Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 15:20

Wat een ontzettend lieve reactie van je vriend!
Tja, iedereen kan wel eens een ander gevoel krijgen. Alleen gaat het erom wat je ermee doet. Tof dat je zo eerlijk bent om trouw aan je vriend te blijven en het tegen hem te zeggen. Hoop dat je je een stuk beter voelt nu en dat jullie samen weer leuke dingen ondernemen!

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 15:32

Shenavallie schreef:
Wat een ontzettend lieve reactie van je vriend!
Tja, iedereen kan wel eens een ander gevoel krijgen. Alleen gaat het erom wat je ermee doet. Tof dat je zo eerlijk bent om trouw aan je vriend te blijven en het tegen hem te zeggen. Hoop dat je je een stuk beter voelt nu en dat jullie samen weer leuke dingen ondernemen!

Absoluut!!!

Wat een rot gevoel was dat. Hij is er eigenlijk best blij mee.
Hij weet nu wat hij aan me heeft als zoiets gebeurd

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 15:49

Wat een top reactie!
En precies zo is het, hij weet nu wat hij aan je heeft. Wat goed dat hij dat zo ziet.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 15:59

Hiep hiep hoera voor communicatie en eerlijkheid! *\%/*
Wat fijn dat je vriend zo begripvol was en petje af voor jou dat je het durfde te vertellen, zelfs na een slechte ervaring! *\%/*

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 16:04

Dát dus! Super goed van jullie beiden Maralyn <3 Dit maakt jullie dus ook echt sterker :j

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 16:55

Super fijne reactie van je vriend, Maralyn! Fijn dat je zo open kan zijn zonder veroordeelt te worden.

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 19:52

Wat een keeper Maralyn!

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 20:02

Absoluut.

Over de opmerking van trouw zijn.

Ik ben nog nooit vreemd gegaan, weet dat het niet in het topic thuis hoort. Want het is geen biecht. :') Hahaha

Maar dat ik mij hier over al zo kttt voel, zegt genoeg... Vreemdgaan zal ik dus echt niet kunnen.
Maakt mij stiekem wel een beetje trots.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 20:06

Naar mijn idee mag je daar ook best trots op zijn.
Ik zou me ook direct verraden trouwens, maar wil het ook echt niet.
Ik ben ook zo'n braaf saai huisvrouwtje zeg maar :P :+
En ja daar ben ik ontzettend trost op. Wat andere doen moeten ze uiteraard zelf weten, maar als ik sommige biechten zie wil ik niet eens ruilen, zo me daar heel naar bij voelen.
Mijn biecht, ik ben een preutse huisvrouw en zou zo in 1960 passen en daar nog gelukkig in zijn ook...
behalve dan dat toen kinderen krijgen zo ongeveer verplicht was :P

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 20:09

DuoPenotti schreef:
En ja daar ben ik ontzettend trost op. Wat andere doen moeten ze uiteraard zelf weten, maar als ik sommige biechten zie wil ik niet eens ruilen, zo me daar heel naar bij voelen.
Mijn biecht, ik ben een preutse huisvrouw en zou zo in 1960 passen en daar nog gelukkig in zijn ook...

O
..mijn...
Zijn we familie... _/-\o_

Mijn biecht.
Ik ook!
Mijn hoeveelheid bedpartners zijn op één hand te tellen! (Ja echt waar en ben er trots op ook)
Zoenen daar in tegen. :') ben ik minder preuts in geweest.

En wat een ander doet maakt mij ook niet uit. Al hebben ze een heel voetbal wedstrijd bij elkaar gehad, inclusief reserve spelers. Niet mijn... Poes... Niet mijn probleem.

Ofniedan?

Texnex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 20:25

Dioxide schreef:
Suzanne F. schreef:
Ging jijzelf ineens hard schuivend naar beneden? Dat is schrikken.
Wie stuurt de grondcrew aan?

Nee ik zat boven de outbound load te plannen en voelde het toestel abnormaal bewegen. Binnen een halve seconden gingen alle toeters en bellen beneden af (alarmsysteem) en was ik ook in een split second beneden :+

Ik stuur alle mensen op mijn kist aan als het op lossen en laden aan komt. De lokale teamleider had van mij de instructie gekregen niet te laten lossen tot ik weer beneden was, hij heeft dit aan zijn team doorgeven waar ik naast stond. Dusja… uiteindelijk heeft iemand beneden besloten: “Lets go”. Met bijna desastreuze gevolgen van dien.

Gelukkig gisteren nog even fijn met mijn baas over kunnen spreken en die bevestigde dat ik het niet anders had kunnen doen dan wat ik gedaan had (proberen verdere vertraging te minimaliseren door even snel tussendoor te plannen) en dat het iedereen wel eens overkomen is terwijl het de grootste nachtmerrie van elke loadmaster is.

Maar dedju, ik heb strak van de adrenaline gestaan :’) Na de-escalatie ook een lesje “basic physics” aan die jongens van de grond gegeven plus een stevig gesprek met teamleider en managers gehad.

Jeetje, ik schrik er eigenlijk van dat je baas zegt dat het "iedereen wel eens overkomen is" := Mijn man is jaren loadmaster geweest voor de C5 en C17, ik kan me deze situatie echt niet voorstellen :=

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 20:30

maralyn schreef:
DuoPenotti schreef:

O
..mijn...
Zijn we familie... _/-\o_

Mijn biecht.
Ik ook!
Mijn hoeveelheid bedpartners zijn op één hand te tellen! (Ja echt waar en ben er trots op ook)
Zoenen daar in tegen. :') ben ik minder preuts in geweest.

En wat een ander doet maakt mij ook niet uit. Al hebben ze een heel voetbal wedstrijd bij elkaar gehad, inclusief reserve spelers. Niet mijn... Poes... Niet mijn probleem.

Ofniedan?
Biecht: Ik ben inmiddels de tel kwijt, en er nog trots op ook :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 20:38

Ik houd van dit soort risico's ~~}>

De boer wil eigenlijk niet dat we voorbij de stenen rijden

Afbeelding

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 20:43

maralyn schreef:
Absoluut.

Over de opmerking van trouw zijn.

Ik ben nog nooit vreemd gegaan, weet dat het niet in het topic thuis hoort. Want het is geen biecht. :') Hahaha

Maar dat ik mij hier over al zo kttt voel, zegt genoeg... Vreemdgaan zal ik dus echt niet kunnen.
Maakt mij stiekem wel een beetje trots.

Ik kan ook niet vreemdgaan. Het idee alleen al... := :n

Mijn ex was altijd bang dat ik vreemd zou gaan. Toen ik zei dat ik dat niet deed, kwam hij met: "dat kun je niet weten, dat heb je zelf niet in de hand"
Mijn antwoord: "dat zegt meer over jou dan over mij"

Driemaal raden waarom die relatie uit ging.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 20:48

BaileyMix schreef:
Ik ken ook niemand die een beeld van 'keurige Britten' heeft := Ik ken ze niet anders dan bezopen en ja, sorry, tokkie.

Ooit in Spanje gewerkt met veel Engelse, Schotse en Ierse collega's. Die zopen zo verschrikkelijk veel. Zelfs gewoon naar een restaurant ging er een klein flesje vodka mee :? En de Engelsen voldeden wel aan mijn beeld van tokkie qua praten, kleding, make-up en eten :+ Overigens wel prima lieve mensen hoor!

Ik ken ze ook als ontzettend lieve bezopen tokkies.

Ik ben ooit op vakantie geweest met mijn ex op Cuba. Daar maakte hij het op dag 2 uit.

Ik was natuurlijk heel verdrietig. Jong, weinig van de wereld gezien. Ver van huis met een ex vriendje.

We gingen gewoon ff weekje luxe op ultra inclusive (normaal niet mijn vakantie type)
Maar daar was dus een half Brits dorp die daar een huwelijk vierden.
Echt die typische ordinaire Britse dames.
Ze hoorden mijn verhaal en namen mij onder hun hoede.
Mijn ex moesten ze niks van weten, hij wilde ook wel feest vieren met hun.

Maar nee, ze maakten hem duidelijk dat hij niet welkom was. En ik heb de tijd van mijn leven gehad.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 20:57

Ahh dat is zo lief van ze! *\o/*

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 21:56

Dat is inderdaad heel lief :-) Maar ik ben toch blij dat ik niet dagelijks tussen de Engelse damesclubjes hoeft te zitten. Totaal andere cultuur.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 22:32

Als ik naar de weersvoorspelling van volgende week kijk, zakt de moed me echt in de schoenen :+

Had zo gehoopt dat augustus zo’n lekkere regenachtige 19 graden maand zou worden. Ik vind dat zomer thuishoort aan het strand in Spanje op een lig bedje, niet hier waar gewoon gewerkt moet worden.

Nu al zin in kerst.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 22:41

Juist heerlijk weer, maar hier ook vanaf vandaag 4 weken vrij :D

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 22:50

Mijn vader heeft een hele leuke huisarts,van mijn leeftijd en ziet er goed uit.Ga met plezier met mijn vader mee.Voor kleine dingen hoor.Mijn zus had hetzelfde.De fisio van mijn vader ook een hele leuke vent.Maar ik mag daar niet naar kijken ,ben gelukkig getrouwd.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 22:57

daantjuhhh schreef:
BaileyMix schreef:
Ik ken ook niemand die een beeld van 'keurige Britten' heeft := Ik ken ze niet anders dan bezopen en ja, sorry, tokkie.

Ooit in Spanje gewerkt met veel Engelse, Schotse en Ierse collega's. Die zopen zo verschrikkelijk veel. Zelfs gewoon naar een restaurant ging er een klein flesje vodka mee :? En de Engelsen voldeden wel aan mijn beeld van tokkie qua praten, kleding, make-up en eten :+ Overigens wel prima lieve mensen hoor!

Ik ken ze ook als ontzettend lieve bezopen tokkies.

Ik ben ooit op vakantie geweest met mijn ex op Cuba. Daar maakte hij het op dag 2 uit.

Ik was natuurlijk heel verdrietig. Jong, weinig van de wereld gezien. Ver van huis met een ex vriendje.

We gingen gewoon ff weekje luxe op ultra inclusive (normaal niet mijn vakantie type)
Maar daar was dus een half Brits dorp die daar een huwelijk vierden.
Echt die typische ordinaire Britse dames.
Ze hoorden mijn verhaal en namen mij onder hun hoede.
Mijn ex moesten ze niks van weten, hij wilde ook wel feest vieren met hun.

Maar nee, ze maakten hem duidelijk dat hij niet welkom was. En ik heb de tijd van mijn leven gehad.

Had jij hier destijds niet toevallig een topic over lopen op bokt? Dit verhaal komt me zo bekend voor en ik meen het te kennen van hier :+

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 23:31

Dat zou heel goed kunnen hoor. Is alweer 8 jaar geleden ofzo denk ik.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 23:33

Ailill schreef:
Juist heerlijk weer, maar hier ook vanaf vandaag 4 weken vrij :D

Nou kan mij ook niet snel te warm zijn hoor.
Ik moet nog anderhalve week werken en dan heb ik vakantie.
Ik hoop niet dat dan het weer minder is.

Fijne vakantie gewenst!

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 23:39

Ik heb maar op één oksel haargroei, is dat een biecht?

Zelfs al zou ik mee willen doen met de beweging dat vrouwen prima in het openbaar lichaamsbeharing kunnen hebben, zal men alsnog denken dat ik gewoon één oksel ben vergeten te scheren -O-

Dus ik scheer braaf beide oksels om de paar dagen (beide, toch ergens uit de hoop dat het ooit normaal bij trekt _O- maar meer dan 5 verlepte haartjes is het nooit geworden). Heb sowieso zeer bescheiden lichaamsbeharing (op mijn hoofd en doos na := ) heb nooit mijn benen hoeven scheren, pas met een vergrootglas zie je dat er wel wat zit.

Soepblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 00:39

Suliko schreef:
Ik heb maar op één oksel haargroei, is dat een biecht?

Zelfs al zou ik mee willen doen met de beweging dat vrouwen prima in het openbaar lichaamsbeharing kunnen hebben, zal men alsnog denken dat ik gewoon één oksel ben vergeten te scheren -O-

Dus ik scheer braaf beide oksels om de paar dagen (beide, toch ergens uit de hoop dat het ooit normaal bij trekt _O- maar meer dan 5 verlepte haartjes is het nooit geworden). Heb sowieso zeer bescheiden lichaamsbeharing (op mijn hoofd en doos na := ) heb nooit mijn benen hoeven scheren, pas met een vergrootglas zie je dat er wel wat zit.

Lijkt me echt ideaal. Ik val zelf meer onder het kopje "gorilla" op dat gebied.