Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 07:25

Captain schreef:
Vriendin die mondkapjes en de regels van de overheid vergelijkt met nazi-Duitsland. Ik zit echt op het punt om die vriendschap op te zeggen. Het is een lieve meid maar zo ongelooflijk dom..

Sterkte!

Ik heb weer eens slecht geslapen. Ben de hele dag moe maar slapen? Haha neeeee.

fjordjes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 07:52

Ik heb ook al slecht geslapen. Vandaag maar een dagje rustig aan doen.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 08:13

Ik wou dat ik de auto had genomen vandaag. Had eigenlijk al op bestemming willen zijn maar ik zit in een kapottw trein :\
Ach, meer tijd om te Duolingo'en :o

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 08:36

De bedragen die gevraagd worden voor een stengel pampasgras :wow: !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 08:42

Ik ben beetje rustig opzoek naar eventueel een bijrijdpaardje. Nou wil ik dat wel binnen een straal van 15km van m'n woonplaats. Dus dat geef je aan en toch proberen ze het. Heel leuk hoor dat ze uit zichzelf komen enzo. Maar ik heb nog een eigen paard die ook gedaan moet worden en heb geen zin om van hot naar her te vliegen dat gaat me breken als ik straks ook weer werk

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 09:06

Ik erger me echt dood aan alle mensen op sociale media die roeptoeteren over dat Nederland 'wakker moet worden' en 'de waarheid onder ogen zien' en 'nieuwe wereld orde' en 'het bewijs is daar, zoek het zelf maar op'......... Echt...... 8)7

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 09:10

Waaom een bijrijdpaard?
En hier in de omgeving is het vrijwel onmogelijk om een goede verzorgster te vinden voor je paard. Ik heb er gelukkig wel 1 en ik ben er dan ook echt zuinig op. Goud is die meid waard!

Heel dat corona, ik sluit me ervoor af. Ik pas zelf op om juist de mensen om me heen te beschermen, maar wil er eigenlijk gewoon niks meer over horen. Ook dat groepje "BNers" die nu ineens weer in beeld willen komen etc. bahbah. Het gaat om mensenlevens!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 09:11

Rambogirl schreef:
Waaom een bijrijdpaard?
En hier in de omgeving is het vrijwel onmogelijk om een goede verzorgster te vinden voor je paard. Ik heb er gelukkig wel 1 en ik ben er dan ook echt zuinig op. Goud is die meid waard!

Heel dat corona, ik sluit me ervoor af. Ik pas zelf op om juist de mensen om me heen te beschermen, maar wil er eigenlijk gewoon niks meer over horen. Ook dat groepje "BNers" die nu ineens weer in beeld willen komen etc. bahbah. Het gaat om mensenlevens!

Waarom een bijrijdpaardje is heel simpel. M'n eigen kan ik niet rijden en na een half jaar mis ik het rijden wel steeds meer. Niet dat ik het erg vind om niet te rijden. Daarom ook gwn wel dicht in de buurt.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 09:15

Heb maar een klein deel meegekregen van de hele Famke Louise, maar 'we hadden de hashtag nodig om aandacht te trekken'.

Tja. Je kunt maar eerlijk zijn :+

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 09:33

Marocje sterkte.
Gelukkig kan je praten met iemand.
Anders staat mijn pb open.

Citaat:
chanicha schreef:
De mensen die maling hebben aan de regels een formulier laten ondertekenen dat ze geen aanspraak op zorg maken mochten ze ziek worden.

Cowboy
In de praktijk niet haalbaar. Dan kreperen ze voor de deur van het ziekenhuis, dat trekt dan weer ongedierte aan als de gekken en voor je het weet hebben we weer builenpest in Europa. Dat was in de Middeleeuwen ook al geen succes.

Haha ik zie het voor mij.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 10:08

migraine

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 11:04

Ze zijn hier met het riool bezig en gaat nog 7 weken duren. Je kunt niet meer voor de deur parkeren en nu kan ik niet eens met de auto bij huis komen. Zal straks toch tussen de vrachtwagens en slangen door moeten, want ik ga niet mijn duikspullen slepen, dat is te zwaar. Ik heb aangegeven dat mijn woning met een rolstoel bereikbaar moet blijven (dan kan ik met een steekkar naar de auto), maar daar lijkt niet echt gehoor aan gegeven te zijn. Je loopt nu zand in huis, dus je kunt nu 10 weken lang eigenlijk je woning niet schoon houden. Kortom, leuk zo'n zgn noodzakelijke aanpassing aan het riool, maar je leeft wel ineens in een bouwput. :+
Laatst bijgewerkt door germie op 23-09-20 11:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 11:10

Ik had een boek op bol.com besteld, die zou op 3 september aankomen. Op 20 september even contact opgenomen want ik had het boek nog niet, was het verschoven naar 1 oktober. Ik was het wachten zat en wilde het heel graag hebben dus ik heb het boek geannuleerd en toen via de kobo app van bol.com het ebook besteld zodat ik het direct kon lezen - was ook nog eens een STUK goedkoper...

Is het mis gegaan, dus ik heb het boek nu niet en zou "waarschijnlijk" binnen drie dagen het geld teruggestort krijgen, maar volgens de app heb ik niets besteld, heb geen mailtje gekregen - alleen het geld is van mijn rekening af dus ik vertrouw het niet. Ik wil gewoon het boek... het is een nieuw boek dus ik kan het ook nog niet gratis online vinden :+. Echt helemaal klaar mee

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 11:33

_San87_ schreef:
De bedragen die gevraagd worden voor een stengel pampasgras :wow: !

En dan heb ik een nieuwe ergernis dankzij jou, haha. Ik dacht even kijken wat dan pampasgras kost. Nu krijg ik tuincentrum reclames. }:0

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 11:47

De jongen die met oortjes in heel hard op zijn fiets aan kwam, achter mij de stoep op vloog omdat hij nog achter een achteruit rijdende vrachtwagen door wilde die een bouwwerf probeerde op te rijden. Gelukkig alerte vrachtwagen chauffeur (toeterend) en goede remmen op de fiets.
Ik ben me rot geschrokken, ik stond met de auto op de weg te wachten tot de vrachtwagen die bouwplaats was opgedraaid.
Dit had zooooo fout kunnen gaan.
Hoe stom kun je zijn? Het was niet dat school bijna begon, hij had nog 20 min.... zag hem daarna rijden bij de ingang van de middelbare school waar ik mijn kind ging afzetten.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 12:34

Dat ik spijt heb dat ik mee ben met mijn vriend -O- Hij wilde graag dat ik mee ging autotunen. Prima, maar moet wel wat werk doen vandaag. Dat was geen probleem, want rond 12 uur zouden ze wel klaar zijn en daarna zouden we ergens lekker gaan lunchen. Lopen ze tegen allerei problemen aan en kan t ineens de hele dag duren. Werk nu daarin de kantine en de lekkere lunch krijg ik niet -O-

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 12:49

Mensen die hun mening onderbouwen door antwoord te geven op zelfbedachte vragen. Vind ik het irritant wanneer mensen dat doen? Jazeker.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 13:56

Dat ik een tussenjaar ga nemen dit jaar, maar nog wel naar school moet tot dat alles geregeld is zodat ik nog wel onder de mensen kom maar heb op dit moment online les en t is allemaal dus voor niks. :\

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 14:25

De kinderpostzegelactie is weer begonnen. Nu al binnen 1 uur 2x de deurbel met kinderen aan de deur. terwijl ik even een uurtje rust probeerde te pakken, zo verschrikkelijk irritant!

Nu maar een briefje opgehangen dat ik geen postzegels koop, de volgende die het voor elkaar krijgt tóch aan te bellen, ga ik om zn sticker vragen dat ik al heb gekocht.

Heb een bloedhekel aan mensen aan mn deur!

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 14:29

mvdende schreef:
De kinderpostzegelactie is weer begonnen. Nu al binnen 1 uur 2x de deurbel met kinderen aan de deur. terwijl ik even een uurtje rust probeerde te pakken, zo verschrikkelijk irritant!

Nu maar een briefje opgehangen dat ik geen postzegels koop, de volgende die het voor elkaar krijgt tóch aan te bellen, ga ik om zn sticker vragen dat ik al heb gekocht.

Er zijn stickers voor! Gelukkig wordt er hier nauwelijks aangebeld, maar bij mijn vorige woning kwamen vaak Jehova's en deurverkopers. Heb toen zo'n sticker opgeplakt en nooit meer last van gehad.

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 14:30

mvdende schreef:

Pfoe, het grinch gehalte van deze is wel heeeuul erg hoog :+

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 14:32

Omdat ze geen mensen aan de deur wilt? Nou dan ben ik ook een grinch :+

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 14:34

Het was ook maar een grapje hoor. Ze mag zich hier ergeren, dient het topic voor. Beeld me gewoon echt een groen kwaad mannetje in dat voor die kindersnoeten staat te fronsen :o

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 15:18

Dat verhaal van die teen en de deurpost... En vervolgens een hond van ruim 15 kilo die precies met haar poot erop staat. Au :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 15:28

Al ruim een week hoofdpijn en prikogen door gebrek aan ventilatie op het werk. Tel daar 28 leerlingen in een lokaal bij op en je bent er.