Echwel schreef:
Voor de brildragers
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ineke2 schreef:Dat van mij is geen smoes hoor helaas...
Moet hem volgende week op in de trein, maar dan hoef ik niet rond te lopen ( behalve naar mijn stoel) en is het minder erg als mijn bril beslaat. Dan kan hij dus losser en is het benauwde gevoel wat minder aanwezig.
In een winkel moet ik wel kunnen zien dus is een beslagen bril niet zo handig.
Ooo de handzeep tip ga ik proberen
MyWishMax schreef:Ineke2 schreef:Dat van mij is geen smoes hoor helaas...
Moet hem volgende week op in de trein, maar dan hoef ik niet rond te lopen ( behalve naar mijn stoel) en is het minder erg als mijn bril beslaat. Dan kan hij dus losser en is het benauwde gevoel wat minder aanwezig.
In een winkel moet ik wel kunnen zien dus is een beslagen bril niet zo handig.
Ooo de handzeep tip ga ik proberen
Wat voor 1 heb je er? Het wisselt nog wel per mondkapje. En bril iets lager misschien?
Relaxed schreef:Nederland is gewoon een slap land wat dat betreft. In Duitsland wordt er bij de winkels gewoon gehandhaafd door de winkel zelf, geen mondkapje is niet de winkel in. Hier in Nederland roepen ze nu al dat we van winkeliers niet kunnen verwachten dat ze handhaven. Bijzonder, want een karretje verplicht wordt wel gewoon gehandhaafd.
Zet gewoon dat ding op je muil, zoals hierboven al wordt gezegd, het is geen boa constrictor.. Aanstellerij
Ineke2 schreef:Echwel schreef:Voor de brildragers
Dat ziet er goed uit, heb het besteld, dankjewel
mvdende schreef:Echwel schreef:Zie ook hier smoesjes waarom niet voorbijkomen
Doe het gewoon voor een ander hoe moeilijk is dat nou.
En anders blijf lekker thuis
Het is niet verplicht.....
Het is en blijft dus eigen keuze.
Iedereen is vrij om die keuze te maken om wél of niet te dragen.
Vind het dan ook jammer dat als een paar andere bokkers hierboven aangegeven dat hun keuze is om niet te dragen, dat die keuze niet gerespecteerd wordt.
SinneJ schreef:
MoniqueT schreef:Brildragers: wat scheerschuim of handzeep op je brillenglazen doen zonder water en goed uitwrijven tot je glazen helder zijn. Weg damp, ik doe het al maanden zo.
En MvdeEnde, ik ben stomverbaasd dat jij het woord respect voor anderen durft te gebruiken.
Dat dus, als mensen geen respect hebben voor de gezondheid van anderen, moeten ze echt niet gaan piepen als ze weerwoord krijgen.
besita schreef:oh en voor degene die de besmettingen steeds op de vakantiegangers /buitenlandse tripjes stekendie de horeca en de scholen de schuld geven
70 % blijkt gewoon uit je nauwe contacten te bestaan ( zoals steeds door de virologen beweerd trouwens )
gezin , familie , kennissen en vrienden
[ [url=m/BMIY28.png]Afbeelding[/url] ]
nynke55 schreef:Eerlijk gezegd zou ik blij zijn als het verplicht werd, dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Hier zijn weinig besmettingen en zie je ze ook nauwelijks. Het voelt dan ook aanstellerig om er 1 te dragen.
wemkelover schreef:SinneJ schreef:
Dat dus, als mensen geen respect hebben voor de gezondheid van anderen, moeten ze echt niet gaan piepen als ze weerwoord krijgen.
jullie hebben alleen de godganse tijd een weerwoord.
Echwel schreef:Omdat de gemiddelde Nederlander totaal ongediciplineerd is in tegenstelling tot omringende landen
mvdende schreef:Net in 2 supermarkten geweest. Een Aldi en Coop (goedkoper en duurder segment dus) in geen van beide winkels werd echt een mondkapje gedragen. Misschien maar 5% van de mensen die daar liepen. Ook personeel had geen mondkapje op.
Ik had wel een mondkapje in mn tas gestoken, maar als niemand ze draagt, dan doe ik dat ook niet.