Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
roosjenat schreef:Budget ben ik stiekem ook al overheen.
Maar vind het wel begrijpelijk dat niet elke Santa daar over heen gaat. Alles wordt ook steeds duurder natuurlijk.. Alleen het idee al dat iemand probeert een leuk pakket voor je samen te stellen vind ik al super tof
Marjo schreef:hahahatsjoe schreef:Dat geeft toch niet ? En trouwens, ik denk dat dat wel meevalt, er is vast niet maar eentje van de 80 die van knutselen en chocola houdt. SSS moeten toch geraden worden... En vorig jaar was ik ook zo geraden en had ik niet zoiets gepost.
Het is natuurlijk voor je lootje ook niet zo leuk om zoiets te lezen![]()
Wie weet is er een gegronde reden dat ze minder actief is toch?
pimaude schreef:Vervelend hahahatsjoe ! Geef dit aan bij mdh, of een aantal vragen erbij. Dit is helemaal niet erg, misschien kan het beheer zo even nagaan hoe en wat en jou gerust stellen. Snap dat je dit een 2e keer niet leuk vind !
pimaude schreef:Jodym schreef:Oh heb iets gevonden voor m’n lootje wat ik zelf ook wel zou willen hebben, herkenbaar?
Haha ik wil het laatst gekocht cadeautje ook graag houden terwijl ik het eigenlijk een vreselijk lelijk ding vind. :p
hahahatsjoe schreef:Marjo schreef:
Het is natuurlijk voor je lootje ook niet zo leuk om zoiets te lezen![]()
Wie weet is er een gegronde reden dat ze minder actief is toch?
Nee, ze is wel actief in andere topics, maar ook daar kan ik niet echt iets zinnigs uit halen. Misschien moet ik niet zeuren hoor, maar had vorig jaar hetzelfde. En toen werd er in eerste instantie niet eens een foto van het pakket geplaatst. Dus ik wilde gewoon even mopperen, dat is alles. En ik kan de post niet meer verwijderen heb ik gemerkt.
candalisa schreef:Ik zie het woord knutselen en denk oepsik hoop dat mijn ss een beetje uit de voeten kan ik heb ook voornamelijk knutsel spulletjes gevraagd maar daar kan ik alle kanten mee op van malletjes tot papier tot gekleurde knoopjes aan toe. Ik wil gewoon mezelf weer wat op het knutselen storten omdat ik niet altijd even lekker in mijn vel zit en ik me daar wel in kan storten!
Ik heb ook van die nagel poedertjes ontdekt waar je je nagel in dipt en dan lakt ook leuk! Mag gerust ook van ome Ali komen.
En ja mijn honden zijn nu eenmaal mijn kindjes dus vandaar ook alles welkom! Dus ik hoop echt niet dat mijn lootje denkt pff die geeft weinig op.
En iets van de plek van santa als aandenken vind ik ook leuk een sleutelhanger of bedeltje oid.
Dus ik ben al snel blij hoor santa!
Charaz schreef:Nou ik zou ook balen als ik las dat het over mij ging, ik hou niet van knutselen dus het zal niet over mij gaan, maar regel dit soort dingen even via het beheer.