Rare mensen op marktplaats deel 9!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re: Rare mensen op marktplaats deel 9!

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:47

99% Van de berichten krijg ik gewoon geen melding. Enige wat werk is zelf regelmatig kijken.

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:59

Ik geef ook nooit het complete adres, tot op het dag en de definitieve afspraak.

Of ik vraag een aanbetaling. Dan geef ik het adres.

Wel comminiceer ik dat heel duidelijk:
Ik heb geen zin in inbrekers ( o.a. omdat mijn stal niet dichtbij is en thuis is er ook vaak niemand)
En betref de aanbetaling: bij no show is die voor mij.
Als koper er is en product bevalt niet, krijgt die de aanbetaling terug.

Als je maar duidelijk bent, is er meestal geen probleem... en wie er een probleem van maakt, zegt meer over de persoon.

Het zelfdr geld voor de afgesproken prijs, daar maak ik ook van tervoren duidelijk dat bij afdingen ter plaatste een verkoop niet doorgaat.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:34

Er zou gisteravond iemand komen voor aquarium planten.

Nou, je hoeft vast geen drie x te raden.
Niemand geweest.

Ik ben blij dat ik de planten pas eruit haal als mensen er ook echt zijn.
Of verzenden.

Afgelopen week ook een hele doos verzonden naar een bokker. Die was er echt heel blij mee. :j

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:55

Trailer willen kopen. Op de foto zag ik ineens een blur en bleek een logo afgedekt te zijn wat nog erafgehaald werd. 2 x gevraagd of dat zichtbaar was maar nee zeker niet te zien.
Net 1.5 uur enkele reis gereden en het eerste wat ik zag was over de hele lengte van de trailer een bedrijfsnaam.

Wilden geen euro zakken dus ik heb hem laten staan. Hoop tijd en benzine kwijt voor iets wat bespaard had kunnem blijven als ze eerlijk waren geweest

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:04

Jeetje dat is wel heel zuur Lynn_Nikita!

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:18

Aan de ene kant had je dit zelf ook wel een beetje kunnen verwachten. Dit ga je namelijk altijd terug zien in een trailer

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:40

Ik wist eerst niet eens dat er een sticker opzat. Dat was weggeblurd op de foto en werd ook nergens vermeld en via gsm viel dat niet op, pas nadat ik nog eens keek via de laptop zag ik iets wat opviel en heb ik ernaar gevraagd.
Op hout weet ik dat het zichtbaar blijft, maar hoe zichtbaar, dat hangt af van hoelang die erop zit, welke lijm het is en of die binnen of buiten gestaan heeft.

Dit was een 3 jaar oude trailer die altijd binnen heeft gestaan van aluminium en daar heb ik geen ervaring mee. Als ik dan vraag is het zichtbaar na verwijderen en er wordt nee op geantwoord vind ik niet dat ik dat had kunnen verwachten nee, zeker niet omdat ik vanmorgen, nadat ze het hebben verwijderd ( met hulp van diegene die het logo er ook bedrijfsmatig op aangebracht heeft) ze weer zeiden, alles is eraf en het was niet zichtbaar.
Ze wilden ook niet zakken met de prijs, er waren meer gegadigden, nou ja jammer dan. maar ik ga niet de marktwaarde betalen voor een trailer waar de naam van een ander opstaat. Dan zoek ik even verder en koop er 1 zonder naam

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:45

Je ziet het altijd. En de vraag is natuurlijk hoe je de vraag gesteld hebt. Want er was geen sticker meer te zien, neem ik aan… enkel een verkleuring van waar hij gezeten heeft.