Hier een ziek kind Koorts, verkouden, hoesten. Zo sneu
Ami
Geplaatst: 21-11-21 18:46
-
Laatst bijgewerkt door Ami op 21-01-23 00:22, in het totaal 1 keer bewerkt
marleen_88
Geplaatst: 21-11-21 19:33
Mijn eerste rol inpakpapier is op, ik had net de inpakkriebels.
Jodym
Geplaatst: 21-11-21 19:54
Zit nog te bedenken welke spellen leuk zijn voor 2 personen. We hebben: Ticket to ride Paardopoly Betoverende doolhof 200 spellendoos Ganzenbord Unstable unicorns Regenwormen Yathzee Toren van Pisa Rummicub Triominos Keer op keer Halli galli Uno Skipbo Jenga
Roosch
Geplaatst: 21-11-21 19:55
Monopoly deal is ook heel leuk. En regenwormen en skipbo zijn hier ook favoriet.
Ik zit net even de berichten van m’n lootje allemaal door te lezen. Zoveel leuke ideeën al, helemaal in m’n straatje ook!
LWDaisy
Geplaatst: 22-11-21 00:26
Ik moet echt mijn humeur oppeppen en gaan inpakken!
Allemaal drama's hier. Kregen we gisteren een nieuwe badkraan - krak, leiding breekt af in de muur. Hoop breekwerk, loodgieter gebeld, voorlopig de boel afgeplakt. Tot dan (tot de nieuwe badkamer geïnstalleerd wordt) redden we het wel, dachten we. Niet dus - geen warm water meer uit de badkraan. Ik heb lang haar, duurde een eeuwigheid om het te wassen met emmers water. Achja, ik werk als HHH, ik heb vast wel klanten waar ik mijn kop even over het bad mag hangen haha, en het zwembad zit hier achter de hoek dus worst case moet ik daar maar gaan douchen
Dan de schouw - die mogen we witten van de huisbaas. Fijn! Tot mijn vriend dacht - oh leuk, ik gooi er een primer overheen - goed denkwerk, ware het niet dat hij f*cking donkergrijs als primer gebruikte. En daarmee de (lichtere) muren links en rechts ook raakte. Dus nu moet ik laag na laag witte verf over de schouw (en beide uitlopers) smeren om over dat donkergrijs heen te raken, én daarna de muren links en rechts ook nog eens schilderen. Die zijn nog geen jaar geleden geschilderd En oh ja, mijn vriend vind afplakken/bedekken onzin, dus de eiken balken op de schouw zitten onder de donkergrijze verf, die al is ingevreten, dus die kunnen we na al het schilderwerk ook nog gaan opschuren ed.
Drama 3: de knappe kater die hier al een tijdje de deur plat loopt, en waarvan ik de eigenaar maar niet vind. Het mannetje zit hier maar aan de raam te krabben, te miauwen, knuffelt ons dood. Breekt mijn hart, echt waar. Ik hoop zo dat ie een huisje heeft, plaats de ene oproep na de andere, maar vind de eigenaar maar niet.
Tegen dat ik dit allemaal heb opgelost, kan ik mijn kerstboom zetten. Ergens rond Pasen dus Normaal had die al lang gestaan hier, maar ik vind er de fut niet voor.
Ik bedenk me net dat ik een van deel van de hints die ik ontvangen heb nog niet hier gepost had...
eerste hint:
Iedereen is een keer kind geweest maar sommigen blijven klein van geest. Anderen voelen zich als herboren, wanneer ze tot een nieuwe groep behoren.
Met deze afbeelding:
en de tweede die ik nog niet gepost heb is die van afgelopen weekend. Daarin verteld mijn santa dat ze in het oosten van het land woont maar in het midden werkt
Ik begin een vermoeden te krijgen al kan ik daar de santa van de vorige hint nog niet geheel in plaatsen
Alja
Geplaatst: 22-11-21 09:46
Charaz schreef:
Ik zit net even de berichten van m’n lootje allemaal door te lezen. Zoveel leuke ideeën al, helemaal in m’n straatje ook!
Haha zo heb ik m’n avond gisteravond ook besteedt en heb leuke ideeën
Ami
Geplaatst: 22-11-21 10:38
-
Laatst bijgewerkt door Ami op 21-01-23 00:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Oh pittig ynske! Wel leuk wat een werk is er al ingestoken
miccamaaike
Geplaatst: 22-11-21 10:59
Wat een leuke konijnen Banjer, veel plezier met ze!
Rustig aan Jolien
Saul, beterschap! Ben je inmiddels wat opgeknapt?
Ashley, goed verhaal op je kaartje en al een mooie hint. Die kalender is wel heel heftig
Banyu wat balen van je vertraagde pakketje, zonde als dingen ineens zo'n levertijd hebben.
Pfff Daisy wat een ellende met dat verven ook... ik zou je vriend dan ook maar even hard aan t werk zetten om het op te lossen en uiteraard MET afplakken. Veel werk maar zo belangrijk!
Mooie foto's Rink en wat een leuk paard ook!
Lekker cryptisch Ynskek, ik ben benieuwd!
Hier is t weekend weer voorbij gevlogen. Nu aan t werk maar wat is t mooi buiten, zou t liefste t bos in gaan nu.
Net via Vinted een paardrijjas gescoord die normaal 200 euro kost en nu 70 (nieuw), nu maar hopen dat t allemaal goed gaat met verzenden.
ynskek
Moderator Algemeen
Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-21 11:00
Ik denk uit de limerick te halen dat mijn santa in het onderwijs werkt ( de combinatie van de laatste zin en de afbeelding) Daarnaast gok ik dat ook het gehaakte pakje op de afbeelding een hint is dat mijn santa wel iets met haken heeft...
En met de hint dat ze in het oosten woont kom ik in combinatie met het bovenstaande uit bij een vermoeden maar ik heb nog twee hints die ik pas op een latere datum mag openen dus die wacht ik ook nog even af.
ik weet nog een leuke hint! ik zoek nog oornetjes cob of full in deze kleuren hoeft niet van hetzelfde merk. mag oud zijn. Als je toevallig wat heb liggen wat er op lijkt haha
navy, blauw, en hunter green. oja en donker bruin mag ook.
maar echt als je toevallig heb liggen en niks mee doet, of heel goed koop kan krijgen haha het zijn maar hints en niet verplicht
ik ga van de week alvast wat spullen inpakken en in een doos doen, zodat ik al beetje overzicht heb van wat ik heb haha.
justdiesel
Geplaatst: 22-11-21 16:24
Sorry Santa mijn puzzel skills zijn niet zo goed.... Ik kom niet verder als dit
Al is al wel goed te zien dat het een paard moet zijn, nu nog bedenken of het een profielfoto is of iets anders.