Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
karuna schreef:Cantharel denk ik dat je bedoeld? Fijne uitvalsbasis. Radio Kootwijk is zeker de moeite waard. Hoge Veluwe, posbank en veluwezoom. Openluchtmuseum arnhem mocht je interesse daar liggen.
Er is daar redelijk in de buurt restaurant hotel 15. Goed eten, mooie ligging. Ik weet niet hoe de kamers zijn. Ken alleen het eten hihi
Katja schreef:Ik denk dat we dan in ieder geval 1 of 2 nachten bij de van der Valk in Apeldoorn doen. We willen graag een keer eten bij Huisje James en dan kunnen we wat uitstapjes daar in de buurt doen.
Jolliegirl schreef:elnienjo schreef:Is er al iemand in Luxemburg geweest en hoe veilig voelt het daar?
Cijfers zijn flink aan het dalen daar inoedergeval!
Lielle schreef:Nou, nog een mooie meevaller vanochtend. Volgens de ANWB en BuZa moet je voor Denemarken zes geboekte overnachtingen kunnen aantonen maar op de Deense VVV site (zeg maar) stond dat die regel was vervallen. Veel zoekwerk gedaan, nergens echt helderheid kunnen vinden, dus vanochtend maar gebeld met de Deense hotline en die eis is inderdaad vervallen.
Getup schreef:Luxemburg was en is heel veilig. Overal mondkapjes op (binnen) en 2m afstand. Werk in n hotel en zie die 2m afstand niet zo heel best gebeuren.
Luxemburgers zelf hielden zich er best goed aan, voor vele toeristen is het wat wennen, evenals de mondkapjes.
Luxemburgs large scale tests werd door andere landen tegen ze gebruikt. Er waren tot 17k tests per dag!!!
Nu in de 30 positieve covid tests per dag op 3000 tests.
miccamaaike schreef:Lielle schreef:Nou, nog een mooie meevaller vanochtend. Volgens de ANWB en BuZa moet je voor Denemarken zes geboekte overnachtingen kunnen aantonen maar op de Deense VVV site (zeg maar) stond dat die regel was vervallen. Veel zoekwerk gedaan, nergens echt helderheid kunnen vinden, dus vanochtend maar gebeld met de Deense hotline en die eis is inderdaad vervallen.
ah dat is fijn Lielle! Fijne vakantie dan!