Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 06:35

Tallie1979 schreef:
Ik krijg zowel als koper en verkoper de feedback.

Vorige week iets binnen gekregen wat volledig kapot bleek, veel slechter dan op de foto’s te zien. Ik wilde het retourneren, maar dat was duurder dan het product houden.

Ik heb mijn verlies maar genomen, maar wel een review gegeven dat verkoper duidelijker moet zijn in de beschrijving.

Uiteraard een 1 ster review terug. De enige tussen alleen maar 5 sterren reviews. Jammer hoor.

Je kunt het opnieuw aanbieden voor 1€ vaak koop de tegen partij terug en betaald de verzendkosten

Etalage doe ik vaak als ik nieuwe kleding erop gooi of maand niks verkocht heb
Ik heb zoveel dure kinderkleding maar kan nergens afstand van doen

Kinderen hebben samen 70 truien lijkt me beetje veel :=

caro29

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 06:45

Ik boost wel eens. Merk dat het wel helpt qua verkoop

harriehoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 09:47

Adamootje schreef:
Wat balen van die beschadigingen. Jammer dat de koper dan moet opdraaien voor de retourkosten.

Ik heb ook weer wat. Ik kocht een Levi's broek van een Franse verkoper, maar deze blijkt in te zijn gekort (in de advertentie stond: let op voor snelkoppeling. Dacht dat ze de 'kopen' knop bedoelde. Het bleek dus slecht te zijn vertaald door Google). Nu wil ik de bestelling annuleren, maar de verkoopster wil de annulering niet bevestigen. Hoop niet dat ze het alsnog verstuurt, want ik heb niets aan een te korte broek.

Ook een vervelend probleem. Zegt ze ook waarom ze het niet wil accepteren die annulering?

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 12:21

tita schreef:
Tallie1979 schreef:
Ik krijg zowel als koper en verkoper de feedback.

Vorige week iets binnen gekregen wat volledig kapot bleek, veel slechter dan op de foto’s te zien. Ik wilde het retourneren, maar dat was duurder dan het product houden.

Ik heb mijn verlies maar genomen, maar wel een review gegeven dat verkoper duidelijker moet zijn in de beschrijving.

Uiteraard een 1 ster review terug. De enige tussen alleen maar 5 sterren reviews. Jammer hoor.

Je kunt het opnieuw aanbieden voor 1€ vaak koop de tegen partij terug en betaald de verzendkosten

Etalage doe ik vaak als ik nieuwe kleding erop gooi of maand niks verkocht heb
Ik heb zoveel dure kinderkleding maar kan nergens afstand van doen

Kinderen hebben samen 70 truien lijkt me beetje veel :=

Nee, tegenpartij gaf aan dat ik het zelf maar moest terugsturen op mijn kosten. Wat €9,50 ging kosten, terwijl ik het item had gekocht voor €7,50.

Denk dat we allemaal wel eens een miskleun hebben. :')

Ik heb vandaag dat ik alleen maar foutmeldingen krijg bij het aanmaken van labels. Meer mensen last van?

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 21:01

verootjoo schreef:
Oh zo irritant.

Hier weer iets tofs gevonden :')
Een poezentheemuts. M’n man vind het een raar ding maar ik vind m fantastisch en heb de hele avond warme thee zonder naar de keuken te lopen :=

[ [url=m/bWZQxo.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ooh echt wel een leuke theemuts!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 21:06

Hier onlangs de 1e ervaring met Vinted gehad. Mij bevalt t wel! Fijn duidelijk en minder gedoe dan MP en FB. Voor mezelf staat er tot nu toe niet heel veel op, voor mijn zoontje echter wel! Al heel fijn zaken gedaan zo. Nu alleen al 3 dagen aan t wachten tot een verkoper verstuurd terwijl de rest allemaal heel snel verstuurd heeft tot nu toe.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 21:09

Ik heb ook voor het eerst wat gekocht via Vinted, verwacht het morgen binnen.
Een schoudertasje van Cowboysbag.

Vind het wel heel erg zoeken, je moet heel gericht weten wat je wilt, anders zie je door de bomen het bos niet naar mijn mening.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 21:32

Maar zo kom je ook onverwachts pareltjes tegen.

Ik ben volop bezig kledingkast van zoonlief erop te zetten. Pfoe wat een werk!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 21:38

foxy80 schreef:
Maar zo kom je ook onverwachts pareltjes tegen.

Ik ben volop bezig kledingkast van zoonlief erop te zetten. Pfoe wat een werk!

Mocht je wat in 86/92 hebben, stuur maar een linkje. Dat zijn de maten waar ik nu naar kijk (hij zit net in 80).

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 22:04

Moet ik in de advertentie zelf zetten als ik niet naar Frankrijk wil verzenden? Of kan je dat ergens instellen?

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 22:12

harriehoef schreef:
Adamootje schreef:
Wat balen van die beschadigingen. Jammer dat de koper dan moet opdraaien voor de retourkosten.

Ik heb ook weer wat. Ik kocht een Levi's broek van een Franse verkoper, maar deze blijkt in te zijn gekort (in de advertentie stond: let op voor snelkoppeling. Dacht dat ze de 'kopen' knop bedoelde. Het bleek dus slecht te zijn vertaald door Google). Nu wil ik de bestelling annuleren, maar de verkoopster wil de annulering niet bevestigen. Hoop niet dat ze het alsnog verstuurt, want ik heb niets aan een te korte broek.

Ook een vervelend probleem. Zegt ze ook waarom ze het niet wil accepteren die annulering?

Ze heeft nu de annulering bevestigd, gelukkig. De broek staat weer op Vinted en de verkoper heeft de omschrijving aangepast.

Ik ben voor mezelf laatst weer goed geslaagd op Vinted: 3 jeans (waarvan 2 Levi's in mijn favoriete model en 1 Esprit). Ik verkoop momenteel erg weinig, maar volgende week heb ik vakantie en dan zal ik weer nieuwe items op Vinted plaatsen.

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 22:28

Ik heb 2,5 geleden iets uit Frankrijk gekocht. Ligt al 2 weken stil ergens in een depot.........

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 22:39

Suzanne F. schreef:
Moet ik in de advertentie zelf zetten als ik niet naar Frankrijk wil verzenden? Of kan je dat ergens instellen?

Nee kun je niet instellen.
Je kunt het waarschijnlijk wel inde advertentie zetten maar als een Fransoos het toch koopt moet je de koop annuleren en dat zorgt voor negatieve revieuws.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 22:43

Is mp dan niet een betere optie?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 22:45

Suzanne F. schreef:

Ik denk als je mondial en homer uitzet dat ze het dan niet kopen maar je kan de Fransen niet boycotten.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 08:27

Waarom zou je t ook uit willen zetten, maakt voor t verzenden ed verder niks uit. Als t om de verzendmethode gaat dan kun je die beter gewoon uitzetten :j

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 08:36

Ik ben ook wel benieuwd waarom je niet naar Frankrijk wil verzenden?
Nou zijn die lui ook wel vervelend en lastig natuurlijk maar dat lijkt me niet de reden?

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 08:40

Ik heb nog geen probleem gehad met Fransen en heb veel naar Frankrijk verkocht.
Ben wat flauw van homerr want dat duurt lang. Mondial waar ik mee heb gekocht duurt ook eeuwig en dan zijn er nog niet eens feestdagen

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 08:47

Zonder Mondial Relay, Homerr en DPD krijg je volgens mij niet of nauwelijks Fransen. Maar dan mis je ook andere kopers.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 08:48

maessie schreef:
Waarom zou je t ook uit willen zetten, maakt voor t verzenden ed verder niks uit. Als t om de verzendmethode gaat dan kun je die beter gewoon uitzetten :j

Ik heb nu inderdaad de verzendmethodes uitgezet. Hopelijk scheelt dat al. Ik wil best verzenden naar Frankrijk maar niet via Mondial en Homer. Maar de andere zijn duurder volgens mij.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 09:24

Ik heb, tot nu toe, prima ervaringen met Mondial. (Even afkloppen uiteraard :') )

Homerrr heb ik wel uit staan omdat ze er zo ongelooflijk lang over doen. Ik kies zelf ook nooit voor Homerrr.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 09:41

Ik heb wat problemen met Vinted soort storing
Meer mensen last van?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 09:42

Ja al een dik uur. Net deed hij het even en toen weer prut.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 09:43

tita schreef:
Ik heb wat problemen met Vinted soort storing
Meer mensen last van?

Ja, al 2 dagen. Gisterenmorgen en vanmorgen weer.

Edit: ik ben nu zelfs uitgelogd en kan er niet meer in. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 10:03

Ik heb amper problemen maar ik heb dan ook bodemprijzen :P