Vreselijke hoofdpijn.
En er word niets met een TeM gedaan, vind ik ook redelijk irritant.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Dat ik mijn (honden)oppastarieven niet durf te verhogen. De meeste van mijn oppasbaasjes kunnen het denk ik (weet je natuurlijk nooit) prima betalen maar ik vind met 5 euro verhogen zoveel. Maar ze krijgen er wel veel voor terug vind ik.
luuntje schreef:Merlen procederen is ook niet niks.
Kost vaak veel geld.
Wat een gedoe voor jou.
MarlindeRooz schreef:Dat ik mijn (honden)oppastarieven niet durf te verhogen. De meeste van mijn oppasbaasjes kunnen het denk ik (weet je natuurlijk nooit) prima betalen maar ik vind met 5 euro verhogen zoveel. Maar ze krijgen er wel veel voor terug vind ik.
Hilary schreef:Maar zeggen ze dat omdat ze het niet kunnen betalen of omdat ze voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten?
Lestrange01 schreef:Hilary schreef:Maar zeggen ze dat omdat ze het niet kunnen betalen of omdat ze voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten?
Aangezien het laatste oppas adres 5+ keer op verre vakantie gaan per jaar en een succesvol eigen bedrijf hebben, was dit pure gierigheid. Het zijn altijd de mensen geweest die nauwelijks rondkwamen, die toch extra wilde geven, of extra eten in huis halen. (En dat waardeer ik altijd enorm)
MarlindeRooz schreef:Ja ik wil het inderdaad van 15 naar 20 verhogen per dag / nacht.Doe het sowieso bij nieuwe klanten.
Moestuin schreef:Voor de eerste keer mijn bovenlip onthaard. Holy ****. Wat een pijn!
chanicha schreef:Moestuin schreef:Voor de eerste keer mijn bovenlip onthaard. Holy ****. Wat een pijn!
Heeft mijn moeder ooit gedaan op aanraden van een collega![]()
Stond een minuut laten zitten en dan verwijderen maar mijn moeder dacht laat maar even zitten toen werd het een soort beton![]()
Heeft ze het korrel voor korrel er vanaf moeten trekken