Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shenavallie schreef:Wat een ontzettend lieve reactie van je vriend!
Tja, iedereen kan wel eens een ander gevoel krijgen. Alleen gaat het erom wat je ermee doet. Tof dat je zo eerlijk bent om trouw aan je vriend te blijven en het tegen hem te zeggen. Hoop dat je je een stuk beter voelt nu en dat jullie samen weer leuke dingen ondernemen!
DuoPenotti schreef:Naar mijn idee mag je daar ook best trots op zijn.
Ik zou me ook direct verraden trouwens, maar wil het ook echt niet.
Ik ben ook zo'n braaf saai huisvrouwtje zeg maar![]()
En ja daar ben ik ontzettend trost op. Wat andere doen moeten ze uiteraard zelf weten, maar als ik sommige biechten zie wil ik niet eens ruilen, zo me daar heel naar bij voelen.
Mijn biecht, ik ben een preutse huisvrouw en zou zo in 1960 passen en daar nog gelukkig in zijn ook...
behalve dan dat toen kinderen krijgen zo ongeveer verplicht was
Dioxide schreef:Suzanne F. schreef:Ging jijzelf ineens hard schuivend naar beneden? Dat is schrikken.
Wie stuurt de grondcrew aan?
Nee ik zat boven de outbound load te plannen en voelde het toestel abnormaal bewegen. Binnen een halve seconden gingen alle toeters en bellen beneden af (alarmsysteem) en was ik ook in een split second beneden
Ik stuur alle mensen op mijn kist aan als het op lossen en laden aan komt. De lokale teamleider had van mij de instructie gekregen niet te laten lossen tot ik weer beneden was, hij heeft dit aan zijn team doorgeven waar ik naast stond. Dusja… uiteindelijk heeft iemand beneden besloten: “Lets go”. Met bijna desastreuze gevolgen van dien.
Gelukkig gisteren nog even fijn met mijn baas over kunnen spreken en die bevestigde dat ik het niet anders had kunnen doen dan wat ik gedaan had (proberen verdere vertraging te minimaliseren door even snel tussendoor te plannen) en dat het iedereen wel eens overkomen is terwijl het de grootste nachtmerrie van elke loadmaster is.
Maar dedju, ik heb strak van de adrenaline gestaan :’) Na de-escalatie ook een lesje “basic physics” aan die jongens van de grond gegeven plus een stevig gesprek met teamleider en managers gehad.
maralyn schreef:Biecht: Ik ben inmiddels de tel kwijt, en er nog trots op ookDuoPenotti schreef:Naar mijn idee mag je daar ook best trots op zijn.
Ik zou me ook direct verraden trouwens, maar wil het ook echt niet.
Ik ben ook zo'n braaf saai huisvrouwtje zeg maar![]()
En ja daar ben ik ontzettend trost op. Wat andere doen moeten ze uiteraard zelf weten, maar als ik sommige biechten zie wil ik niet eens ruilen, zo me daar heel naar bij voelen.
Mijn biecht, ik ben een preutse huisvrouw en zou zo in 1960 passen en daar nog gelukkig in zijn ook...
behalve dan dat toen kinderen krijgen zo ongeveer verplicht was
O
..mijn...
Zijn we familie...![]()
Mijn biecht.
Ik ook!
Mijn hoeveelheid bedpartners zijn op één hand te tellen! (Ja echt waar en ben er trots op ook)
Zoenen daar in tegen.ben ik minder preuts in geweest.
En wat een ander doet maakt mij ook niet uit. Al hebben ze een heel voetbal wedstrijd bij elkaar gehad, inclusief reserve spelers. Niet mijn... Poes... Niet mijn probleem.
Ofniedan?
maralyn schreef:Absoluut.
Over de opmerking van trouw zijn.
Ik ben nog nooit vreemd gegaan, weet dat het niet in het topic thuis hoort. Want het is geen biecht.Hahaha
Maar dat ik mij hier over al zo kttt voel, zegt genoeg... Vreemdgaan zal ik dus echt niet kunnen.
Maakt mij stiekem wel een beetje trots.
BaileyMix schreef:Ik ken ook niemand die een beeld van 'keurige Britten' heeftIk ken ze niet anders dan bezopen en ja, sorry, tokkie.
Ooit in Spanje gewerkt met veel Engelse, Schotse en Ierse collega's. Die zopen zo verschrikkelijk veel. Zelfs gewoon naar een restaurant ging er een klein flesje vodka meeEn de Engelsen voldeden wel aan mijn beeld van tokkie qua praten, kleding, make-up en eten
Overigens wel prima lieve mensen hoor!
daantjuhhh schreef:BaileyMix schreef:Ik ken ook niemand die een beeld van 'keurige Britten' heeftIk ken ze niet anders dan bezopen en ja, sorry, tokkie.
Ooit in Spanje gewerkt met veel Engelse, Schotse en Ierse collega's. Die zopen zo verschrikkelijk veel. Zelfs gewoon naar een restaurant ging er een klein flesje vodka meeEn de Engelsen voldeden wel aan mijn beeld van tokkie qua praten, kleding, make-up en eten
Overigens wel prima lieve mensen hoor!
Ik ken ze ook als ontzettend lieve bezopen tokkies.
Ik ben ooit op vakantie geweest met mijn ex op Cuba. Daar maakte hij het op dag 2 uit.
Ik was natuurlijk heel verdrietig. Jong, weinig van de wereld gezien. Ver van huis met een ex vriendje.
We gingen gewoon ff weekje luxe op ultra inclusive (normaal niet mijn vakantie type)
Maar daar was dus een half Brits dorp die daar een huwelijk vierden.
Echt die typische ordinaire Britse dames.
Ze hoorden mijn verhaal en namen mij onder hun hoede.
Mijn ex moesten ze niks van weten, hij wilde ook wel feest vieren met hun.
Maar nee, ze maakten hem duidelijk dat hij niet welkom was. En ik heb de tijd van mijn leven gehad.
Suliko schreef:Ik heb maar op één oksel haargroei, is dat een biecht?
Zelfs al zou ik mee willen doen met de beweging dat vrouwen prima in het openbaar lichaamsbeharing kunnen hebben, zal men alsnog denken dat ik gewoon één oksel ben vergeten te scheren![]()
Dus ik scheer braaf beide oksels om de paar dagen (beide, toch ergens uit de hoop dat het ooit normaal bij trektmaar meer dan 5 verlepte haartjes is het nooit geworden). Heb sowieso zeer bescheiden lichaamsbeharing (op mijn hoofd en doos na
) heb nooit mijn benen hoeven scheren, pas met een vergrootglas zie je dat er wel wat zit.