niet over. En dan vraag ik ex of de kinderen niet wat extra naar hem kunnen, vooral voor hun, maar daar wordt uiteraard weer moeilijk over gedaan.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 20:16

Er is een kleine kans dat we misschien niet in het rood komen betreft de nalatenschap.
De notaris en mijn vriend's zus hebben een heel smerig spel gespeeld en mogelijks moeten we tegen de notaris gaan procederen.
Dit wist ik al en de advocaat bevestigde dit na het bekijken van de documenten.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 20:18

Merlen procederen is ook niet niks.
Kost vaak veel geld.
Wat een gedoe voor jou.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 20:35

Sterkte Merlen de komende tijd, dit is niet niks allemaal.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 20:37

luuntje schreef:
Merlen procederen is ook niet niks.
Kost vaak veel geld.
Wat een gedoe voor jou.

Ik weet het.Laten we hopen dat het niet zo ver moet komen.
Advocaat raadde ten stelligste aan deze zaak ook voor te leggen bij het Genootschap der notarissen.Dan weet je dat het serieus is.
Hij had dit ook nog nooit meegemaakt in al zijn jaren ervaring.Maar weet wel dat die notaris er wel andere onfrisse praktijken op na houdt.

Vriend verdient het eigenlijk niet dat ik hem help,ik doe al het opzoekingswerk en maak afspraken,hoewel ik enkele weken geleden hier nog zei dat ik dit niet ging doen.
Maar ik heb niet één,twee,drie een andere woonst en bovendien hebben we gezamenlijke eigendommen,waaronder een woning,die dan verkocht moeten worden om zijn deel van de successierechten te kunnen betalen en dan heb ik ook totaal niks meer.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 20:44

MarlindeRooz schreef:
Dat ik mijn (honden)oppastarieven niet durf te verhogen. De meeste van mijn oppasbaasjes kunnen het denk ik (weet je natuurlijk nooit) prima betalen maar ik vind met 5 euro verhogen zoveel. Maar ze krijgen er wel veel voor terug vind ik. :o

Ik heb datzelfde dilemma. Ik pas bij mensen op in huis en ik vraag 25 euro per dag. Bij mensen die dat gerust kunnen missen. Maar ik krijg regelmatig alsnog "ach, kan het niet 15 euro per dag...?" Dus ik ga maar niet verhogen :roll:

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 20:48

Maar zeggen ze dat omdat ze het niet kunnen betalen of omdat ze voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten?

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 20:53

Hilary schreef:
Maar zeggen ze dat omdat ze het niet kunnen betalen of omdat ze voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten?

Aangezien het laatste oppas adres 5+ keer op verre vakantie gaan per jaar en een succesvol eigen bedrijf hebben, was dit pure gierigheid. Het zijn altijd de mensen geweest die nauwelijks rondkwamen, die toch extra wilde geven, of extra eten in huis halen. (En dat waardeer ik altijd enorm)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 20:54

Ja ik wil het inderdaad van 15 naar 20 verhogen per dag / nacht. :)) Doe het sowieso bij nieuwe klanten.

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 20:56

Lestrange01 schreef:
Hilary schreef:

Aangezien het laatste oppas adres 5+ keer op verre vakantie gaan per jaar en een succesvol eigen bedrijf hebben, was dit pure gierigheid. Het zijn altijd de mensen geweest die nauwelijks rondkwamen, die toch extra wilde geven, of extra eten in huis halen. (En dat waardeer ik altijd enorm)

Gewoon omhoog dan met je bedrag :)

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 20:58

Ik duim voor je merlen.
Tarieven verhogen, vind dat altijd zo’n moeilijke…

Haard wil niet aan
Was wil niet drogen
Oudje van 22 had een blaar, die is uitgesneden, wil nu moeilijk op die voet staan maar mag ander been ook niet (over)belasten want das z’n peesblessure-been.
Je weet dat ze oud worden, je weet dat ze achteruitgaan, maar ik ben na 18jaar nog niet klaar om hem af te geven. Ze mogen zo mijn linkerarm hebben als hij dan nog tien jaar bij mij mag blijven.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 21:14

MarlindeRooz schreef:
Ja ik wil het inderdaad van 15 naar 20 verhogen per dag / nacht. :)) Doe het sowieso bij nieuwe klanten.

Aah joh dat kan prima. Mijn vriendin met een hondenpension vraagt ook 15 per nacht en daar zitten ze in de kennel, bij jou gezellig in huis.

Ik wordt depressie van het weerbericht....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 22:02

Voor de eerste keer mijn bovenlip onthaard. Holy ****. Wat een pijn!

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 22:06

Moestuin schreef:

Heeft mijn moeder ooit gedaan op aanraden van een collega :))
Stond een minuut laten zitten en dan verwijderen maar mijn moeder dacht laat maar even zitten toen werd het een soort beton _O-
Heeft ze het korrel voor korrel er vanaf moeten trekken :=

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-23 22:08

Ik heb de hele slaapkamer opgeruimd en het enige wat ik nu nog moet doen is het verse beddengoed erop.

Maar mijn motivatie is op. :')

Edit: het is gelukt. :Y)

Nu de katjes eten geven en dan lekker douchen en naar bed.
Laatst bijgewerkt door xPabloBokt op 13-01-23 22:23, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 22:13

chanicha schreef:
Moestuin schreef:

Heeft mijn moeder ooit gedaan op aanraden van een collega :))
Stond een minuut laten zitten en dan verwijderen maar mijn moeder dacht laat maar even zitten toen werd het een soort beton _O-
Heeft ze het korrel voor korrel er vanaf moeten trekken :=

Nee :oo De pijn alleen al!

Ik begon wat stugge, donkere bovenharen te krijgen dus dacht tijdens het waxen van mijn benen: Ik laat mijn man dat wel even doen. Nou, die heeft 2 x net geen vuistslag ontvangen door de pijn. Niet normaal.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 23:24

Leuke Netflix serie uitgekeken, open eind. Is het tweede seizoen gecanceled.. Heb nog zoveel vragen. :')

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-23 00:46

Dat mijn favoriete serie nu een sequel krijgt (aflevering 2 is net gepubliceerd) maar ik durf de sequel gewoon niet zo goed te kijken.. de acteurs zijn geweldig en ik weet dat deze serie en hun aangekondigde volgende serie geweldig gaan worden. Maar ik ben zo bang dat er iets gaat gebeuren aan drama in deze sequel waar ik geen zin in heb _O-

Dilemma's met HMD :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-23 01:27

Ik lig al 2 uur te wachten tot ik in slaap val, want morgenochtend gaat de wekker vroeg. Maar ik ben klaarwakker en mijn geduld raakt op, boooring

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-23 01:53

Voor mijn werk moest ik een bedrijf bellen. De persoon die de telefoon op nam was echt gewoon een hork... 8)7