Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 11:46

Moestuin schreef:
Mijn moeder had een kleine 3 weken terug 1 van de lievelingsknuffels van mijn dochter meegenomen. Daar kwam ze pas dit weekend achter (na erg veel zoektochten van ons thuis) Ze heeft deze opgestuurd, superlief natuurlijk. Maar het zou mijn moeder niet zijn moest ze weer dingen doen zonder denken :+ Heeft ze een joekel van een veiligheidsspeld door die knuffel gestoken met een cadeautje daar aan. Mijn dochter keek er verdrietig naar: Hij is stuk….

*zucht*

Kan me voorstellen dat je moeder niet aan zoiets denkt.

Hup met knuffel naar de poppen dokter. Dikke pleister erop en klaar.

Urbanus

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 11:52

Even met de hand naaien, zo gedaan.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 11:55

Corona op werk. Mijn lijf doet al een beetje vreemd de laatste dagen en ook aantal bewoners hadden vage klachten die niet passen bij corona maar waarschijnlijk hebben heel veel het toch onder de leden gek genoeg.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 12:09

Urbanus schreef:

Jaa dat is alleen weer zo’n klusje dat ik eeuwig uit blijf stellen. :=

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 12:11

Dat ik last-minute niet mee kan op vakantie met mijn vrienden. Ik dacht dat ik daar wel oké mee was, maar ik loop vandaag (dag van vertrek) zo chagrijnig als de pest rond. Zo een non-probleem eigenlijk en toch kan ik janken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 12:12

Captain schreef:
Sta in de slaapkamer en zie een man langs lopen met twee joekels van honden. Eentje gaat zitten kakken. Hij wacht netjes tot hij klaar is, geeft beide honden 30 snoepjes en wil dan verder lopen.

Dus ik roep uit het raam "dat ga je wel even opruimen toch?"

Hij kijkt verbaasd naar boven. "Heh?!"

"Je hond heeft zitten poepen, dat ruim je toch wel even op?!"

"Oh, nou sorry hoor."
En luid mopperend pakt hij de zakjes er bij en ruimt hij het op, af en toe nog even omhoog kijkend.

Echt, vuile smeerlap. En dan nog verbaasd reageren ook.

:')
Zou ik ook doen.
Soms zie ik honden poepen en de eigenaren om zich heen kijken of er iemand kijkt want hey dan hoef je het niet op te ruimen.
Heb mensen ook wel eens zien doen alsof. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 12:40

MarlindeRooz schreef:
Urbanus schreef:

Jaa dat is alleen weer zo’n klusje dat ik eeuwig uit blijf stellen. :=

Gho, daar niet van, het is gewoon zonde. Het is geen al te dikke stof dus je blijft of de gaten zien of waar het is genaaid. :(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 13:20

Marcella schreef:
Dat ik heel graag de whippet (hond) erbij genomen zou hebben, maar gewoon niet aandurft betreffende oudste kat. Ene moment lief kopjes geven en volgende moment bam knal voor je kop. Dit doet ze bij de sibeer als haar eigen dochter. Van de bange en onzekere kat is nog weinig over. Mevrouw weet wat ze wil en staat ook echt op haar strepen. Dus concurrentie betreffende baas delen zit er niet in.

Tel daarbij dat het onzeker is hoe het met werk gaat worden. Kans bestaat op omscholing naar de financiële administratie. Plus zit voor nu verplicht in de ziektewet met ook nog een oom die niet goed gaat. Dus zijn tuin er ook bij en dan heb ik maar een kleine tuin die van mijn oom is groot.

Heb sinds gisteren en nu dus jankbuien over mijn honden maatje die 30 jaar geleden overleden is. Sweet memories.

Sterkte met je verdriet :knuffel:

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 14:01

Aan mijn man _-:(
Hij heeft het vissen ontdekt en kan alleen nog maar over vissen praten... nu willen een vriendin en ik de carbage run gaan doen volgend jaar dus ik vertel dat.. oh ja leuk.. vanavond ga ik vissen schat _-:( _-:( _-:(

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 15:14

We moesten een eeg maken in een andere stad, zo’n 45 min rijden. Dochter moest eigenlijk ook even gaan slapen maar dat vertikte ze, dus vraag mij af of het voldoende was. Nu moeten we wachten tot we weer opgehaald worden, terug naar het andere ziekenhuis. Maar ik ben er eigenlijk wel klaar mee en wil naar huis.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 15:21

Liefdesverdriet.

Het leven kan niet altijd perfect zijn

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 15:29

Meliaforever schreef:
Dat ik een super lelijke huid heb en daardoor me ook niet comfy voel in een korte broek of jurk.

Idem hier,( littekens, brandwonden, bulten, striemen en verkleuringen)maar nu toch een jurkje aan en eigelijk kijkt niemand naar mij.
Sidenote, heb er wel 44 jaar overgedaan

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 15:32

Ja hoor hele werk in quarantaine gezet. Het lijkt op buikgriep maar waarschijnlijk is het corona. De testen reageren hier dus ook negatief op. 1 is met een snotneus wel positief getest.

Ik vond het al zo raar dat ik de hele week maagklachten heb. Al is het sinds vandaag echt een stuk erger ik heb de wc al best vaak gezien vandaag..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 16:11

Collega's die met van alles en nog wat bezig zijn, behalve met werk. De social media exec zou bijna een uur geleden "over vijf minuten" terug zijn om paarden te filmen en drie keer raden wie haar gezicht nog steeds niet heeft laten zien. :roll: Maar na afloop dan wel klagen als ik iets gemist heb, want "het is ook jouw verantwoordelijkheid om op te letten als wij er niet zijn." Ja, maar niet voor jullie privéaangelegenheden. :x

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 16:28

maralyn schreef:
Liefdesverdriet.

Het leven kan niet altijd perfect zijn

Sterkte :(:).

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 16:53

Telpeva schreef:
Sterkte met je verdriet :knuffel:

Bedankt zit gewoon weer te janken.

Denk gewoon een stukje dat ik nooit verwerkt heb, maar heb ook nooit afscheid kunnen nemen.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 17:35

Bestuurders die weigeren om op de spitsstrook te rijden. :\

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 17:52

Flying_Angel schreef:
Bestuurders die weigeren om op de spitsstrook te rijden. :

Ik vrees dat ik mij hier uit onwetendheid ook een keer schuldig aan heb gemaakt Y;( .
Als "domme noorderling" die nog niet eerder een spitsstrook van dichtbij had gezien, want die hebben we hier niet :') . Ik realiseerde me pas later dat het een spitsstrook was.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 18:24

Mensen die de verantwoordelijkheid voor hun problemen altijd buiten zichzelf zoeken.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 18:33

Boheme schreef:
Meliaforever schreef:
Dat ik een super lelijke huid heb en daardoor me ook niet comfy voel in een korte broek of jurk.

Idem hier,( littekens, brandwonden, bulten, striemen en verkleuringen)maar nu toch een jurkje aan en eigelijk kijkt niemand naar mij.
Sidenote, heb er wel 44 jaar overgedaan

Ik ben zooooooo trots op je *\o/*

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 19:02

Moestuin schreef:
Gho, daar niet van, het is gewoon zonde. Het is geen al te dikke stof dus je blijft of de gaten zien of waar het is genaaid. :(

Kan/ mag hij in de was?
Wassen wil stof nog wel eens “resetten”

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 19:35

Ik ben zooo dom. Vanmorgen wou ik een nestje van een kwartel leegruimen omdat ik dacht dat er toch niks van ging komen. Bam 3 kuikens eronder.

Helemaal niet verwacht dus vandaag om een warmtehouder en kuikenmeel gegaan en kom nu thuis na het werk. Hmm ik zie precies maar 2 kuikens. Eentje pakken en de tweede rent weg. Door het gaas hup onder de beukenhaag.

Zojuist ga ik weer even kijken, rent me toch het derde kuiken op dezelfde plek door het gaas en weg. Die zat er dus nog wel. Nu mezelf en de honden maar een uurtje of 2 binnenhouden en dan nog eens gaan kijken of ze teruglopen. Heb het ene kuiken dat ik wel had gevangen apart in een plooibox (met water en voer) zitten in de voliere. Kan er niks aan komen en mams is nu aan het roepen.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 19:38

De fysio. Brutale kerel :x

Zat in de wachtkamer met m'n telefoon. Had gezeik via app dus toen ik opstond om binnen te gaan, ontsnapte er perongeluk een diep geïrriteerde zucht.
"Oh sorry was niet naar jou hoor, maar gedoe blabla" zegt ie doodleuk: Dat snap ik niet, je hebt momenteel geen werk en toch heb je gedoe?

Wat? Alsof ik zonder werk geen leven heb? Geen gedoe kan hebben? Pardon? Ga ff een eind. Zo misselijke opmerking, viel echt verkeerd idk.

(Ook niet echt goed als je gedoe via app, direct linkt aan je werk. Zegt genoeg over zijn werkomstandigheden := )

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 20:16

Nyaleti schreef:
De fysio. Brutale kerel :x

Zat in de wachtkamer met m'n telefoon. Had gezeik via app dus toen ik opstond om binnen te gaan, ontsnapte er perongeluk een diep geïrriteerde zucht.
"Oh sorry was niet naar jou hoor, maar gedoe blabla" zegt ie doodleuk: Dat snap ik niet, je hebt momenteel geen werk en toch heb je gedoe?

Wat? Alsof ik zonder werk geen leven heb? Geen gedoe kan hebben? Pardon? Ga ff een eind. Zo misselijke opmerking, viel echt verkeerd idk.

(Ook niet echt goed als je gedoe via app, direct linkt aan je werk. Zegt genoeg over zijn werkomstandigheden := )

En toen heb je m (letterlijk of figuurlijk) gewurgd?

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 20:38

Echt mijn absolute droomhuis gezien, maar helaas te duur. ;(