Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jorex

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 14:19

Ik kan wel knutselen maar doe het niet veel. Eens per jaar de kerstkaarten. :o

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 14:20

roosjenat schreef:
Budget ben ik stiekem ook al overheen.

Maar vind het wel begrijpelijk dat niet elke Santa daar over heen gaat. Alles wordt ook steeds duurder natuurlijk.. Alleen het idee al dat iemand probeert een leuk pakket voor je samen te stellen vind ik al super tof <3

Dit dus! Dus voor mijn SS: Geeft echt helemaal niets als je binnen het budget blijft! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 14:36

Nee absoluut niet over budget heengaan als je dat eigenlijk niet kan hebben !! Liever een pakket vol liefde dan een roodstaand kerstvrouwtje <3

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 14:40

pimaude schreef:
Nee absoluut niet over budget heengaan als je dat eigenlijk niet kan hebben !! Liever een pakket vol liefde dan een roodstaand kerstvrouwtje <3

Helemaal mee eens ! {:)

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 14:49

RETWEET

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 14:51

Ik vind het moeilijk om wat te vinden voor mijn lootje, aaaahhhh. Het eerste heb ik al hoor. Verder ben ik wat ideeloos. Maar dat komt vanzelf. Dus geen angst.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 14:55

pimaude schreef:

Eens <3

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 14:56

Marjo schreef:
hahahatsjoe schreef:
Dat geeft toch niet ? En trouwens, ik denk dat dat wel meevalt, er is vast niet maar eentje van de 80 die van knutselen en chocola houdt. SSS moeten toch geraden worden... En vorig jaar was ik ook zo geraden en had ik niet zoiets gepost.

Het is natuurlijk voor je lootje ook niet zo leuk om zoiets te lezen ;)
Wie weet is er een gegronde reden dat ze minder actief is toch?

Nee, ze is wel actief in andere topics, maar ook daar kan ik niet echt iets zinnigs uit halen. Misschien moet ik niet zeuren hoor, maar had vorig jaar hetzelfde. En toen werd er in eerste instantie niet eens een foto van het pakket geplaatst. Dus ik wilde gewoon even mopperen, dat is alles. En ik kan de post niet meer verwijderen heb ik gemerkt.
Laatst bijgewerkt door hahahatsjoe op 16-11-22 14:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 14:57

Vervelend hahahatsjoe ! Geef dit aan bij mdh, of een aantal vragen erbij. Dit is helemaal niet erg, misschien kan het beheer zo even nagaan hoe en wat en jou gerust stellen. Snap dat je dit een 2e keer niet leuk vind !

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 15:02

Stel wat directe vragen via mdh?
En wat onzinnige vragen. Soms moet je gewoon je lootje op het verkeerde spoor zetten.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 15:04

pimaude schreef:
Vervelend hahahatsjoe ! Geef dit aan bij mdh, of een aantal vragen erbij. Dit is helemaal niet erg, misschien kan het beheer zo even nagaan hoe en wat en jou gerust stellen. Snap dat je dit een 2e keer niet leuk vind !

Heb nu al dingen gekocht op basis van wat ik wel wist en wat andere dingen er ook nog bij die (denk ik) voor iedereen wel leuk en bruikbaar zijn. Ik zal volgend jaar mijn vragen via het beheer stellen, dit wist ik niet. Begrijp me niet verkeerd mijn lootje is wel behoorlijk actief op Bokt, maar echt persoonlijke dingen (om dingen te kunnen kopen die echt voor haar zijn) heb ik niet kunnen vinden, ook niet in dit topic. Geeft verder niet, ik heb mijn best gedaan en hoop dat ze leuk vind wat ik gekocht heb. Weer veel te veel gekocht maar dat vind ik leuk, iemand verwennen.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 15:05

P.S. wel super dat jullie meedenken !

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 15:09

Oh heb iets gevonden voor m’n lootje wat ik zelf ook wel zou willen hebben, herkenbaar? :o

Wat een geluk hebben we met de zon vandaag! Dat doet een mens goed <3

Qua budget; iedereen moet doen waar zij zich goed bij voelt! Alles word duurder, waardoor het aan de ene kant lastig is om voor het bedrag hetzelfde aantal kados te halen als een paar jaar terug. En de andere kant hebben we minder te besteden.
Daarom vind ik tweedehands spullen ook geen probleem. Soms vind je zelfs nog iets in je eigen huis waar je je santa blij mee kan maken!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 15:14

Ohja, heel herkenbaar Jodym. :j
Dan koop ik het gewoon in tweevoud O:)

Hahahatsjoe, je hebt je best gedaan. Meer dan dat kun je niet doen :(:)
En als diegene wat anders had ze gewild, dan had ze actiever moeten meedoen.
Maar je moeite zal sowieso gewaardeerd worden. Daar ga ik tenminste wel vanuit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 15:16

Jodym schreef:
Oh heb iets gevonden voor m’n lootje wat ik zelf ook wel zou willen hebben, herkenbaar? :o

Haha ik wil het laatst gekocht cadeautje ook graag houden terwijl ik het eigenlijk een vreselijk lelijk ding vind. :p

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 15:16

pimaude schreef:
Jodym schreef:

Haha ik wil het laatst gekocht cadeautje ook graag houden terwijl ik het eigenlijk een vreselijk lelijk ding vind. :p

Ja herkenbaar, maar het gaat dan wel naar mijn lootje. En wie weet krijg je het zelf ook weer terug moet je maar denken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 15:19

Ik stuur het zeker op, want mijn lootje riep heel hard dat hij/zij dit zo graag wou :9 maar ik word er wel hebberig van hahahah _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 15:20

hahahatsjoe schreef:
Marjo schreef:

Het is natuurlijk voor je lootje ook niet zo leuk om zoiets te lezen ;)
Wie weet is er een gegronde reden dat ze minder actief is toch?

Nee, ze is wel actief in andere topics, maar ook daar kan ik niet echt iets zinnigs uit halen. Misschien moet ik niet zeuren hoor, maar had vorig jaar hetzelfde. En toen werd er in eerste instantie niet eens een foto van het pakket geplaatst. Dus ik wilde gewoon even mopperen, dat is alles. En ik kan de post niet meer verwijderen heb ik gemerkt.

Ja maar omgedraaid is het ook niet echt leuk voor je lootje om dit te lezen.

Ik houd van knutselen en chocola maar merk dat ik echt zou balen als ik jouw lootje zou blijken te zijn en erachter kom dat je er helemaal geen lol aan hebt gehad.

Ik vind het ook juist helemaal niet zo leuk om letterlijk een verlanglijstje op te geven (ik heb liever iets wat iemands eigen persoonlijkheid een beetje reflecteert. Dat maakt het uniek, en leuker dan eenheidsworst die ik zelf wel koop als ik het leuk vind en het minder dan 12.50 kost :') )

maar mocht mijn santa er nog behoefte aan hebben....
deze is voor mijn (niet zo creatieve :D ) schoonfamilie, al ligt het budget daar iets hoger. Er staat vast wel wat tussen. Want ik update hem bij iedere gedachtescheet die ik heb zodat ze me alsnog moeten verrassen :)) .
https://www.lijstje.nl/renskesinterklaars

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 15:46

Nou ik zou ook balen als ik las dat het over mij ging, ik hou niet van knutselen dus het zal niet over mij gaan, maar regel dit soort dingen even via het beheer.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 15:46

Charaz schreef:
Nou ik zou ook balen als ik las dat het over mij ging, ik hou niet van knutselen dus het zal niet over mij gaan, maar regel dit soort dingen even via het beheer.

Ja hier ben ik het wel mee eens.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 16:27

candalisa schreef:
Ik ben trouwens niet blij met mijn lootje ik heb door degene namelijk een nieuwe verslaving ontwikkeld …. Echt heel slecht maar ow zo lekker

_O-

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 16:31

candalisa schreef:
Ik zie het woord knutselen en denk oeps := ik hoop dat mijn ss een beetje uit de voeten kan ik heb ook voornamelijk knutsel spulletjes gevraagd maar daar kan ik alle kanten mee op van malletjes tot papier tot gekleurde knoopjes aan toe. Ik wil gewoon mezelf weer wat op het knutselen storten omdat ik niet altijd even lekker in mijn vel zit en ik me daar wel in kan storten!
Ik heb ook van die nagel poedertjes ontdekt waar je je nagel in dipt en dan lakt ook leuk! Mag gerust ook van ome Ali komen.
En ja mijn honden zijn nu eenmaal mijn kindjes dus vandaar ook alles welkom! Dus ik hoop echt niet dat mijn lootje denkt pff die geeft weinig op.
En iets van de plek van santa als aandenken vind ik ook leuk een sleutelhanger of bedeltje oid.
Dus ik ben al snel blij hoor santa!

Als jij mijn lootje bent dan krijg je heel veel dips voor je nagels _O-

Had toen eens een manie dat ik nagels lakken leuk vond. Inmiddels staat alles te verstoffen :')

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 16:32

Tsja, ik snap wel dat je zou balen als het over jou gaat. Aan de andere kant ben je er ook zelf bij als je maar weinig actief bent in het topic. Dan vind ik dat je ook niet mag klagen eigenlijk...

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 16:35

Charaz schreef:

Hoezo ? Er hoeft niets geregeld te worden, ik wilde alleen even mopperen, omdat ik er hetzelfde gevoel bij kreeg als vorig jaar. Ondanks dat heb ik heel erg mijn best gedaan om leuke dingen te vinden en die heb ik ook gevonden, want hoe dan ook vind ik het leuk om iemand blij te maken. En als mijn lootje het niet leuk zou vinden dat ik vind dat ik niet genoeg over haar kan vinden, dan weet ze wat haar volgend jaar te doen staat. Maar goed, ik weet nu ook, niet mopperen maar dat soort dingen voor jezelf houden.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 16:38

Ach ja, de ene bokker is wat meer een uitdaging als lootje dan de ander zullen we maar zeggen _O-